simán létezik, hogy olyan szar az akksi.
mérd be azt is, hogy mennyi van benne "feltöltve", és írd meg, az okosak megmondják az jó vagy rossz (sajna fejből nem vágom mi a jó érték)
Szaisztok!
Lenne egy kérdésem!
Ma motorozás után nem indult a mocim, lemerült az aksi, létezne, hogy olyan szar már, hogy nem veszi fel a töltést, vagy a fesszabályzó hibás?
5000-es fordulaton 13,3 V-t tölt a fesszabályzóm, az jó? 13-15V közé írja a servizmanual.
Az aksim cserés lesz lassan, de tartok azért a fesszabályzó hibájától is....
Sziasztok Fórum/márka-típus társak
Megvolt a szezon első gurulása,rohadt hideg volt, de megérte. Vettem egy Pirelli Diablo Rosso Corsa nevezetű gumit hátra, remélem be fog válni.
Amint látjátok télen felkerült egy túradoboz is a gépsasra, tárolási, és asszonyelhagyási probléma kiküszöbölésére.
Remélem hamarosan jön a jó idő, és lehet jókat motorozni.
Kívánok mindenkinek jó szezonkezdést, és balesetmentes szezont!
VasziCBR
az én autómon kb 10 éves téli gumik vannak, télen-nyáron, ez is tele van hajszálrepedésekkel de mivel napi szinten használom keveset az autót (nyáron pedig heti szinten) ezért tisztában vagyok vele, hogy tapad, teljesen vállalható még pár évig..
de a motor az más..
autóval heti szinten minimum egyszer megcsúsztatom a kocsit olyan helyen, amit ismerek, amint úgy érzem már nem tapad úgy ahogy kéne, le fogom cserélni.. a motorral amint nem úgy tapad ahogy kéne, elnyaltál, ami fáj és drága
Nekem is azt mondta a szerelő( szintén 2005-ös gép), h ne tegyünk bele sűrűbbet, mert nem tesz jót neki. Asszem talán vmi telós gurut is megkérdezett. Talán vmivel többet tett bele a gyári mennyiségnél, de ne kérdezd, h mennyivel.
Enyém csere után határozottan jobb lett, persze azért még így is lágyabb a kelleténél. Sajnos a Honda spórolt ezen, kár h nem hagyta meg a régi állíthatós rendszert.
Üdvözlet, sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki öntötte már fel az első teleszkópot sürübb olajjal, mint a belevaló 10W-s? Csak mert az enyém 2005-ös és a már nem állítható telós, de így picit lazának és hullámzóbbnak érzem az úton...
1000km-nél ugye kötelező, aztán évente vagy 12ezrenként ahogy a Nagy Szervizkönyvben meg van írva, de szerintem minden magára valamit adó motoros 6ezrenként cseréli az olajat, pályázók még sűrűbben, abból ugyanis baj nem lehet.
ha már túl vagy 1-2 olajcserén, lehet a váltón is érzed majd a 6ezres ciklusnál, hogy kevésbé finom a szerkezet, az új olajjal meg pontosabb, precízebb az egész, szóval meghálálja a törődést!
Tamás volt az, köszi az infót :)
teljesen rendben volt a beszélgetés, pont az tetszett hogy nem azzal nyitott, hogy neki köszönhetem hogy ilyen gépen ülhetek, hanem inkognitóban meginterjuvolt a motorozási szokásaimról, meg hogy mennyire tetszik a Honda stb :)
nem tudom lehet. Én tavaly vettem Komáromba egy 2011-es azaz az uj honda cbr 250r-t szerintem nagyon fasza:). Szerinted mindenkép szükséges a szezon elején az olajcsere? Mert 1000km-nél cserélték tavaly és most van benne 3600km aztán 6 ezernél vinnem kell ilyen átvizsgálásra de nem csinálnak ott semmit de akkor majd cseréltetek olajat szerintem mert amugy meg könyve szerint csak 12 ezrenként kell olajat cserélni de azt sokallom
mérd be azt is, hogy mennyi van benne "feltöltve", és írd meg, az okosak megmondják az jó vagy rossz (sajna fejből nem vágom mi a jó érték)
Lenne egy kérdésem!
Ma motorozás után nem indult a mocim, lemerült az aksi, létezne, hogy olyan szar már, hogy nem veszi fel a töltést, vagy a fesszabályzó hibás?
5000-es fordulaton 13,3 V-t tölt a fesszabályzóm, az jó? 13-15V közé írja a servizmanual.
Az aksim cserés lesz lassan, de tartok azért a fesszabályzó hibájától is....
Megvolt a szezon első gurulása,rohadt hideg volt, de megérte. Vettem egy Pirelli Diablo Rosso Corsa nevezetű gumit hátra, remélem be fog válni.
Amint látjátok télen felkerült egy túradoboz is a gépsasra, tárolási, és asszonyelhagyási probléma kiküszöbölésére.
Remélem hamarosan jön a jó idő, és lehet jókat motorozni.
Kívánok mindenkinek jó szezonkezdést, és balesetmentes szezont!
VasziCBR
de a motor az más..
autóval heti szinten minimum egyszer megcsúsztatom a kocsit olyan helyen, amit ismerek, amint úgy érzem már nem tapad úgy ahogy kéne, le fogom cserélni.. a motorral amint nem úgy tapad ahogy kéne, elnyaltál, ami fáj és drága
Ha nem akkor ...
Legutóbb csak hátsót cseréltem, tehát nem fiatal...
A hátsóban még van párezer.
Szerintetek ez mindenképp kuka, vagy a párban cseréig kibírja?
Ha nem, szerintem egy próbát megérhet egy 15-ös. De előbb a csere.
Enyém csere után határozottan jobb lett, persze azért még így is lágyabb a kelleténél. Sajnos a Honda spórolt ezen, kár h nem hagyta meg a régi állíthatós rendszert.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki öntötte már fel az első teleszkópot sürübb olajjal, mint a belevaló 10W-s? Csak mert az enyém 2005-ös és a már nem állítható telós, de így picit lazának és hullámzóbbnak érzem az úton...
Vezműláncos témában annyi kérdésem lenne, hogy volt-e olyan, akinél már a láncot is cserélni kellett, nemcsak a patront?
Kb. mennyit megy maga a lánc?
ha már túl vagy 1-2 olajcserén, lehet a váltón is érzed majd a 6ezres ciklusnál, hogy kevésbé finom a szerkezet, az új olajjal meg pontosabb, precízebb az egész, szóval meghálálja a törődést!
teljesen rendben volt a beszélgetés, pont az tetszett hogy nem azzal nyitott, hogy neki köszönhetem hogy ilyen gépen ülhetek, hanem inkognitóban meginterjuvolt a motorozási szokásaimról, meg hogy mennyire tetszik a Honda stb :)