Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a Kawa topikba írok, tutira leugatnak, hogy mit keres itt egy hondás...
Mellesleg amikor egy kawás kiscsákó pár napja ITT érdeklődött, hogy mi lehet a baja a motorjának, annak miért nem szóltál be, hogy mit keres itt?!
Én CBR600F-es vagyok, az is voltam az is maradok (hiszen ismerhetsz) . Többé kevésbé csípem az itteni arcokat, van is jópár üzleti partnerem is köztük.

Arra gondoltam, hogy első sorban Nekik/Nektek ajánlok egy jónak tűnő üzletet ezzel a kawával, nincs benne semmi hátsó szándék.
Ha tetszik elolvasod, ha nem tetszik ránézel!
Belenéztem ülés alá, ahol ennek a csatlakozónak kéne lennie, nem találtam, úgyhogy marad a szerviz. Előtte azért csatlakozókat amit elérek, megtisztogatom, hátha segít.
Ne haragudj de hogy jön ide egy eladó kawa? Inkább a kawa topikba írhattad volna.
Mellesleg megsúgom az épp motorvásárlás előtt állóknak, hogy van egy gyönyörű, fekete, 2007-es Kawa ZX6R nálunk bizóba, 1390e-et kér érte a tulaj! A LÉNYEG: 25Kw-os papírja van!
Itt nézhetitek meg: Kawa ZX6R Ninja
A service manual nem fogja leírni neked, hogy a szervizben milyen műszert dugnak-hova, hanem csak általánosságban ír le "otthon" is orvosolható dolgokat. (műszaki jártasság előnyben)
A szerviz csatlakozón kell összezárni a két szélső pólust, hogy szerviz üzemmódba álljon a szerkezeted, ezután jöhet a kijelző sasolása és a kivillogott kód megfejtése.
Ennél valamivel egyszerűbb megoldás, hogy beállsz a márkaszervizbe, rádugják a műszart és megmondják a problémát.
Akkor már lehet kérni tőlük árajánlatot a javításra és eldöntheted, hogy mi legyen a következő lépés.
Sziasztok!
Én is jártam így, én csak a csatlakozókat tisztítottam meg, és megcsiszoltam az akku sarukat, és megszűnt a hiba.
Szerviz manuál nem ír hibakódkiolvasó cuccost, hanem valami csatlakozót kell rövidre zárni ülés alatt, oldaltámaszon levő motornál ráadni a gyújtást és akkor figyelni mennyit villan ez a FI lámpa, és a hibakód számával megegyezőt villog a lámpa ha van valami a tárolóban.
Ja még annyi, hogy pénteken adtam le a mocimat szervizben, érkezett egy kawa-s srác is akinek sípolt a mocija meg ugyan úgy hiba üzenetet dobált a motor, a szervizes rögtön ennek a szenzornak az ellenőrzésével kezdte a műveletet.
IAT, az lesz az, hát igen sajnos tank szerelgetéssel jár a művelet. Egyszerűbb lenne ha lenne hiba kód olvasód, kiköpné hogy mi a baja. Nekem így bukott ki az IAT szenzor ellenőrzése.
Köszi a tippet, remélem csak ilyen oka van a hibának és nem valami komolyabb.
Tank alatt? Az nem hangzik jól, tanklebontással jár gondolom...
Szerviz manuál szerint van egy IAT szenzor arrafelé. Intake air temperature sensor.
A tank alatt van egy levegő (nemtom mi) szenzor ami hajlamos FI hibát produkálni, általában wd40-es megkezelése megoldja a dolgot. Nálam volt hasonló hiba és ez a szenzor volt a ludas.
A másik lehetőség a rosszul érintkező kábelek/biztosítékok az akku körül, első körben húzd szét és dugd össze az ülés alatt található csatlakozókat, utána szerintem a tank alatti szenzorral foglalkozz (basszus nem jut eszembe a neve..
A leírtak alapján azért gondolok ezekre mert menet közben jön elő és lehetséges hogy a rázkódás az oka.
