nekem csak utcán van vele tapasztalatom, nekem eddig bevált, bár tény hogy én nem vagyok egy állat, szerintem esőben sem fenyegetne a veszély hogy megcsúszom, annyira nem feszegetem a határokat (utassal még annyira sem), akár fából is lehetnének a kerekeim...
viszont megyek vele pályázni, majd megírom mit érzek
A Conti SportAttack az a gumi, amit amilyen messze lehet, el fogok kerülni. Bármilyen gumim volt eddig, jobb volt.
SportAttack-kal vettem tavaly a Fireblade-et. Megcsúszott alattam tavasszal kétszer is egy úton pedig lájtos tempó volt és utas is ült mögöttem. A VFR ennél forszírozottabb tempónál sem csúszott ott meg PPower-eken.
Aztán szétnyílt a hátsó gumi az illesztésnél. Szerencsére "csak" a gumi a váza nem.
A Pannoniaringen a lassú(!) csoport idejét futva túlterhelődött az első gumi, amit megcsúszással és a túlterhelésre jellemző kinézettel jelzett. Ismétlem, a lassú csoport idejénél. (aztán felraktam egy D211-et, és rögtön 6-7 mp-et gyorsultam).
Más is járt úgy, hogy magától szétnyílt a hátsó gumi. Van akinek meg bejött. Lehet, hogy itt nagy különbségek vannak szériák közt. Nem tudom, de nálam teljesen eljátszotta a bizalmat.
én eddig többféle olajat kipróbáltam és a motul tetszett a legjobban, nem azért mert hű de jól megy tőle a gép vagy nagyobb lenne a teljesítmény, olajcsere után teljesenugyanolyan mint bármelyik másik olaj.. viszont a motul 5e km után is ugyanolyan, mint amikor beletöltötték, a többi 4-5e km után már érezhetően fáradt volt amit a váltón érezni is lehetett, és a gyári csereperiódus 12e km! csak a motullal érzem azt hogy tényleg el lehetne menni vele ennyit..
a gyári olajszűrő amúgy kb 3e ft, többe kerülne felkutatni és beszerezni mint amennyit spórolok rajta..
sajnos garázsom meg időm meg szerszámom sincs, hogy légszűrővel ügyeskedjek, 12e km-enként nekem belefér a csere, bár tényleg léteznek minőségi utángyártott cuccok
viszont a gumi dolgot nem értem, ez egy sportmotor és a continental gumi se nem drága se nem pályagumi, hogy 2e km után cseréld, szerintem tök jó átmenet a kettő között árban és tudásban is.. vagy mi az ami ennél olcsóbb és jobb?
köszi, akkor eddig 1 voks az ezüstre :)
mindenképpen feldobnám valamivel, ha ezüst lesz fekete dekorral, ha fekete lesz ezüst dekorral, a Tiéd kifejezetten tetszik bár azért 1az1-ben nem koppintanám le, inkább csak a szárnyakat tenném fel, persze csak ha tényleg nem zavar hogy tőled nyúlom az ötletet :)
Lehet bele tenni CASTOL power racingot is 10w-50 et ami full szintetikus (harckocsiolaj) 2000ért literjét.
A nagykereskedő is drágábban veszi 2000nél, de az ellátási láncban 3.4.5. helyen lévő bolt tudja adni 2000ért literjét.
Listaár meg 3500.
Ha hisztek a mesében akkor jó az is a motorba.
De utána ne álljon sírásra a száj :)
Motor milliós tétel az olaj meg 10-20ezres.
Megéri spórolni?
Szerintem sem a motul olajhoz, sem a conti sport attack gumihoz nem kell ragaszkodni.
Igen, én NEM GYÁRI olajszűrőt teszek bele.
Fékbetétet még nem kellett cserélnem.
A levegő szűrőt még majd vadászok egyet, de szeretném moshatóra cserélni. Az sem GYÁRI!
Én ezüstre fújnám, pont azért amit te is írtál. Na meg megbolondítanám egy kis fekete és piros színnel (valamilyen csík vagy minta és felirat vagy logó) De lehet, hogy valakinek az már sok Ránézhetsz az enyémre is.
földi halandóként, vagy autószerelőként okosba áfa nélkül utángyártottat?
mert a kettő elég távol áll egymástól, amiket írtam bruttó végfelhasználói árak és vagy minőségi vagy gyári alkatrészek
például lánc DID vagy RK, olaj motul, ferodo szinter fékbetét, conti sportattack gumi, gyári légszűrő.
de szívesen hallgatom hol tudom ezeket olcsóbban beszerezni, pedig nyitva tartom a szemem én is...
ez már volt kérdés, olvass egy kicsit vissza mert pont így le lett bontva mi mennyi! azért beírom
lácnszett kb 25k (jobb fajta)
olaj 10w30 10w40 vagy 10w50, 3,5 liter kb 2000-4000/ liter áron kb
fékbetét kb 4k (8k a két pár előre)
gumi 30k-tól indul hátulra, elől 25k-tól, határ a csillagos ég
légszűrő (gyári) 8-10k
gyertya NGK 3750.- ebayről, ugyanez a hondától 8k
egyébként pont ezek a dolgok azok amik minden hasonló kategóriájú motornál ugyanennyibe kerülnek, hiszen a lánc, gyertya, gumi, olaj, fékbetét tök univerzális cuccok, de még talán a légszűrő is, így ennek a kérdésnek csak akkor van értelme hamondjuk más kategóriájú motorhoz akarod hasonlítani, mert például a Yamaha R6-hoz is ezeket lehetne írni...
ha visszakeresel akkor a kötelező karbantartásról is találsz infókat
Szemezgetek tehát a típussal. Jó lenne tudni kb. milyen árban vannak a kopóalkatrészek:
-Láncszett
-Olaj (mennyi és milyen kell bele)
-Fékbetétek
-Gumi
-Levegőszűrő
-Gyertya
Ha van valakinek tapasztalata, szívesen várom kb. mennyibe fájnak ezek a dolgok! :) Köszi!
A Proptech műhely ültette Esztergomban. Van szakijuk, aki olcsón legyártja a kutyacsontot (ha így hívják).
Viszont így azért van egy markáns hajlama felegyenesedni amikor ledöntve fékezek. Kakucson meglepett. Ha számítasz rá, nem vészes (az én szintemen), de ha ahhoz vagy szokva, hogy jó mélyen befékezel a kanyarba tapadós aszfalton, akkor furcsa lesz.
viszont megyek vele pályázni, majd megírom mit érzek