Hát az injektoros nyilván újabb, a karbis meg régebbi. ha van rá della, én injektorosat vennék, de rengetegen mennek karbissal is, annak sincs semmi baja, néha karbiszinkron kell, aztán jóidő.
típushiba az általad is említett 2 dolog, de ezek sem vészesek. más nincs, ez egy Honda ;) A 600F-ek blokkja már-már legendásan agyonüthetetlen, közel VFR-es hírneve van.
Az a tuti tudom. 1x néztem egy tréninget, hogy elmegyek, de úgy rémlik, hogy 50körül volt. Azt meg azért sokallottam nagyon. közepes körforgókat és autópálya felhajtó lehajtókat szeretem. Fel-le hajtóknál szerintem faszább aszfalt van mert ott érzésre jobban megy.
Nem vagyok egyébként majrécsík buzi. Csak azt hittem, hogy már mindjárt karcol a lábtartó :) jó lenne kintről megnéznem magam.
Motor vásárlás előtt vagyok, amit kinéztem az Honda CBR600f4 csak nemtudom melyik,szerintetek karbist vagy injektorost vegyek?
Kawát is néztem,de inkább Honda párti vagyok :)
Illetve valami típushibáit tudnátok írni,mire is figyeljek? Olvastam egy-két dolgot pl: láncfeszítő,feszszabályzó,de ezt leszámítva semmi komolyabbat nem találtam!
Szóval felmész Kakucsringre, neadj' isten egy oktatóval, mint mondjuk Tomtattoo, aki nézi meg el is mondja, hogy mit csinálj, és 2 óra alatt többet fogsz fejlődni, mint utcán 2 év alatt.
Jövő hónapban tuti megyek én is, ha akarod szólok előtte. Én sem vagyok Valentino Rossi, de ha megnézed a képet, az ott egy teljes döntés, karcoló lábtartóval. Van egy két trükk is, amit édemes kipróbálni pl. egykézzel motorozás: akkor érzed meg igazán, hogy mit csinál a motor, és hogy nem arra kell kormányozni, amerre menni akarsz, hanem pont az ellenkező irányba (ellenkormányzás lásd Motorozás Mesterfokon könyv) stb.
A majrécsíkot utcán nem igazán lehet eltüntetni,csak az őrültek motorozzák le teljesen, az utca nem erre való.
Még új vagyok ebben a forumban, de lenne egy kérdésem amivel lehet már más is találkozott.
A hondám nagy melegben felkapcsolt lámpánál folyton leáll alapjáraton.
Neten olvasgatva, meg egy két emberrel beszélve mindenki a feszszabályzót tartja bűnösnek.
Más már járt így? ez volt a hiba? Illetve ha valakinek van tippje hol lehet ólcson venni azt is megköszönném.
fasza, gondolom nem a csak odatámasztottak az öreget, hogy fogd meg a busát picit. Voltam a mátrában kicsit, úgy éreztem, hogy naahh megy ez. Úgy éreztem, hogy a szokottnál jobban be tudom dönteni és pápá majrécsík. Aztán megálltunk és láttam, hogy csak azt hittem :)
Pedig úgy érzem, hogy nem tudom jobban ledönteni. Mondjuk én nem szoktam így "félre" ülni. Meg ilyenkor nem is hasalok rá a gépre . Felső testből próbálom ledönteni azt hiszem. Biztos a technikám szar. Ti, hogy csináljátok? Mint a nagyok?
Szerintem ár-érték arányban jobban jössz ki, egy utángyártott kínai idomszett kijön 100 rugeszből, de a gyári még bontottan is qrva drága, meg sosem találni teljesen hibátlant.
El is felejtettem írni, hogy a Hollókői túrát füldugóval nyomtan.
Solt - Dunaújváros között (30km) nem raktam be, de figyeltem a szélzajra. Kicsit szembe szél volt így volt szélzaj rendesen. Hozzáteszem, hogy ha eltakartam a részt az áll résznél (szinte alig van rés egyébként) akkor sem változik. Sport bukónak ez az átka.
Dunaújvárosnál ezért betettem a füldugót. citromsárga, madzag is van rajta nem 3m-es. nem tudom milyen :)
Nem tuszkoltam rendesen be. Először furcsa volt a városon át, de örömmel vettem észre, hogy kint az úton már alig van szélzaj és mégis hallom a motort. Előttem sv1000 kókány kipuffal. azt hallottam rendesen egész úton
Üvetigrisnél viszont szarul raktam vissza és kicsit elcsúszott. Na onnantól majd leszakadt a fülem. Szar volt. Nagyon nyomta.
Később tankolásnál szántam rá időt, hogy normálisan betegyen és onnantól nagyon király volt. Szélzaj még felnyitott plexivel se volt erős. De azért hallottam a mocit. Bár ha lámpánál álltunk akkor volt ám mi? mi? MIII? hagyjuk zöld :D (bár ez füldugó nélkül is előfordul hála a v2nek. )
Pesten is fülesben tekertünk át a forgalomban. Nem is volt zavaró.
Lényeg a lényeg. Ezt a füldugót rendszeresítem a kabátba. Ha hosszabban kell menni akkor jól jön.
+ adalék. Ma mentem egyet a mocival. Járatom, elindulok. Aztán megálltam, hogy mi a picsa? nincs olaj, hogy ilyen hangos.
Aztán rájöttem, hogy megszoktam a fülesben, hogy milyen halk. Nincs semmi baja. Ennek örömére élveztük a városban a 12ezerről 4ezerig tartó motorfék hangját :-) Másik is élvezték biztos mert csak tátottszájú mosolygós embereket láttam.
Azt a fajtát bírom akinek mész szembe de nem néz rád. Elmész mellette akkor meg tükörből látom, hogy majd hasra esik úgy bámul visszafele
Egy barátomnak ilyen e-bayes kínai idomszett van xx-en, szerintem elég jól néz ki. Kicsit kellett faragni a felfogatási pontokon, az illesztések nem gyáriak, így jól áll neki egy kis távolság. Ezektől eltekintve korrekt mutatvány szerintem.
Gyanus, hogy miert lett igy atalakitva... Vagy osszetorhette, vagy csak brutalisan szar az izlese Ebay-en vannak egesz jo arban idomok ra, en azokat neznem meg a helyedben.
Sziasztok!
Honda CBR 600 fi4 hez idomok és első lámpa kellene! Tudnátok valami tutit, esetleg bontott enyhén sérült, után-gyártott stb...köszi szép napot Erről a motorról volna szó és az előző gazda átalakította:((((
alattam 5 litert eszik kb, de én nagyon nyugis vagyok.
pontosabban nagyon nyugis VOLTAM, mert kicseréltem a feszítőt és 5000-nél már nem csörög a gépben semmi, ami szólna hogy LASSÍTS EMBER, simán túlhúzom..
így be tudja kajálni a 9-et is, de mióta elhoztam még nem mértem fogyasztást... (meg voltam kakucson is a múltkor, még csörgő feszítővel, végig kettesben csapattam, nem tudom mennyit mentem de egy tank benzin elpörgött mire hazaértem...)
típushiba az általad is említett 2 dolog, de ezek sem vészesek. más nincs, ez egy Honda ;) A 600F-ek blokkja már-már legendásan agyonüthetetlen, közel VFR-es hírneve van.
Haller