Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A csajom 600F4i-je le van ültetve. Hátul olyan 2-3cm-t tudtak kutyacsonttal ültetni rajta, de elöl szerintem ennyit nem tudtak utána menni. Gondolom, beleverne az első sárvédő a hűtőbe, vagy ilyesmi.

A kérdés az, hogy mennyit kell ültetni belőle. Tommot-ék az ülésből is tudtak kivenni (az ilyen kárpitos-megoldja megoldás felejtős!), így érdemes előbb azzal kezdeni, és ha elég, nem bántani a geometriát.
A himbarendszerbe kell betenni , nem húzza össze a rúgót.
A cbr600f-et 35 mm-rel lehet lentebb a link szerint. Gondolom a rugós tagot kicsit hátrébb tolja, így lentebb kerül az ülés. Az eleje az maradna meg az alja is, így nem kéne jobban félni a fekvőrendőrtől.
na és akkor kollégák, a tanácsotokat szeretném kérni. kvázi már eldöntöttem milyen színű lesz a sárvédőm, de várom az ötleteket, szerintetek ehhez a színösszeállításhoz fekete vagy ezüst illik jobban (és miért?)
fekete: mert a farok fekete és lefelé sötétedik a grafika, tehát a fekete illik jobban oda
ezüst: pont azért mert ott minden fekete, feldobná a látványt szerintem

szerintetek?
hi,

én néha így is félek, hogy odaverem a hasát valamihez, 4-5 centi az brutálisan sok szerintem, egy fekvőrendőrön nem tudsz majd átmenni vele... amúgy most látok ilyet először, hogy kell ezt elképzelni a gyakorlatban, mit csinál pontosan? összehúzza a hátsó rugót? ahhoz a szakiknak is lesz 1-2 szava szerintem, hogy szabad-e ilyet :)
én soha nem rakom le mindkét lábam, pedig kényelmesen leér (175 vagyok), de tény, hogy néha hasznos például ha lerakod középsztenderről, vagy tankoláskor, telefonáláskor amikor a bukó a tankon van.. stb
Hello,

látott-e már valaki http://www.motostyling.hu/webs...

kutyacsonttal leültetett motort. 4-5 centi ültetés mennyire befolyásolja a motor stabilitását? Azért kéne, hogy leérjen jobban a lábam, ma ültem egy cbr600f4-en de ha egyik lábam lent van, a másik 5 centivel a föld felett...

Ákos
Kitisztítva, felújítva fém fékcsővel a 94es motoromon jobb a fék, mint egy ismerős 2006os SV-jén.
Ha "tésztásnak" érzed akkor azokat a 10-11 éves fékcsöveket dobd a kukába és dobj fel rá fém fékcsöveket. Egyszerre meg fog szűnni a jelenség, sokkal jobban érzékelhető nyomáspontot és adagolhatóságot fogsz kapni.
1 éves volt most benne a fékfolyadék, illetve ha már órákig bontottuk, pucoltuk, akkor nyilván új f-folyadékkal raktuk össze és alaposan légtelenítettük.
Egy JÓ légtelenítés megoldhatja a problémát. Ha régi a fékfolyadék, az még okozhat ilyen tüneteket.
Sziasztok! Ti mennyire vagytok elégedettek a gyári fékkel?
F4i (2001) Ma atomjaira szedtük az első nyergeket, és mindent elpucoltunk benne. Rá is fért. Abszolút nem egyszerre mozogtak a dugattyúk bennük, és a betétek is csálén koptak.
Most szebben, lineárisabban épül fel a fékhatás, így magabiztosabban lehet fékezni, és egy újjal elég. Viszont még így is kicsit "tésztás", legalábbis a Fireblade-emhez képest. Ez normális? Lehet, hogy a 10-11 éves fékcsövek már nem az igaziak? Más?
Köszi Srácok a teleszkóhoz való hozzászólásokat!
Ezért szeretem ezt az oldalt!
megnyugtató, mert röpke 2,5 óráig szenvedtem vele ma, ami szórakoztató és érdekes volt, de még egyszer nem akarom megcsinálni
Hali stifi! Én nem vettem le a farokidomot, csak kivettem belőle az oldalcsavarjait és így betudtam nyúlni az idom alá. Kicsit ügyeskedve hozzá férsz a csavarokhoz, felesleges lebontani az egész hátulját
király volt a Honda nyílt nap szombaton 10-17 óráig, Karasna fél 4-kor már zárva volt (arra jártam, be akartam nézni)

