A motoros ágazatban Szloboda Tamás a marketing vezető, Török Gábor az értékesítési vezető.
Tamás őszesedő hajú, magas, jó megjelenésű, kellemes modorú, közvetlen ember, szerintem talán vele találkozhattál. Ő maga is "régi motoros" pedig!
Na, megjöttem... nem lettünk okosabbak a 7végével kapcsolatban.
Mi úgy gondoljuk, hogy nálunk egy NSC110-et, egy NC700X-et és egy XL700V Transalpot lehet próbálni majd. Talán még egy CB600F Hornetet is beállítunk a sorba, másra sajnos nincs lehetőség.
Üdcsi-rágcsa és jó hangulat, amivel tudunk még szolgálni.
Szevasztok! Tegnap voltam a hátsó szomszédunknál és mutatta, hogy van az 1999-es CBR 600F-re első és hátsó lánckereke. Ha valakit érdekel, szerintem nyugodtan hívjátok fel. Nagyon jó állapotban van.
elvileg a 30. születésnapomra az asszony meglep egy 30 éves 120-as skodával, amire azóta vágyom, amióta megtanultam rajta vezetni (12 évesen kezdtem)
feltételezem, szerelni is meg kell majd tanulnom meg karbantartani, vagy keresek egy csehszlovák márkaszervizt a környéken
A 120-as Skodán szelephézagot állítottam anno, sőt hengerfej tömítés cserét is sikerrel abszolváltam. Ellenben ezeken a motorokon már úgy vagyok vele, hogy jobb, ha nem ügyködök. Sem megfelelő helyem, sem igazi jó szerszámom nincs, arról nem beszélve, hogy a csináld magad előnyei mellett (pl.: érdekes, tanulsz közben, biztos, hogy ott van, amit te oda tettél, stb.) meg van az a sajátossága, hogy saját kárán tanul az ember. A 120-as Skodit összeraktam 105-ös hf tömítéssel. Csilingelt. Már mindent megnéztünk, mire kiderült, hogy a tűzkarikába ver bele a dugattyú.
Ezt akkor megúsztam plusz két délután (diák voltam, nyár volt) és plusz 1-2e Ft árán. Sem a VFR-en, sem a 'blade-en vagy a 600-ason nem szeretném ugyanezt átélni.
ha én szerelném a saját gépemet, annak hamar meglenne az eredménye
múltkor a légszűrőt akartam kicserélni, addig jutottam el, hogy majdnem sikerült felállítanom a tankot, de kiderült hogy se szerszámom, se időm, se tehetségem, se türelmem nincs hozzá
az én szakértelmem addig tart, hogy állok a motor mellett és nem hagyom, hogy csak papíron dolgozzanak, és ki tudom szúrni ha a számlán olyan tétel szerepel amihez hozzá sem nyúltak
tehát nem hagyom magam átbaszni. sokan nem jutnak el egyébként még idáig sem, de ha nekem kéne szerelni.. az drága lenne
Hát igen persze én sem azt mondom hogy sufnituning a legjobb nem is pártolom ...Én az otthoni szakszerű megoldást istenítem.mert ugye ahhoz tapasztalni kell és tanulni...Én pl autodidakta módon tanultam meg motorozni és szerelni.....
Igen egyezik teljesen:)))Hát szomorú sajnos ez megy itt és tényleg csak az ember hozzá szeretne jutni pár kis alkatrészhez és lehetetlen vagy ha igen akkor arany ár és nem hozzák azt amit kér az ember...Mellesleg pedig ismét Honda Karasna,,,,megkérdeztem mennyibe kerül a Hondámhoz szelepszárszimering...2300ft darabj...hmm..Gondoltam megkérdem Pink motorst, 550 ft darabja..még ez is sok de a Honda döntögeti a rekordokat...Volt egy kereskedő ismerősöm aki csődbe ment nem is csoda ugye :)))Ő mondta hogy 800% os haszonnal dolgoznak...Miről beszélünk? rettenetes amit az emberekkel művelnek Motorosokkal és hát ugye pluszba nem beszélve a bontósokról akik gazemberek és szintén 600 700% os hasznuk van mindenből vagy ha kell 1 picike alkatrész náne felejtsd el vedd meg az egész motort "Én ugyan nem bontom meg" Bravó M ország...........Amúgy nekem sajnos eltört a porlasztóból kijövő Ac pumpába menő kereszt műanyag csövecske...sehol nem találok és nem is keresem max megpróbálom legyártatni esztergályossal rézből vagy aluból vagy mittomén.....Ha esetleg tudna valaki megköszönném...üdv nektek Tomi
A teljes képhez hozzátartozik a köv. két szempont is.
