nem mondom hogy a marketing rizsa minden szava igaz, vagy hogy észre sem venni, ha be van dugva a füled, de az utazósebesség magáért beszél - ha be vagyok dugózva 120-150 teljesen normális, ha nem vagyok akkor 90 felett már konkrétan hangosnak érzem a zajt és attól parázok hogy elromlik a hallásom... mindemellett pedig egész jól hallható a környezet, nem olyan mintha mindent kikapcsolnának körülöttem..
amúgy egy jó sisakkal kéne indítani az egész történetet, nekem is kéne valami jobb..
Szélzaj engem is zavar azért (nekem ugye naked van. ott meg fúj a szél mindig) kicsit furcsa, hogy 4-5-6ban hiába húzom 10ezer felett a motornak nincs semmi hangja :)
Én most vettem bukót direkt sportosabbat választottam nem csöndes túrát. ehhez adtak valami bizbazt ami eltereli a füledről a levegőt. plusz még szoktam felvenni egy maszkot is. így egész jó.
füldugó és érthető ha pályás csapatás van. pesten azért nem raknám be.
nekem van spéci füldugóm, az főleg a szélzajt csökkenti és az értelmes zajok hallhatóak maradnak (elvileg)..
amikor használom, akkor azért használom mert a szélzajtól _semmit_ sem hallok, ha leszállok még percekig búg a fejem
ha előre tudom hogy ilyen tempós kanyargásra megyek, inkább füldugózok vagy zenét hallgatok, a közlekedésből úgysem hallanék semmit de legalább a hallásomat megvédem valamennyire..
ismétlem csak azért dugom be a fülem mert a zajon kívül mást nem hallanék, akkor már inkább zene szóljon vagy semmi... a fül romlása visszafordíthatatlan folyamat, minden egyes alkalommal amikor leszállsz a gépről és zúg a füled akkor tettél egy is lépést a süketség felé
Én imádok úgy motorozni, hogy közben szól a zene...veszélyes tudom, de hát nem bömböltetni kell és akkor hallom a szirénázó dolgokat is.
Régen még kőkemény hülyegyerek robogós korszakomban sokkal dúrvább dolgokat műveltem mint a mocimmal....visszagondolva jó nagy barom voltam nulla félelem érzettel.
Ma hozom el a gépet a szervízből, várom már.
Autópályán és városban alkalmaztam ezt főleg. Autópályán amúgy sem hallok semmit kb. Városban meg akkoriban nem éppen lassan közlekedtem. Annál a ritmusnál a fül nem elég semmire. Kb. ilyen Neo vs Mátrix szinten kellett átlátni a bp-i forgalmat és áthasítani rajta.
Azóta komolyodtam. Féltem magam és az "új" gépet.
Azért szombaton sikerült megidéznem a régi időket a 600F4i nyergében. Kb. 10 perc alatt kellett átérnem a városon, mert az előző programom rajtam kívülálló okokból történő elhúzódása miatt az utolsó esélyem a motorom átvételére az volt, ha zárásra odaérek. Odaértünk.
Jó hogy említetted ezt. Régebben szokásom volt a fülhallgató, mp3, de aztán tavaly jött az új motor és az éppen elég ingert adott.
Viszont tegnap megállapítottam, hogy veszettül Ikraus síró difi hangja van a gépemnek pont olyan 50-es tempónál, amikor 2,400-at forog 4-ben (1000RR). Így lakott területen nem tudom ez betartani. :)
ezt a bérlést én max nyaraláskor tudom elképzelni, elég combos árak vannak (nem a bérlés drága, én vagyok csóró)
viszont adtál egy nagyon fain ötletet ezzel, mivel a karasnában lesz javítva a motorom, és a biztosító fizeti, lehet az ő költségükre bérlek egy paripát arra a pár napra, ha már megszopattak ezzel az egésszel, hehe
Sziasztok, ma kaptam egy karasnas hirlevelet amiben azt irjak lehet mocit berelni toluk, nekem a cb1000 miatt ez erdekes de van uj cbr600f abs-es is.
Az árak:
Motor/robogó díj/nap kaució
Honda CB1000R 20.000 Ft 200.000 Ft
Honda CBR600F (ABS) 15.000 Ft 200.000 Ft
Honda XL700V 15.000 Ft 200.000 Ft
Honda Lead 110 5.000 Ft 50.000 Ft
Nem kell leszedni a tankot a a lév.szűrőház tetején lévő szenzor ellenőrzéséhez. Ha a tankrögzítő első két csavarját kiszeded és a hátsó kettőt meglazítod, akkor kb. 20-25 cm (service manual alapján is) óvatosan meg lehet emelni az elejét és alá tudsz nézni, megmozgatni, kontaktsprayvel befújni.
