nem motor ügyben volt. Volt gondunk egy kamion pótkocsijával.
Felhívtuk a márkaszervizt. A munkafelvevő nem tudod segíteni mert nem értett hozzá. Szerelőt odahívta, aki azt se tudta miről beszélünk. Egy mezei szerelő meg egyből vágta mi a helyzet. Nesze neked márkaszerviz.
Másik márkaszerviz kamionnál: Nem akartuk oda vinni mert sokkal drágábbak mint a többiek és csak olajcsere, szűrő, stb stb volt cserés. De a garancia miatt ok, legyen. Aztán a szűrőket elfelejtették lecserélni, de felszámolni már nem. Persze aranyárban mert ugye minden gyári és hozott cuccból nem dolgoznak. Tudom nem lehet általánosítani, de jót még nem sokat hallottam. Mindenhol csak a fikázás megy. Amit el is hiszek ezek után.
Az előző motorom, a sokat emlegetett VFR ilyenekben jó referencia. Annyi km-rel, olyan aktív használat mellett, hogy úgy megy, ahogy megy, és úgy tartja magát ma is, jó referencia, hogy mit lehet (és mit nem). Kizárólag Hiflo szűrőket használtam abban. Ezek szerint semmi gond vele. Akkor a dupla árú papír szűrőt oda dugják fel, ahova nem süt be a nap.
Sziasztok...hát szerintem meg ahogy itt olvasgatom a szervizes dolgokat,úgy látom a szervizesek 99%,-a dilettáns.Már csak azért is mert én a Honda Karasnához mentem be hajtókarcsapágy ügyben és Főtengely csapágyat kaptam helyette...Egyébként hajtókarcsapágyas lett a mocim mert Street Fighterezem és sajnos kifeküdt az olajzás miatt de már ezt is orvosoltam.Szóval én darabokra szedtem a gépem és megcsináltam,Vezérlés állítás stb stb ...Tökéletes! :) Én mondtam meg a Karasnába a motorszerelőnek hogy mit is kéne csinálni a motorommal..Mondtak ott főtengely köszörülést ,meg apám izéjét.. ( erről csak annyit hogy ketté is törhet a főtengely mert az edzett részt leszedik róla és ennyi vége is neki:).De bármit kérdeztem ők nem tudják,hangsúlyozom a szerelő nem tudta..Mondom akkor ki tudja én? és igen ÉN tudtam a megoldást,persze nem fényezni akarom magam csak azt mondom hogy aki teheti maga csinálja a motorját és tanulmányozzon mert amit te csinálsz az a biztos!Tudnék még mesélni róluk meg más szervizesekről is de mind1...pl az ismerősöm láncát nem speciális kinyomóval végtelenítették hanem szétverték a láncot a lánc kereken.....nem semmi mi?Mert nem volt célszerszáma 1 szerviznek..Ennyit róluk..ja és majdnem meghalt a gyerek mert MAJDNEM elszakadt a lánca ha én nem szólok neki h baj van a láncával....Ők meg mossák kezeiket......Pofájuk az nagy de semmit nem tudnak a motorszerelésről..Aki 1 picit utánajár gondolkodik,keresgél,kérdezget,az jár jól...( ugyan persze nem is értették miről beszélek a szervizbe mert használtam pár "szakszót" mint pl Szimering,Schubert ,Grimbó, Subler,stb...Meg én építettem másnak Stunt mocit és jó lett....Szóval csináld magad módszer,és garantált siker...üdv Tomi ja amúgy a Motorom egy Honda cbr 600 F1 Sf-motor
tényleg, ki most itthon a Honda feje?
egyszer a járdán a motor mellett álltam, egy járókelő asszonnyal gyerekkel sétált, bementek a boltba ami előtt álltunk, a faszi kinn maradt és dumálni kezdtünk, megdícsérte milyen szép a motorom és kérdezte minek rá az a hangos kipuffogó.. dumáltunk pár szót, nekem úgy jött le nem is motorozik csak tetszik neki
fél év múlva láttam egy oldalon, hogy a Honda-motor részlegének valamilyen igazgatója, tök normális fazon volt és még csak ki sem derült, hogy mivel foglalkozik.. bírom az ilyen embereket
Őszintén?! Még mi sem tudjuk! Se bemutató motorjaink (csak az NC700X), se tesztmotorjaink, csak a sajátunk.
Holnap megyünk a központba, akkor majd többet megtudunk, hogyan is gondolta ezt a 7végét a nagy H.
Ha megtudok valami biztosat, megírom ide holnap este.
BryanFox: na igen, csak az én pénztárcámnak a 1,6 akciós nem a 2,7 :D nem én leszek az embered, na de viccen kívül a nyílt nap tesztmotorozást jelent vagy mit? mit lehet csinálni?
Szerintem azért nem szar a gyári feszítő sem, vagy csak lehet az én ismerőseim fogtak ki jó darabokat, mindegyikében több van mint 20 000 de egyikben sem csörög. Az enyémben már zörög kicsit hidegen, de úgy vélem 80 000 felett eben nincs semmi fura. A következő szervíznél cseréltetem is, nem kérés gyárira Mellesleg én is szervízbe hordom, mert meg vagyok vele elégedve. Soha semmit nem akartak rám beszélni, azt sem, hogy gyárit vegyek, elmondtáka tapasztalatikat, és tanácsaikat, mind az utángyártott, mind a gyári alkatrészekkel. Megmondták azt is miből érdemes gyárit venni, miből utángyártottat.
Egyébként meg elgondolkodtató, aki évi 5 000-et megy annak 20 000 is 4 éve, aki pedig jóval többet megy annak meg úgysem nagy összeg a 25 000 JMF az üzemenyag és az egyébb fenntartási költségek mellett.
Balesetmentes szezont mindenkinek!
Nem lehetne valami állandó topikot nyitni a gyertya, olaj körkérdésre basszus? oldalanként 1 ember tuti megkérdezni, a láncfeszítőt is dobhatnánk oda mert ahogy látom ez a téma is felkapott :DD sebaj
nem motor ügyben volt. Volt gondunk egy kamion pótkocsijával.
Felhívtuk a márkaszervizt. A munkafelvevő nem tudod segíteni mert nem értett hozzá. Szerelőt odahívta, aki azt se tudta miről beszélünk. Egy mezei szerelő meg egyből vágta mi a helyzet. Nesze neked márkaszerviz.
Másik márkaszerviz kamionnál: Nem akartuk oda vinni mert sokkal drágábbak mint a többiek és csak olajcsere, szűrő, stb stb volt cserés. De a garancia miatt ok, legyen. Aztán a szűrőket elfelejtették lecserélni, de felszámolni már nem. Persze aranyárban mert ugye minden gyári és hozott cuccból nem dolgoznak. Tudom nem lehet általánosítani, de jót még nem sokat hallottam. Mindenhol csak a fikázás megy. Amit el is hiszek ezek után.