Tudnátok segíteni? Én sajnos nem igen értek a motorokhoz, és a férjem most vett egy CBR 600F-eset. Na most az a helyzet, hogy elment itthonról én meg megnéztem a motort amíg nem volt itthon, és nem tudom, hogy kell lekapcsolni a világítást. Azt sem tudom, hogy ennek egyáltalán égnie kell-e, mert hallottam, hogy van olyan motor aminek alapból ég a világítása. Nyilván ha lekapcsolom a gyújtást, akkor a lámpa is elalszik.
Segítsetek kérlek.
Megvettem a mocihoz az olajat és az olajszűrőt. Olajszűrővel máris lehúztak úgyhogy legközelebbi olajcseréhez tőled fogok vásárolni bury. Ja és ők sem tudnak levegőszűrőt rendelni. Valakinek nincs meg véletlenül 1 régebbi levegőszűrője amit a motorból kivett ( persze F4-es karbis 99-00.) Motorkód alapján sem adja ki nekik a számítógép. Szóval ha valakinek van 1 régi levegőszűrője és arról a kódot elmondaná nekem akkor meg tudnák rendelni. Ha nem akkor az enyémből előre ki kell szedni :/.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Ja egyébként az olaj Shell Advance 10W40 félszintetikus. 2400 Ft volt literje. 3 litert kellett vennem csak, mert unokatesóm ugyanilyet használ és maradt neki annyi hogy ki tudjuk belőle pótolni. Ennyi hasznom legalább lett.
Én ősszel csináltattam meg, de pontosan nem tudom mennyi volt, asszem 10 vagy 12 ezer. Győr mellett csináltattam Ménfőcsanakon, délelőtt odavittem, délutánra már készen is volt. Elég jól és gyorsan dolgoznak és nem mellesleg nagyon korrektek.
Én sem értem,de elvileg uncsimnak 5000km alatt elfogy a hátsó. (Michelin) Akkor ezek szerint elégedett vagy a Metzellerrel. Akkor hogy hogy kipróbálod a Pirellit? Hajt a kíváncsiság? .
Hidegen (értsd 10 fokos aszfalton egyszer csúszott meg az eleje, na akkor kicsit befostam, de lehet, hogy túldöntöttem, derékszögű kanyar volt, nem volt meg a sebesség sem, csak rádöntöttem)
Melegen verhetetlen, utcára bőven elég a tapadás, hacsak nem vagy Guy Martin,elég lesz.
Elég sokat is szalad, bár ez relatív. Hallottam olyat, hogy valaki 5000-t megy egy gumival,de egyszerűen nem értem. Még a vágott slick is elmegy 3000-t, nem tudom hogy lehet 5000 alatt legyalázni egy gumit, pedig én sem vagyok az a cammogó típus. Na mindegy. Üdv.
Ilyen sokat bír a Metzeller? Elől olyan van rajta csak nem tudom pontosan milyen. Jól is tapadt? Mert elvileg amelyik gumi tartós az nem tapad jól. elvileg...
Köszi szépen. Az enyémen Diablo Rosso van nem Corsa akkor hasonló lehet remélem. Utána olvastam jó tapadás vizes úton is stb jókat írnak róla. Ha egy új elmegy 8 ezer km-t akkor ami rajta van tuti kibírja az idei szezont. Legalábbis remélem .
Egyébként holnap viszem a drágaságomat eredetiség vizsgálatra. Ha minden jól megy az egész átírás procedúrát letudom holnap. Remélem sikerülni fog. Csak sajna az Etz-met nem tudtam eladni így A0-ában leszek nem vihetem át a Cbr-re a 3 Bónuszt míg a másik motor is megvan :(.
Egyébként nem akartam lelőni a poént, de jövő héten ledobatom a mostani papucsokat ( Metzeler Sportec M3) : a hátsó 12.500-at szaladt, és legutóbb csak hátsót cseréltem, az elsőben több, mint 22.000 van (!) és nem kamuzok. Igaz,már nagyon gatya.
Sajnos rossz hírem van gyertya ügyben. Úgy néz ki, hogy központilag felment az NGK ára, az IMR9A-9H brutto kisker ára 8752.-Ft, az IMR9C-9H pedig 9755.-Ft lett.
Ebből tudok adni 25% kedvezményt!
hát ha esés után mindenképpen fizetni akarsz, csináld :)
így legalább megvan az esélyed, hogy arra az oldalra borulsz ahol nincs kipuff, én például megúsztam a múltkor
egyébként szerintem se a vázon, se az idomokon nincs megfelelő hely neki, sokat kell faragni meg bűvészkedni, hogy sikerüljön, és tuti nem lesz ugyanolyan mint a másik oldalon a gyári, az meg hogy néz ki... sok pénz, kevés értelem - csak akkor csináld meg ha fanatikus vagy :)
Ha leállítod elalszik, járó motornál meg amúgy sem gáz, mert a generátor állítja elő az áramot. Szóval nem értem a problémát...
