lejjebb van valahol a kép, de a profilomba is beraktam egyet!
a nagy kérdés: fekete vagy ezüst legyen a hátsó sárvédő, ami most színtelen :)
Bryan: voltál végül Sukorón ma? Én igen, beálltam kajáért a sorba és mire végeztem kb mindenki hazament, annyit kellett várni de baromi éhes voltam így kivártam.. meg se merem saccolni mennyit álltam a sorban, úgy egy órát, viszont a kaja nagyon életmentő volt, utána meg már eljöttem, sasoltam de nem láttalak
mondjuk a transalp évjáratával egyszerűbb lett volna a történet, na meg ha számot cserélünk, de majd legközelebb (és akkor mások is jönnek remélem)
elfáradtam vazzeg, de egyértelműen tavasz van, már sötétedés után is élvezhető marad a hőmérséklet!
Aki ott lesz láthatja, azt hiszem a D pavilonban lesz kiállítva, de még azért megnézem
Ott a nyertes úgy derül ki, hogy aki elmegy szavazhat ( A szavazók között is kisorsolnak egy motort) amelyik motorra a legtöbben szavaznak azt a motort kapja meg a tervezője.
Bízom a motoromban
VFR-es körökben (régebbi modellek) ez egy általános kérdés. A megoldás sokunknak a Mecseki féle fesz.szab. Onnantól no problem. Ez nem tudom, mennyire naprakész info, de egy próbát megér: Mecseki Zsolt villamosmérnök, Tatabánya, Nyárfa u.14. (TESCO mögött), Tel.: 34/302463, ill. 20/9189743
VFR-es körökben (régebbi modellek) ez egy általános kérdés. A megoldás sokunknak a Mecseki féle fesz.szab. Onnantól no problem. Ez nem tudom, mennyire naprakész info, de egy próbát megér: Mecseki Zsolt villamosmérnök, Tatabánya, Nyárfa u.14. (TESCO mögött), Tel.: 34/302463, ill. 20/9189743
Úgy néz ki, az egyik haveromat sikerült talán megfertőzni, és legalábbis netes keresgélés szintjén már érdeklődik egy 600F4i iránt.
Ha tudtok megbízható, jó állapotú darabot (nem az extrák a lényeg, hanem az állapot), akkor szóljatok!
Úgy van, hogy a szavazataitok alapján az első körben benne vagyok.
Most a Honda megvalósítja, és a Motor kiállításon ki lesz állítva, ott majd újra lehet szavazni.
Úgyhogy én ott leszek, ha közületek jön valaki ledumálhatjuk és összefuthatunk.
hát ja, benzinárból már pont vehetnék is egyet :D
amugy az enyémen is katalizátormentes nyitott dob van és semmi baja sincs pedig a 40ezrediket tapossa :) más kérdés, hogy teljesítményben nem biztos h többet tud, mert ugye a befecskendezést is utána kéne állítani....
Sziasztok újra motorostársak!
Egy olyan kérdés lenne még, hogy cseréltem dobot, egy teljesen nyitott dob került fel és az összekötőcsöve, de ebben ugye nincs katalizátor, mígy a gyári dob elején ugye bent volt... Okoz bárminemű károsodást, ha nyitott dobbal és katalizátor nékül használom a 2005-ös 600-f -et?
én meg toltam fel a sajátomról egy képet a profilomba (képzelj rá egy ülést, hátsó sárvédő nem lesz fenn, bal index szigszalaggal van a helyén, tükör felemás)
megismerjük egymást akkor, bár a motorzz.hu oldalon eddig 420 ember regisztrált a túrára, kb 300 motorral, kemény :)
még egy info: fekete-sárga HJC sisakom van
a nagy kérdés: fekete vagy ezüst legyen a hátsó sárvédő, ami most színtelen :)
Bryan: voltál végül Sukorón ma? Én igen, beálltam kajáért a sorba és mire végeztem kb mindenki hazament, annyit kellett várni de baromi éhes voltam így kivártam.. meg se merem saccolni mennyit álltam a sorban, úgy egy órát, viszont a kaja nagyon életmentő volt, utána meg már eljöttem, sasoltam de nem láttalak
mondjuk a transalp évjáratával egyszerűbb lett volna a történet, na meg ha számot cserélünk, de majd legközelebb (és akkor mások is jönnek remélem)
elfáradtam vazzeg, de egyértelműen tavasz van, már sötétedés után is élvezhető marad a hőmérséklet!