Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én se telhetetlenkedek. Örülök annak ami van. Hisz fél éve majd megőrültem, hogy lehessen egy ilyenem.

Predakon láttam voltál svájcban a cbr-rer. nem fájt a segged?
annak a kipuja szar. Fz8nak is lehet olyan van.
Volt a túrán egy. nekem nagyon rövidnek tűnik.
Aztán 2 személlyel ment. cb1000r jobban bejön.

Most mondjam, hogy a bmw s1000r is bejön. Szerintem azt ember nem üli meg :) elmebeteg. Mondjuk az, hogy bejön valami csak 1 dolog. Pénz az nincs egyikre sem
Nekem az FZ1 is bejön ;) na de nem gusztustalankodom tovább az cbr topikban :D
Köszi az infót, többre gondoltam, remélem találok hasonló árakat itt a környéken is.
nekem is bejön de csóró vagyok hozzá.

FZ8al szemezgettem még de ehhez is csóró vagyok :)

titkos vágy most egy 690es ktm duke
élmény motor lehet.
Leovinci+k&n légszűrővel az átlag fogyasztásom olyan 5,3-5,5 liter...hétvégén viszont először tankoltam tele a gépet és kicsit pislogtam hogy a múlt évi 5500ft-ból 6900 lett

Műszaki téma: rég nem hordom "simán" műszakira a motorom, ez van :)
A következő motorom (talán) CB1000R lesz, amióta megjelent azóta vagyok rákattanva, sajna nekem még minden szinten drága :)

Itt egy teszt a CBR600F/FS-ről, az akkori sportmotorokkal összehasonlítva is találtok infókat benne és a differenciákról is írnak, i love cbrforum.com :) (elég sokat okosodtam már ott is :D)
Hatósági műszakin amúgy is nehéz átmenni :)
Hazafele már egy barátommal leszakadtunk mert benéztünk a mátrába is. kanyarogtunk a végén meg siettünk haza 140körül jöttünk + pesten át 5,5 lett a fogyi. Pesti dolgot nagyon élveztem. Kocsival szopó lett volna. De így nagyon élveztem. Aztán elkezdett esni az eső és rákapcsoltunk. még nem tankoltam meg de gondolom 6felett.
Barátomnak sv1000-je van. Na az gondolom benyalt vagy 10et.
6,3 az baráti azért csapatósan. Ezres ezért nem jó. Meg hát arra az adó is paraszt.
En orulnek ha igy lenne de hazankban nem. A hatosagok jogertelmezese azt mutatja hogy motorba az utolagos beepitett xenon aznem szabalyos nem hallotam olyat szerintem ti se hogy nem jogosan buntettek meg valakit utolagos xenon miatt forgalmi el, elkuldenek muszKira ott xenonnal nem fogsz atmenni.
Szép szép, de 750 fölé nem akarok menni
Visszatérve a fogyasztásra, nekem 4,6 volt a legalacsonyabb 2 személlyel, de az nagyon nézelődős tempó mellett. Átlagosan 5,4 et evett 2 személlyel túrázva 120 as utazó mellett, ami elég jónak számít szerintem.
A max az 6,3 liter volt, de abban volt városi araszolgatás, és sebességhatár duplázás is (persze kint).
Ilyet vegyéllink
Z750 fogyasztása túra alatt.
Egy személlyel néha csutkán gyorsítva 90-120 között tempón 4,7-re jött ki.
Tiétek mit tud túra tempóban? (átlagosan 5-6ot eszik. Keményebben belemegy a 7is)
Igazából nem döntöttem még el mi lesz a következő kiszemelt, az biztos, hogy a csutka kormányos motorom nem igen lesz ismét.
Ahogy mondtad, belevisz a rosszba, meg nekem más a motorozási stílusom, így nem a legmegfelelőbb volt a CBR. Igazából a megbízhatósága, és az árkategória volt ami miatt cbr lett.
A következő mocim, vagy naked, esetleg egy fejidomos túragép (cbf, cb 600 f hornet) vagy egy supermoto lesz.
Majd az idő eldönti, de most hiányzik a cbr, de nagyon jó helyre került.

Más:
Hiszitek nem hiszitek, eljött a vevő (úgy voltam vele, ha valaki rászánja magát, hogy eljön megnézi, biztos nem megy nélküle haza, így is lett.) és beindítottam nekik a gépet, szépen melegedett, dicsérgetem a paripát, hogy ezek nagyon jó kis gépek, egyedül a fesszabbal szokott gond lenni, meg a vezérműlánc feszítővel, de ennek semmi hangja.
Eltelt 1 perc, és olyat hallottam amit még soha...megszólalt a vezérműlánc alapjáraton
Mondom magamban, eljön az első érdeklődő, és a nagyon jó állapotú motoromra már költenie is kell. Végülis elvitték, nem szőröztek vele, de a feszítő árát mindenképp el kellett engednem.
Hát így lettem rövidebb egy huszassal
Szeretek itt randalírozni. Z fórum nehézkesen megy.

Itt legalább lehet beszélgetni.
Narancs is tetszik, de szerintem ebben a legvadabb.
Van ismerősömnek feketében. Teljesen mást mutat.

Narancs Z1000 gyári kupiffal viszont nagyon bejön.
Fórumtárs motorja
Nekem is régi álom volt. Még kisgyerekként tátott szájjal néztem a régebbi szériát és mondtam, hogy nekem lesz egy ilyenem.

Pár évvel később égette a zsebemet a pénz és tudtam, hogy nekem újra kell egy motor. Gyorsaságit nem akartam mert belevisz a rosszba. Meg jogsi sem volt és anyámék se engedték volna :)

Aztán Z drága volt. Néztem minden félét. Már teljesen kivoltam. Mert június volt, Pénz megvolt motor meg nem.
Aztán majdnem megvettem egy drz400ast. Úgy voltam, hogy jó lesz ez is csak legyen már valaki. Lebeszéltem mindent. Beadtam mindent anyáméknak. gyorsba beiratkoztam jogsira és sajna el kellett menni nyaralni. Tengerparton meg hazavágytam :) Aztán anyámék lebeszéltek. Hozzátettem még egy kis pénz és aug 1.én megvettem a zöldséget. Utána az volt nehéz, hogy nincs jogsi még de a motor itt áll az ablakom előtt és minden nap látom. Na ez is nehéz volt!
helyzetjelző + vészvillogót szoktam. Vagy felkapcsolom a villanyt ahol van a motor :) Bár én nem szoktam este tologatni. Beállok és felteszem hátsó emelőre. De így elgondolva tényleg rakhattak volna rá kapcsolót.
probléma megoldva, cseréljetek gépet Bury-val, Te pedig maradhatsz a topikban tiszteletbeli kawásként
Igen múltkor kerestel cbr-hez lánckerekeket és megnéztem, hogy az F-hez milyen kell és ott láttam, hogy az fs-hez más kell. De úgy rémlik elől is kisebb. F-en 14es emezen meg 13as. de nem biztos. Most nem nézem meg :)
Ja és volt Rossi replica fényezés, nyam-nyam...
FS: Fekete váz, osztott ülés, nincs középsztender.

Ezenkívül rövidített végáttétel (egy foggal nagyobb hátsó lánckerék) hogy fickósabb legyen, a többi nem túl érdekes, kicsit más a kuplung, szelepek.

Ennyi.
Köszi! Az e-bay legmagasabb ára kb. 160 usd még azt is sokallottam. Ez így nem biznic nekem.
Azert a CBR-nel szebb nem nagyon letezik a vilagon