Bár ha a feleséged nevében írsz akkor tényleg gáz :)
Köszi a segítséget!
Tök gáz vagyok. De többet nem nyúlok a motorhoz.
leveszed a gyújtást és lekapcsol a világítás, nincs külön kapcsolója
Tudnátok segíteni? Én sajnos nem igen értek a motorokhoz, és a férjem most vett egy CBR 600F-eset. Na most az a helyzet, hogy elment itthonról én meg megnéztem a motort amíg nem volt itthon, és nem tudom, hogy kell lekapcsolni a világítást. Azt sem tudom, hogy ennek egyáltalán égnie kell-e, mert hallottam, hogy van olyan motor aminek alapból ég a világítása. Nyilván ha lekapcsolom a gyújtást, akkor a lámpa is elalszik.
Segítsetek kérlek.
Ez biztos '93-as F2-es?
Üdv!
Megvettem a mocihoz az olajat és az olajszűrőt. Olajszűrővel máris lehúztak úgyhogy legközelebbi olajcseréhez tőled fogok vásárolni bury. Ja és ők sem tudnak levegőszűrőt rendelni. Valakinek nincs meg véletlenül 1 régebbi levegőszűrője amit a motorból kivett ( persze F4-es karbis 99-00.) Motorkód alapján sem adja ki nekik a számítógép. Szóval ha valakinek van 1 régi levegőszűrője és arról a kódot elmondaná nekem akkor meg tudnák rendelni. Ha nem akkor az enyémből előre ki kell szedni :/.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Ja egyébként az olaj Shell Advance 10W40 félszintetikus. 2400 Ft volt literje. 3 litert kellett vennem csak, mert unokatesóm ugyanilyet használ és maradt neki annyi hogy ki tudjuk belőle pótolni. Ennyi hasznom legalább lett.
1000-es gépek simán elkoptatják a hátsót 5000 km alatt a nagyobb nyomaték miatt.
Hidegen (értsd 10 fokos aszfalton egyszer csúszott meg az eleje, na akkor kicsit befostam, de lehet, hogy túldöntöttem, derékszögű kanyar volt, nem volt meg a sebesség sem, csak rádöntöttem)
Melegen verhetetlen, utcára bőven elég a tapadás, hacsak nem vagy Guy Martin,elég lesz.
Elég sokat is szalad, bár ez relatív. Hallottam olyat, hogy valaki 5000-t megy egy gumival,de egyszerűen nem értem. Még a vágott slick is elmegy 3000-t, nem tudom hogy lehet 5000 alatt legyalázni egy gumit, pedig én sem vagyok az a cammogó típus. Na mindegy. Üdv.
Köszi szépen. Az enyémen Diablo Rosso van nem Corsa akkor hasonló lehet remélem. Utána olvastam jó tapadás vizes úton is stb jókat írnak róla. Ha egy új elmegy 8 ezer km-t akkor ami rajta van tuti kibírja az idei szezont. Legalábbis remélem .
Egyébként holnap viszem a drágaságomat eredetiség vizsgálatra. Ha minden jól megy az egész átírás procedúrát letudom holnap. Remélem sikerülni fog. Csak sajna az Etz-met nem tudtam eladni így A0-ában leszek nem vihetem át a Cbr-re a 3 Bónuszt míg a másik motor is megvan :(.
Nem rossz egy sportgumitól, mi? :)
Most lesz Diablo-m, kicsit utánajártam, állítólag 8000-t elfut a hátsó, az első meg 14.000-t is, ha kell.
Persze nem a Supercorsa, hanem a sima Diablo. Haller
Ma elfosta magát a telóm, aki csináltatott mostanában ilyet, ideírhatná a költségeket, h. kb. mivel számoljak.
Köszi.
Ja, 2003 600f4i
Ebből tudok adni 25% kedvezményt!
így legalább megvan az esélyed, hogy arra az oldalra borulsz ahol nincs kipuff, én például megúsztam a múltkor
egyébként szerintem se a vázon, se az idomokon nincs megfelelő hely neki, sokat kell faragni meg bűvészkedni, hogy sikerüljön, és tuti nem lesz ugyanolyan mint a másik oldalon a gyári, az meg hogy néz ki... sok pénz, kevés értelem - csak akkor csináld meg ha fanatikus vagy :)