- vannak béna/lehúzós szervizek, de vannak jók is. Márpedig egy képzett, ügyes és gyakorlott szerelőnek/szerviznek nincs párja. Amit otthon, házi módszerekkel egy napig cseszegetünk (közbe esetleg elszakad a tömítés, éppen nincs otthon, akkor elmenni, megrendelni, várni), azt pikk-pakk reggel viszem, este hozom módon megcsinálják.
- Rengeteg elrettentő példát látok a "szomszéd józsi kannás boré' megheftöli" stílusra még viszonylag nagy értékű motoroknál is. Injektor sor a poros földön hever, vmi Zuk alkatrésszel próbálják pótolni a Honda-t, stb.
Érthető, hogy mindenki spórol, de nem egyszer olvastam már fórumokon, hogy a szezonban még nem motorozott egy jót az illető csak szerelget. Ha egyszer rászánta volna a 10-est, rég mehetne világnak.
Ok, az is igaz, hogy ha viszont drágán basszák el, az még bosszantóbb.
Tamás őszesedő hajú, magas, jó megjelenésű, kellemes modorú, közvetlen ember, szerintem talán vele találkozhattál. Ő maga is "régi motoros" pedig!
Mi úgy gondoljuk, hogy nálunk egy NSC110-et, egy NC700X-et és egy XL700V Transalpot lehet próbálni majd. Talán még egy CB600F Hornetet is beállítunk a sorba, másra sajnos nincs lehetőség.
Üdcsi-rágcsa és jó hangulat, amivel tudunk még szolgálni.
Itt a hírdetése:
http://www.jofogas.hu/zala/Hon...
feltételezem, szerelni is meg kell majd tanulnom meg karbantartani, vagy keresek egy csehszlovák márkaszervizt a környéken
Ezt akkor megúsztam plusz két délután (diák voltam, nyár volt) és plusz 1-2e Ft árán. Sem a VFR-en, sem a 'blade-en vagy a 600-ason nem szeretném ugyanezt átélni.
múltkor a légszűrőt akartam kicserélni, addig jutottam el, hogy majdnem sikerült felállítanom a tankot, de kiderült hogy se szerszámom, se időm, se tehetségem, se türelmem nincs hozzá
az én szakértelmem addig tart, hogy állok a motor mellett és nem hagyom, hogy csak papíron dolgozzanak, és ki tudom szúrni ha a számlán olyan tétel szerepel amihez hozzá sem nyúltak
tehát nem hagyom magam átbaszni. sokan nem jutnak el egyébként még idáig sem, de ha nekem kéne szerelni.. az drága lenne
Láttam már olcsóbban is.
9ezer körül van.
- vannak béna/lehúzós szervizek, de vannak jók is. Márpedig egy képzett, ügyes és gyakorlott szerelőnek/szerviznek nincs párja. Amit otthon, házi módszerekkel egy napig cseszegetünk (közbe esetleg elszakad a tömítés, éppen nincs otthon, akkor elmenni, megrendelni, várni), azt pikk-pakk reggel viszem, este hozom módon megcsinálják.
- Rengeteg elrettentő példát látok a "szomszéd józsi kannás boré' megheftöli" stílusra még viszonylag nagy értékű motoroknál is. Injektor sor a poros földön hever, vmi Zuk alkatrésszel próbálják pótolni a Honda-t, stb.
Érthető, hogy mindenki spórol, de nem egyszer olvastam már fórumokon, hogy a szezonban még nem motorozott egy jót az illető csak szerelget. Ha egyszer rászánta volna a 10-est, rég mehetne világnak.
Ok, az is igaz, hogy ha viszont drágán basszák el, az még bosszantóbb.
Bár tanáraim meséltek saját példából, hogy az ISO minősítés megszerzése hogyan megy...