Segítség szükségeltetik. Kehes lett a 600F-em. Olyat csinál, hogy kb 50-60 km/h-nál rángat a motor, mintha kihagyna a gyújtás, vagy akadozna a befecskendezés. Magasabb sebességnél meg fordulaton nem érzem ezt vagy csak halványan. Alapjárat okés, gázadásra jól reagál. Jöttem haza, és egyszer csak FI piros lámpa kigyulladt, motor leállt menet közben. Út szélén megálltam egy szívrohammal, kirúgtam üresbe, gyújtás többszöri elvételre majd visszaadásra kialudt az FI lámpa, be tudtam indítani a motort, utána mintha rendben lett volna, de olykor megint csinálta ezt a rángatást, majd az utcánk sarkán megint piros lámpa, motorleállás, de ekkor menet közben önindítóval beröffentettem, hazaértem. Megnéztem szerviz manuált, abban azt írja, hogy a hibakód számával megegyező számú felvillanást produkálja FI lámpa, ha hibakód kerül a tárolóba. Nekem nem villog most, de kétszer kigyulladt meg elaludt menet közben amikor leállt a motor. Ilyen rángató meg alkalomadtán leálló motorral nem merek közlekedni, nehogy esetleg baleset vagy motorkárosodás legyen belőle.
Valami ötlet? Más tapasztalt hasonlót valaha is?
Dunaújváros környékén lakik valaki?
a wc pumpás akciót adom
Valóban aranyos gesztus :) Remélem jövőre már én is gondolkozhatok ilyeneken.
Ez jó ötlet és tényleg jól néz ki. Én amikor megvettem a motorom, akkor a farokidom két oldalára volt felmatricázva az első tulaj és a barátnője neve.
Mivel sokat mentek két személlyel, ezért a hátulján megkopott a festék, attól, ahogy az utas lába dörzsölte az idomot. Én ide csináltattam egy gyantás matricát, hogy elfedjem (képen). A munkatársam ilyenekkel foglalkozik másodállásban és győri viszonylatban szerintem ő a legolcsóbb.
Ha valakit érdekelne: http://www.vektordekor.hu/
szerintem ez kedves és jól is néz ki :)
Ilyen a terv, a túloldalára pedig Panna kerülne. Vélemény?
Egyébként a héten szerintem vágatok matricát a ram-air oldalára ahol neked a cbr felirat van a régi fireblade betűtípussal (mert az tetszik) a két gyerekem nevével egyik-másik oldalra, meg a plexi oldalára az enyémet. A terv már régi, meg is rajzoltam, csak sosem érek oda a dekoroshoz..
Egyre jobb! Így biztos megismerjük egymást!
Persze, vagy készítünk a nevünkkel zászlócskát amit ráragasztunk a wc pumpa nyelére és felcuppantjuk a sisakra.
Majd egy A4-es lapra mindenki írja ki a nicknevét és ragassza ki a plexire, hogy megismerjük egymást!
Pont ezt szeretem az enyémben, hogy lehet vele "korzózni" nem rángat be, meg széles kormány miatt könnyű vele cikázni de azért oda tud pirítani ha olyan van. Ja meg hát kisimítja a hibáimat :)

Ezresben meg az tetszik, hogy nincs kompromisszum.
Tetszik ha küzdeni kell vele. Ez örömmotorozáskor jó, de napi használatban tényleg szar lehet.
mikulás felvonuláskor is azt hittük hogy elhalasszuk mert előtte való napokba 0-1 fok volt egész nap
felvonulás napján meg 9 fok volt, 6 motoros volt aki elment
hazafelé már melegem volt
én még hatszázast sem akartam, 250-ben gondolkodtam.
csak azért nem az lett végül, mert amennyiért szép 250-est vehettem volna (vagy kis ninja, vagy hyosung 250 gtr) fiatalon, annyiért hatszázast vehettem kicsit öregebbet de nem vént...

megláttam a 600f-et és végem is lett rögtön :)
még jó hogy nem 250-et vettem újra, már rájöttem hogy kevés lett volna, de a 600 bőven elég szerintem mindenre, én szeretek váltogatni ha kell, de bőven a tudásom felett van ez is, soha nem kell nagyobb szerintem..

perverzül vágyom viszont egy triumph daytona 675R-re, fehérben , és egy túsásabb vfr800-ra, szintén fehérben.. azért majd írok még ide is ha ezeket mind megveszem, mert a 600f-et nem adom el soha