Most itt tartok. Vettem egy bukógomba és tengelygomba szettet elölre és hátulra is. Hátulra be is raktam, aztán ma esett le, hogy elöl nem lukas a csavar. Keresnem kell lukas csavart.... Ma eddig jutottam.
Azt nem tudom még, hogy milyen színű legyen a gép. Eddig fehéret akartam kék matricákkal, de így a fekete és arany is tetszik ami eddig kész van. Szerintetek, fekete idomszett ehhez a vázhoz arany matricákkal?
Én is 5 évig nyúztam egy 250 es ETZ-t. Igaza van Bury kollégának, minden agyban dől el, figyelmesnek kell lenni, és nem elbízni magad.
Egy hete adtam el az enyém, csak előszedtem a sufniból a 2 éve lerakott babettát, benzin kellett bele és indult is....rendesen jól esett "motorozni" vele
Havert is meglátogattam vele, alig akart leszállni róla
Tudom hogy nem Etz. De nagyon szokatlan ahhoz képest. Rá kell még érezni a dolgokra. Egyébként csodálkozom rajta hogy nem említettétek meg hogy miért vettem Etz után ilyen nagy motort. Sokan felemlegetik. Meg hogy veszélyes. Az a brutális amikor valaki azt kérdezte idézem "Meg akarsz halni? Minek vettél ekkora vasat?". Szerintem említeni sem kell hogy az illetőnek nincs és nem is volt motorja. Tisztában vagyok vele hogy veszélyes és benne van a pakliban ezért próbálok óvatosan közlekedni,ami eddig többnyire sikerült is.
Ma fújtam le a dekniket is aranyra + a lánckereket és a hátsó féktárcsa közepét is. A lábtartók, meg feketék lesznek asszonypajti ízlése szerint, mert már sokallja az arany motívumot a gépen
kakucson a 90-et is az enyenesben lehet csak elérni, ott meg azért elég nehéz elesni :)
az a jó ebben a pályában, hogy 40-50 km/h-val végig lehet menni rajta úgy hogy fülig ér a szád és nincs veszélyben sem a motor, sem a többiek.. fék és váltás nélkül, csak a technikára koncentrálva.. ha itt már bátran tudsz döntögetni, akkor lehet szépen menni nagyobb pályákra, például euroring, pannóniaring..
ha nem akartok tréninget de ráértek pénteken (én sem a tréningre megyek igazából, csak pályázni) akkor gyertek ki, én szerintem ott leszek! (még nem 100%)
de az első pályázás instruktőrrel az igazi, mert ordító hibákra tudják felhívni a figyelmed, amit jobb minél előbb javítani!
Nyugi, én is a "szép" motorommal szoktam körözgetni, még az idom is gyári.
Kakucs azért is jó, mert a max. sebesség 80-90 km/h ami azért kevésbé veszélyes tempó, mint egy Pancsiring elnyújtott jobbos 190-nel...
Nem mondom, hogy Kakucson képtelenség elesni, de egyrészt elég nagy hülyeséget kell csinálnod hozzá (a gumi 90-nél soha nem og megcsúszni, az képtelenség) másrészt a kár mértéke is kisebb, ha mégis gáz lenne.
Gondolkoztam már egy pályagépen. Sokszor látok elég jó gépeket papír nélkül fillérekért. Csak akkor utánfutó is kell, meg visszatart, hogy beleöljek egy csomó pénz aztán havonta, 2 hetente elmenjek egy napra. Meg akkor ahhoz cimbora is kell, hogy ne egyedül körözzek.
Z-t sajnálnám ott legyepálni. Meg félek, hogy bukfenc aztán pápá szép motor.
Hát jah.... szeretem a térdemhez közel érezni az aszfaltot, vagy legalább a lábtartóhoz.....
A jó gumi a kulcsa mindennek.
Most Michelin pilot road3 került a szolgálati vasra. Fantasztikus.
Még esőben is nagyon élvezetes vele menni. Szárazon meg nem csúszik meg....pedig keresgettem a határait. Jó gumi. És nem kopik...gyorsan.
