Nálam is nagy favorit a z750 (ha már itt randalírozol egy kis dicséretet is összeszedj)
A tiédnek szép a színe, a másik nagy kedvenc a narancssárga.
Butaság lenne ITT kijelenteni, hogy 600F ről, lehet egy ilyenre fogok ráülni a közeljövőben?!
nekem az egyik kedvenc naked gépem a Z, ne add el! :)
a segged másnapra nem fáj, ilyen szép motort viszont nem találsz minden sarkon... de persze csak hülyülök, Neked kell tudni mit szeretnél, persze hogy simán találsz kényelmesebb gépet ennél. a 600F-nél is van kényelmesebb, de számomra szebb/kedvesebb nincs, ezért vérző ánusszal és fájó csuklóval/vállal is kitartanék mellette.
az a szerencse hogy egyik sem igazán fenyeget, de ilyen messzire nem is nagyon szoktam vele menni...
az FS akkor volt téma, amikor bejött az RR, és az f4-ről elvették az állítható futóművet.
az FS-nek osztott az ülése, állítható a futóműve, más a kuplungja meg valami buzera van a blokkal más áttételekkel, kicsit több lóval..
a lámpa meg azért ne égjen amikor indítózol, hogy ne égjen ki az feszültségingadozástól, és ne vegyen el az akkutól semmit. alapvetően az FS amerikai piacra készült, és ott nem kötelező a fényszóró asszem, azért került rá kapcsoló, itthon viszont kötelező, az európai modelleken ezért automata
az F4-en meg olyan, hogy ráadod a gyújtást és világít, de amíg indítózol (nyomod a start gombot) addig elalszik, nyilván hogy kímélje az izzókat és az akku kraftja az önindítóra mehessen. nyilván a kawa is ezért nem kapcsolja fel a villanyt..
például mit csinálsz ha sötétben akarod odébbtolni a szekeret? beindítod csak azért hogy legyen fényed?
Az Fs-t 2 évig gyártották. Átmenet az F és az RR között. Különbségek amikről tudok:
-Más a váz hátsó része és a farokidom(osztott ülés)
-Más az áttétel
-Az Fs-nek erősített a kuplungja a sima F-hez képest.
Én ennyiről tudok. Ha valaki tud másról egészítse ki.
Olajszűrőre 1700 ft-ot írtál 2100 ba vettem. Ha a levegőszűrőt is így megnézed a Hiflosat kód alapján HFA 1603 akkor biztos kevesebbért adod mint 12 000 Ft. Lényeg a lényeg hogy következő olajcserekor tőled fogok vásárolni.
Köszönöm szépen a segítséged. Egyből megtalálták de az ára elég borsos sztem. Jó ebbe a motorba minden drága de 12 ezer ft sztem sok a hiflos légszűrőért. 14-ért akarta adni de mondtam h olajat stb itt vettem nincs e valami törzsvásárlóknak. Utána mondta hogy jó 12-be tudja adni. Az olajszűrő szintén Hiflos 2100 ft volt, a shelles olajnak 2400 ft volt literje. Olaj olajszűrő itthon van,levegőszűrőt péntekre hozzák. Szóval szombaton le lesz szervizelve a gépsas.
Köszi, Közben rájöttem megláttam a cbf600 típust de az 1000-t is nézem.
Dilemmában vagyok.
Lecserélném a szép kawát valami túrásabbra. Mert megjártuk ezt a hollókó túrát (mátrával kiegészítve) és 530km körül sikeredett. És a seggem már nagyon fájt. Ha egyedül vagyok csak barátokkal akkor már rég megálltam volna nyújtózni de itt nem lehetett (39en voltuk) A sort xx és pan european vezette. Nekik elhiszem, hogy nem fájt a seggük. Így csak 2x álltunk meg az odaúton. Végén már nem volt élvezetes.
Ezért néznék valami túrásabb gépet. Meg jó lenne ha a barátnőm is tudna jönni. A Z hátsó ülése ránézésre is kényelmetlen.
Viszont ilyen túra havonta vagy két havonta van. (mennyire van pénz tankolni) Ezt leszámítva meg jól használható a motor.
Meg ráadásul amit kellett kicseréltem rajta. Meg amit nem azt is biztos ami biztos alapon. Most jön az, hogy nem kell rá költeni csak menni.
És hát úgy vagyok mint Predakon, Hogy tuti motorról átülni egy lutrira...
Meg azt is szeretem, hogy feltűnő jelenség (biztos a színe miatt) mindenki megnézi. Vagányabbak még fotózkodnak is vele :)
Tudom, hogy hondás fórum, de most nem szép a gép ?
Néztem Bury által fletett katalógusba hoyg nem mindegy hogy cbr 600 Fs nek mi a motorszáma mert aszerint 2 félét hoz a katalógus.
Van ennek jelentősége? Biztosan
Ez nem egészen igy van nem a jogalkotó tiltja hanem a jogszabály nem teszi lehetővé a használatát .A léyneg hogy engedéylnélküli átalakításnak minősül, amiért el lehet venni a forgalmi engedélyt +és beidéznek műszakira ahol csak a gyárilag jóváhagyott világitással lehet felszerelni a gépet, különben nem felel meg.
az új Bmw ken láttam erdetlieg is xenon fényszórót.
Gondolj csak bele az eredeti lámpádat hagyományos izzóra tervezték nem xenonra, nem is projektoros mint általában a xenon lámpatestek tehát azért van benne valami.
Az FS-t csak 2001-2002 kozott gyartottak, amennyire en tudom Az F4-et 2005-ig gyartottak. Ezen kivul kulsore talan az osztott ules, meg TALAN a futomu lehet mas...de ennyire nem ertek hozza...
Nekem meg van kulon lampakapcsolo...amit meg szokni kell, hogy a szerelo azt mondta, hogy ne kapcsoljam fel mielott raadom a gyujtast utana viszont ne felejtsem el felkapcsolni Az ER5on siman gyujtasra kapcsolodott fel a lampa....de a CBRen nem
Nekem olyan, hogy ha ráadom a gyújtást akkor csak helyzetjelző. Elindítom akkor nyilván világít. Piros gombbal leállítom akkor nem alszik el. Szóval nem vált vissza helyzetjelzőre. Tiétek sem?
A tiédnek szép a színe, a másik nagy kedvenc a narancssárga.
Butaság lenne ITT kijelenteni, hogy 600F ről, lehet egy ilyenre fogok ráülni a közeljövőben?!