Szerintem is figyelj oda, mert ha kipróbálod, akkor akármilyen szar is egy rakétának fog tűnni a 125ös után. Tudom, hogy nehéz megszabadulni egy 125ös cbr-től mert nagyon fika. Inkább kétüteműt vesznek az emberek. Vagy 250-400as négyüteműt.
Sajnos nézelődni nincs lehetőségem mert csak csere jöhet szóba, mondanom se kell pénzügyek állnak a háttérben. Ha nem győz meg a gép akkor persze nem ugrok bele, nem életbevágó. De azért bevallom izgatott vagyok.
Köszönöm szépen a tanácsokat, megpróbálok rendesen odafigyelni mindenre. Már csak azért is mert ha össze jön akkor jó ideig nem szeretnék cserélni. Ha minden jól megy akkor holnap ilyenkor már pár lóval több lesz a ménesben
Szia!
Az alapvető dolgok (mint: általános állapot, gumik, lánc, lánckerekek, világítás, stb.) mellet igazából csak a vezérműláncra és annak feszítőjére kell odafigyelni ennél a modellnél! Egyedül ez az egy gyengéje van! Arra figyelj oda, hogy amikor elmész megnézni akkor hideg legyen a motorja mikor indítod (az indítás szívatóval, behúzott kuplungkar mellett, gázfröccs nélkül menjen!). Mindenképp járjon addig amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, mert pl az enyémnél is csak azután hallható a vezműlánc csörgése ha már melegebb az olaj benne, és NEM minden fordulatszám tartományban hallani! Az enyém 2000 és 3500 között csörög be.
Akkor sem kell megijedni ha csörögni hallod , mert ha egyébként oké a gép akkor ennek a problémának az elhárítási költségeit érdemes megpróbálni belealkudni a vételárba! Egy új vezműlánc durván 20e Ft, ha a feszítőt is kell cseréni az még olyan 25e Ft + a munkadíj és a megbontott tömítések!
Alapvetően egy elég strapabíró szerkezet, én erejével és dinamikájával is megvagyok elégedve!
Sok sikert a cseréhez!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, pontosabban tanácsot.
Úgy néz ki el tudnám cserélni a 125ös cbr-emet egy 1991es cbr 600F-re, túrázásra szeretném használni meg városba szaladgálásra.
Mire figyeljek ha megnézem illetve kipróbálom? Esetleg valaki használ ilyen évjáratú mocit, mi a véleménye róla? Válaszokat előre is köszi, fontos lenne.
tekintve, hogy most voltam FEHÉR kabátot próbálni és végül egy fekete/fehér/piros kabát mellett tettem le a voksom, ami elég messze áll az eredeti elképzeléstől, nyitott vagyok mindenre
szerencsére nem volt a méretemben és rendelni kell majd, van még kb 3 hetem eldönteni hogy valóban akarom-e, és amióta hazajöttem találtam egy SZÜRKE kabátot ami asszem jobban tetszik, tehát a tanácstalanságom nem ismer határokat
viszont (hogy a témához is szóljak), már kvázi eldöntöttem, hogy ezüst színű lesz a sárvédő, arra nem tudom bármilyen piros betét hogy nézne ki (hülyén?).. inkább egy sallangmentes honda logora gondoltam két oldalra, ahogy lánglovag kolléga gépén is van, de honda felirat és csík nélkül, feketében..
viszont ha van kedved csinálj olyan látványtervet ami a kreativitásodon kifér, DE előre mondom hogy nem nyered meg a motorom ha mégis olyan lesz a fényezés amit kitalálsz!
Enyémre kedden raktunk fel a Dunlop Roadsmart II-t, összehasonlíthatatlan az elődjével (Conti Road Attack), mintha egy új motoron ülnék. A Conti elvitt egy 10est túragumiként, legalább ennyit várok a Dunloptól is. Eszméletlen milyen finoman helyezi magát a kanyarokban.
Hello! 2003-as Cbr 600 FS-hez tud valaki utángyártott levegőszűrőt vagy mindenképp a gyárit kell vennem?
Nekem világít a FI lámpa az a befecskendezés miatt ég, hogy annak van baja? amiatt fogyasztana többet mint az átlag cbr f?
Sziasztok!
Tudtok nekem 2 komponensű gumikat (márkát és típust) mondani a Michelin abroncsain kívül? Most mindenképpen olyat szeretnék hátra, mert elöl nagyon bevált.