más: bepróbáltam a hátsó sárvédőt, a lukakon kicsit reszelni kell még hogy patent legyen és én fasz nem fényképeztem le hogy tudjam nézegetni milyen színű legyen, ezért holnap ismét be kell próbáljam, kérdés:
a bal hátsó lábtartó levételéhez TÉNYLEG az egész farokidomot le kell kapni (pontosabban nem leszedni, csak minden csavart kitekerni a kapaszkodóval együtt, hogy odébb lehessen tolni), vagy rutinnal le lehet szedni ha csak a konzolt csavarom le és benyúlok az idom alá?
ötletek?
Nem tudom, nálam másfél éve van a moci, hogy előtte mikor lett beletéve nem tudom, de 3 szerintem már van....
12.93 V ot mértem feltöltött állapotban, beraktam, beindítottam, és 5000 fordulat/percnél 14,03 körül volt a töltés, így megnyugodtam, hogy fesszabom ép, így csak egy akksira kell majd beruháznom..

Tudtok ajánlani egy honlapot, ahonnan már rendeltetek akksit? (nem fogok 30 ért gyárit venni, szóval azt ne linkeljetek )
Köszönöm előre is!
Mennyi idős az akksi?

3-4 évnél tovább nem nagyon húzzák...
csak semmi stressz meg idegeskedés, felőlem akár így is maradhat a motor, nem érdekel..
baromira ráérek, mert pár karcolástól még tudok motorozni (a gáz akkor lenne ha durva sérülés miatt járóképtelen lenne), sőt így ha kimegyek pályázni és elnyalok azt is megjavíttatom velük (csak figyelnem kell, hogy bal oldalra dőljek )

árajánlatom és papírom van arról, hogy milyen elemeket cserélnek ha a felelősséget kimondják, max ha valami csoda folytán engem neveznek meg felelősnek, akkor lehet baj, mert biztosan nem veszek rá 400ezerért gyári elemeket...
Hat szerintem keszulj fel idegileg hogy semmi sem ugy lesz ahogy te azt most gondolod.... Tapasztalatbol mondom, kivancsi leszek.
csak esztétikai sérülés van a motoron, engem az nem zavar egyelőre.
a biztosító 500e Ft-ig fizet ha végre hivatalosan is megvan hogy a másik fél a károkozó, ebbe belefér 1 új bal oldali idom, 1 fejidom, index, tükör és generátor burkolat. gyakorlatilag új lesz a paripa bal oldala..
és miután ilyen jófejek voltak, leszopatom őket egy 75e Ft-os csizmával (elszakadt a zipzárja) és egy sisakkal (ugye a sisakot baleset után cserélni illik), mert érdekes módon írásban jeleztem a motor javításán túl ezen igényemet is a biztosítónak, de nem reagáltak rá, még szemlét sem tartottak.. majd meglepem őket, hogy nem érem be a javítással, hehe...
Stifi: velem pontosan ugyan az tortent mint veled, 1ev utan kaptam penzt a biztositotol... Remelem te jobban jarsz....:(
mikor milyen baleset? (bocs ha már volt róla szó, most hirtelen nem rémlik..)
engem szeptemberben ütöttek el, azóta sem fizetett még a biztosító (nem én voltam a hibás, bár ez még nem hivatalos, mert bíróságon van az ügy.. a tetű nem ismerte el, hogy kihajtott elém a főútra, és a rendőrségi büntetés ellen fellebbezett), szóval most van egy bal oldalán csúszott motorom.. tükröt vettem, indexet megragasztottam, még tetszik is hogy harci sérülés van rajta :D
Gépet ugyan lemostam azóta de a baleset nyomait nem lehet :D azt a sok pénz fogja lemosni.