Enyhén sérülten vettem. Gondoltam jó lesz pályamotornak. Télen leszedtem az első féknyergeket és kitakarítottam. Aztán gondoltam egyet és leszedtem e kormánykiflit és felcsiszoltam újrafújtam. Ez így ment tovább és végén már csak a blokk maradt. A váz és lengővilla első villák homokszórva lettek, aztán színterezve. És elkezdtem összerakni. Szépen minden csavart megtakarítok, bekenem menetrögzítővel és megy a helyére. Az idomok műanyagozva lettek most várnak a festésre. Lassan kicserélem az olajat, fékolajat, hűtőfolyadékot. Megrendelem az új idom matricákat. Remélem május végére kész leszek vele. Tipp-topp lesz az öreg 1000 éves sólyom
Erre telik most építkezés után, közben.......
Most itt tartok. Vettem egy bukógomba és tengelygomba szettet elölre és hátulra is. Hátulra be is raktam, aztán ma esett le, hogy elöl nem lukas a csavar. Keresnem kell lukas csavart.... Ma eddig jutottam.
Azt nem tudom még, hogy milyen színű legyen a gép. Eddig fehéret akartam kék matricákkal, de így a fekete és arany is tetszik ami eddig kész van. Szerintetek, fekete idomszett ehhez a vázhoz arany matricákkal?
Egy hete adtam el az enyém, csak előszedtem a sufniból a 2 éve lerakott babettát, benzin kellett bele és indult is....rendesen jól esett "motorozni" vele
Havert is meglátogattam vele, alig akart leszállni róla
Agyban fel kell nőni hozzá aztán kész.
Tisztelni kell a gépet és nincs gond.
Protektoros ruha, jó gyorsulás tévesen nagy biztonságérzetet ad.
Erre kell figyelni. Mindig van gyorsabb, nagyobb nálad. Figyelni kell.
Múltkor én is leszedtem ezt azt és megtakarítva raktam vissza.
Új fényt kapott a gép. Nem nagy munka és apróság de az összképet javítja.
Fasza új géped lesz.
Ma fújtam le a dekniket is aranyra + a lánckereket és a hátsó féktárcsa közepét is. A lábtartók, meg feketék lesznek asszonypajti ízlése szerint, mert már sokallja az arany motívumot a gépen
az a jó ebben a pályában, hogy 40-50 km/h-val végig lehet menni rajta úgy hogy fülig ér a szád és nincs veszélyben sem a motor, sem a többiek.. fék és váltás nélkül, csak a technikára koncentrálva.. ha itt már bátran tudsz döntögetni, akkor lehet szépen menni nagyobb pályákra, például euroring, pannóniaring..
ha nem akartok tréninget de ráértek pénteken (én sem a tréningre megyek igazából, csak pályázni) akkor gyertek ki, én szerintem ott leszek! (még nem 100%)
de az első pályázás instruktőrrel az igazi, mert ordító hibákra tudják felhívni a figyelmed, amit jobb minél előbb javítani!
tréning 12000.-, fél pályanap 4000.-
Kakucs azért is jó, mert a max. sebesség 80-90 km/h ami azért kevésbé veszélyes tempó, mint egy Pancsiring elnyújtott jobbos 190-nel...
Nem mondom, hogy Kakucson képtelenség elesni, de egyrészt elég nagy hülyeséget kell csinálnod hozzá (a gumi 90-nél soha nem og megcsúszni, az képtelenség) másrészt a kár mértéke is kisebb, ha mégis gáz lenne.
Szóval no para.
Gondolkoztam már egy pályagépen. Sokszor látok elég jó gépeket papír nélkül fillérekért. Csak akkor utánfutó is kell, meg visszatart, hogy beleöljek egy csomó pénz aztán havonta, 2 hetente elmenjek egy napra. Meg akkor ahhoz cimbora is kell, hogy ne egyedül körözzek.
Z-t sajnálnám ott legyepálni. Meg félek, hogy bukfenc aztán pápá szép motor.
Én minden délután ott lógnék a helyedben.
Na jó, csak viccelek. MIndenki az aktuális tudásához mérten cibálja a gázt.
Nálam 140 már utazósebesség. Kell egy füldugó, aztán kész.
A jó gumi a kulcsa mindennek.
Most Michelin pilot road3 került a szolgálati vasra. Fantasztikus.
Még esőben is nagyon élvezetes vele menni. Szárazon meg nem csúszik meg....pedig keresgettem a határait. Jó gumi. És nem kopik...gyorsan.
Erre telik most építkezés után, közben.......
De mikor elkezd dadogni akkor kb 2500 fölött tartva gázkarral nem áll le, de az nem normális dolog.
Amúgy csak melegben és lámpával csinálja, ami kicsit fura is hisz a feszszabályzó hátul van, ott nem nagyon kellene melegedjen.