Én a levegőszűrő tisztításhoz sem veszem le a tankot.
Ismét a segítségeteket szeretném kérni :)
A motor amint felmelegszik alacsony fordulatnál mindig leáll, csak nagy gázadással tudok elindulni különben leáll. légszűrő csere, vagy karbi lehet?
köszi!
ó igen, mielőtt még téma lenne: nem csajozáshoz vettem a motort (nem is értem, hogy lehet motorral csajozni?), köszönöm párkapcsolatban élek
de szerencsére nem vagyok vak
én egy nem púposra töltött tankkal kb 220-240 km-t tudok elmenni, ha van pihenő közben és nincs rajtam hátizsák akkor ezt tudom teljesíteni, nagyobbat meg idő és pénzhiány miatt nem szoktam menni általában..
hátizsákkal 100-150 km után már érzem a vállam eléggé, de elég nyeszlett fizikumom van és utálom is a hátizsákot.. meg a szelet is utálom, az nagyon le tud zsibbasztani, ahogy a menetszél is az agyamra megy ha nincsen füldugóm vagy zene betéve..
ma viszont bőrbe öltöztem, felvettem a legkényelmesebb kesztyűmet, egy övtáskát az apróságoknak, beraktam a fülembe az mp3 lejátszót és elindultam a városba motorozni, csak úgy.. hát meg kell mondjam, teljesen mindegy hogy drumandbass-t vagy valami lassú zenét hallgatok, azzal hogy kikapcsolom a szélzajt és a feszítő csörgését sem hallom teljesen megváltozik a motorozásom.. nem egyszer vettem észre azon magam hogy 120-szal megyek, de komolyan fel sem tűnt, sem a feszítő sem a szélzaj nem figyelmeztetett arra, hogy figyelnem kéne (a feszítő hatodikban 100-nál kezd csörögni egy kicsit, ha túlhúzom abbahagyja de akkor meg a szélzaj nagyon erős 120 körül)
motoroztam vagy 100km-t budapesten, körbejártam a kedvenc helyeimet és jókat kanyarogtam.
bízom benne, hogy sehol sem fotóztak le, mert annak ellenére hogy kimondva sok ez a sebesség, a nyeregben olyan ártatlannak tűnt minden, kissrácoknak integettem a ligetben, nagymamákat engedtem át zebrákon, előzékeny voltam az autósokkal..
és a csajok.. hát a csajokon nagyon kevés ruha volt és nem egyszer kaptam rajta a kis pipiket hogy megfordulnak utánam és sóvárognak egy kis motorozás után.. (persze ez úgy derült ki, hogy én forgolódtam utánuk veszettül és akkor láttam hogy a kíváncsiság kölcsönös)
szóval itt a tavasz emberek
Én is MOTOROZNI szeretek túrákon, nem pedig minden nagyobb kocsmánál megállni pisi-kaki-szendvics-üdcsi sorozatokat elvégezni, de úgy érzem tankolásonként (kb 300km) érdemes a vasat és a seggünket, csuklónkat is megpihentetni egy kicsit.
Vagy lehet, hogy csak öregszem?!
Az mondjuk más tészta, ha hosszútávra egyedül megy az bember. Akkor többet is le lehet nyomni, ha muszáj.
Most zseléztettük az egyik vásárlónknak egy SH300-as ülését. Az egészen érdekes dolgokat tud művelni egy szupersport moci ülésével is. Láttam egy 'fapados' gixert és jéé, puha volt az ülése!
bury: hát én túrán (60-110km/h) olyan 400km-t tudok rajta elseggelni, e felett azért már nem élveztem a dolgot...
Múlt éves túrán volt olyan hogy 600km-t nyomtunk le 1 nap a fenti sebességgel, hát hallod én majd beszartam már úgy fájt a seggem.
Bryanfox: nekem tök mindegy, hogy kinek milyen motorja van, én azt nem értettem hogy miért a cbr600f topikban látok kawa hírdetést, ennyi az egész, túl van tárgyalva :)
http://www.fuldugo.hu/Fuldugok...
nem mondom hogy a marketing rizsa minden szava igaz, vagy hogy észre sem venni, ha be van dugva a füled, de az utazósebesség magáért beszél - ha be vagyok dugózva 120-150 teljesen normális, ha nem vagyok akkor 90 felett már konkrétan hangosnak érzem a zajt és attól parázok hogy elromlik a hallásom... mindemellett pedig egész jól hallható a környezet, nem olyan mintha mindent kikapcsolnának körülöttem..
amúgy egy jó sisakkal kéne indítani az egész történetet, nekem is kéne valami jobb..