Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért megnézném a futóművet,hogy pontosan fut e a két kerék egymáshoz.
okéj . Elmondom mi jár a fejemben!

Találkoztam egy motorossal akinek az XJR 1300 ugyan ezt a gumit félre ette. Gumi tipus váltás után megszűnt a probléma.Ezért először gumit cserélek én is, ugyis szar ez a mez3.

Nem azt mondtam hogy a gumi nyomásnak köze van hozzá, ezt írtam is hogy csak úgy kérdezem!

Így gondoltam a felderítést:

- gumicsere. ha nem jön be:
- első telót elküldöm futóműveshez , abból baj úgysem lehet!
- ha ez sem jön be belenyugszok, mert vázat emiatt úgysem tudok cserélni!
szerintem sem a guminyomásnak, sem a gumi márkának/típusnak nincs köze a félrekopáshoz.. ha puha ha kemény, középen kéne kopnia, max kockás lesz ha nem jó a nyomás

ha az oldala kopik vagy egyenetlen, az valami futómű/vár/egyenesfutás problem. lehet a villa ferde, más a telókban az olaj, vagy (ne röhögjél) ferde az út amin sokat jársz. csak annyira ferde hogy nem látod, de a gumin látszik. van ilyen.

szerelőhöz kell vinni aki műszerekkel megnézi, vagy venni kell egy műhelyt, mert szerintem ezt otthon ki nem fogod deríteni.
elvileg igen. de nemsokára szétbontom ( idomokat) hogy átvizsgáljam. esetleg lehet kormánycsapágy ?
vázzal minden rendben?
egy lerágott csont:

ki milyen guminyomással jár elől? elsősorban F2 kollégákat kérdezném, de mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

félre kopik a gumim!

metzeler mez3. előző is ilyen volt. az is félre kopott. Valaki tipusváltást javasolt. NEm ezért kérdezem egyébként a guminyomást, csak úgy.
Köszönöm a hozzászólásokat. Sejtettem hogy a súly különbség illetve eloszlás miatt fog ott másképp a fék, csak a megerősítés kellett :)

Egyébként meg örülök h a cbr-t választottam
az is lehet hogy a GSXF-en kombinált fék van, ami annyit tesz hogy a pedál nem csak a hátsó féket fogja, hanem az elsőt is. úgy azért elég durva a különbség, szerintem a 600F-en meg úgy általában a motorokon jóval csekélyebb a hátsó fékhatás... ha már blokkol és alig lassulsz, az a gumi baja is lehet! azért ne nyalj el :)

más: kicserélték a feszítőmet és a gyertyáimat... új motorom lett, már semmi sem csörög 100 km/h-nál, ami baj mert simán túlhúzom városban, nagyon nem lehet érezni a sebességet...
nálad inkább a pont.

ABS az egyik megoldás :)
Szerintem nálad rossz valami, fékolajcsere, féktisztítás :)

Nekem is faszán működik, jól adagolható, ahhoz, hogy blokkoljon jól rá kell lépni.

Bár nekem kawám van.

Haver SV-én is nagyon szar. Alig mozog a pedál és persze egyből blokkol.

többiek megmondják :)
A gsxf-750-esen több súly terhelődik a hátsó kerékre mint a cbr-en, ezért érzed a hátsóféket hatékonyabbnak még a megcsúszása előtt. Nem hiszem, hogy a gépeddel lenne a gond, a cbr hátsó féke így működik ez normális. Úgy is kombinálva használjuk az elsővel, külön a hátsót csak néhány esetben pl: lapra döntve kicsi lassítás érdekében......
Pirelli gumiológiában képben van valaki? Eddig Metzeler M3 fan voltam, de most kaptam egy jó ajánlatot Diablo-ra. Sportgumi lesz, "3 zónás", de még nem láttam, többet nem tudok róla.

Szóval ha jól veszem ki, akkor : volt a Diablo Corsa III, Diablo Rosso, Diablo Rosso Corsa, most meg van a Diablo Rosso II...

Teljes káosz. Tudja valaki, hogy milyen sorrendben és melyiket kb. meddig gyártották, illetve gyártják-e még?

Pirelli honlapján már csak a Rosso II van ebben a kategóriában.
Sziasztok!

Bár tudom nem Hornetesek vagytok de gondoltam hátha van kedvetek ismerkedni kicsit: Ismét összeröffenünk egy kis találkozóra a baráti társasággal, ha van kedvetek új motorosokkal ismerkedni és egy szép napot eltölteni akkor várunk titeket is! Nem baj ha nem Horneted van

Link 1

Link 2
Sziasztok!

Ma mentem egy suzuki gsxf-750-el, és ezen meglepően jól fogott a hátsó fék. Nekem a Hondán (600f4 99-00) ha kicsit rálépek a hátsóra akkor alig lassít valamit. Ha tovább nyomom akkor megáll a hátsó kerék és csúszik, de ez is alíg lassít a motoron... persze elsővel kombinálva tökéletes, csak meglepő hogy a suzukin ennyire másképp érezni.
Ez így normális? Vagy valami gond lenne nálam?

Köszönöm a segítséget.
sziasztok
rengeteg f2-f3-f4 motorikus alkatrészem van eladó pl főtengelyek , vizpumpaák , kuplung hengerfejek , generátor , stb
fritz76@citromail.hu , 0620 9238 057
Szia! Még VFR-es időkből van a kontakt, mert ott ez előbb-utóbb mindenkit elért. Ő bevált forrás:
Mecseki Zsolt villamosmérnök, Tatabánya, Tel.: 34/3024hatvanharom, ill. 20/kilenc1897negyvenhaaaaarom (postáz is)
sziasztok!
Tud valaki segíteni abban,hogy a mocimon cseréltem ledes indexekre és már a második relét veszem de egyik sem volt a ledeshez jó. Valakinek esetleg tipp márka ár?
Okés, küldöm mail.
Pont útba esik.
Akkor majd összefutunk.
Előtte azért cseréljünk telszámot.
végleges útvonal

Bár így nekem már kicsit hosszúnak tűnik.
Vac fele tenyleg jo az ut, tanusitom
Mondjuk Vác felé jobb az út kanyargósabb, változatosabb. Az M3 és a 21-es egy nagy egyenes semmi, és még rossz is.....
Nem, mert most voltam Húsvétkor 2 nap is hivatalból.
Viszont ha erre jössz vasárnap akkor hozhatnád a kormány csapágyat is. Úgy döntöttem kell, ha benne van a szettben a porvédő is.
Elméletileg benne kell lennie. Őrhalom szerintem útba esik....
Szia Atix !
Ma próbáltalak felhivni de nem sikerült . Én voltam a 30 as szám
Sziasztok. Nincs valakinek elfekvőben F1-eshez csutkakormánya?
Sürgős lenne. Előre is köszönöm!