Előre is köszi.
mármint, hogy megfotoshoppolod? nem is rossz ötlet, ha értesz hozzá
a harmadik szín az max a piros lehetne (hogy a motor eredeti színeinél maradjunk), de piros nem lesz az biztos, mert a piros pont elég így is rajta.
Szia. Voltunk, persze! Mi már 11.30 körül odaértünk. Kis csapatunk 12 motorral legurulta a tervezett távot (+ Bence-hegy) és vártuk az ebédet, addig körülnéztünk, fotóztam és HMC matricákat osztogattam.
Aztán mikor visszaértünk a kajahelyre már komoly sor állt a kondér előtt, így engedve a csábításnak és gyomrunk korgásának, begurultunk egy helyi kis falatozóba ebédelni. Onnan megtettünk egy Velencei-tó kört és irány Fehérvár.
Nézz meg többet,ne csak egyet!
Az alapvető dolgok (mint: általános állapot, gumik, lánc, lánckerekek, világítás, stb.) mellet igazából csak a vezérműláncra és annak feszítőjére kell odafigyelni ennél a modellnél! Egyedül ez az egy gyengéje van! Arra figyelj oda, hogy amikor elmész megnézni akkor hideg legyen a motorja mikor indítod (az indítás szívatóval, behúzott kuplungkar mellett, gázfröccs nélkül menjen!). Mindenképp járjon addig amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, mert pl az enyémnél is csak azután hallható a vezműlánc csörgése ha már melegebb az olaj benne, és NEM minden fordulatszám tartományban hallani! Az enyém 2000 és 3500 között csörög be.
Akkor sem kell megijedni ha csörögni hallod , mert ha egyébként oké a gép akkor ennek a problémának az elhárítási költségeit érdemes megpróbálni belealkudni a vételárba! Egy új vezműlánc durván 20e Ft, ha a feszítőt is kell cseréni az még olyan 25e Ft + a munkadíj és a megbontott tömítések!
Alapvetően egy elég strapabíró szerkezet, én erejével és dinamikájával is megvagyok elégedve!
Sok sikert a cseréhez!
Segítséget szeretnék kérni, pontosabban tanácsot.
Úgy néz ki el tudnám cserélni a 125ös cbr-emet egy 1991es cbr 600F-re, túrázásra szeretném használni meg városba szaladgálásra.
Mire figyeljek ha megnézem illetve kipróbálom? Esetleg valaki használ ilyen évjáratú mocit, mi a véleménye róla? Válaszokat előre is köszi, fontos lenne.
Vagy moshatót veszel, de azt mosogatni illik kb. 3000-enként....
szerencsére nem volt a méretemben és rendelni kell majd, van még kb 3 hetem eldönteni hogy valóban akarom-e, és amióta hazajöttem találtam egy SZÜRKE kabátot ami asszem jobban tetszik, tehát a tanácstalanságom nem ismer határokat
viszont (hogy a témához is szóljak), már kvázi eldöntöttem, hogy ezüst színű lesz a sárvédő, arra nem tudom bármilyen piros betét hogy nézne ki (hülyén?).. inkább egy sallangmentes honda logora gondoltam két oldalra, ahogy lánglovag kolléga gépén is van, de honda felirat és csík nélkül, feketében..
viszont ha van kedved csinálj olyan látványtervet ami a kreativitásodon kifér, DE előre mondom hogy nem nyered meg a motorom ha mégis olyan lesz a fényezés amit kitalálsz!
:)
Pl.: piros csíkra gondoltam, nem tudom mennyire cicomáznád
Ok, Bt016, Dunlop Roadsmart/Sportsmart, a Metzeler pedig nem külön komponensekkel játszik, hanem vhogy más a merevítő szálak feszessége.
Nekem világít a FI lámpa az a befecskendezés miatt ég, hogy annak van baja? amiatt fogyasztana többet mint az átlag cbr f?
Tudtok nekem 2 komponensű gumikat (márkát és típust) mondani a Michelin abroncsain kívül? Most mindenképpen olyat szeretnék hátra, mert elöl nagyon bevált.
Előre is köszi.
a harmadik szín az max a piros lehetne (hogy a motor eredeti színeinél maradjunk), de piros nem lesz az biztos, mert a piros pont elég így is rajta.
Esetleg egy harmadikkal...
Úgy könnyebb dönteni?
Aztán mikor visszaértünk a kajahelyre már komoly sor állt a kondér előtt, így engedve a csábításnak és gyomrunk korgásának, begurultunk egy helyi kis falatozóba ebédelni. Onnan megtettünk egy Velencei-tó kört és irány Fehérvár.