Köszönöm!
Azt esetleg nem dobta ki a gép, hogy milyen név alatt fut a motorom?
Hát szivacs, na nem baj meglátom mi történik az általam rendelt gyertyával.
Ebben a fórumban egy ugyan olyan 2001-es fs-t szedett szét a srác és imr9c-9h-t talált a motorban. http://cbrforum.com/forum/f4i-...
Az imr9h és C között valami minimális fejlesztés az eltérés az NGK válasza szerint használható ez is nyugodtan. Vissza már nem küldöm, kíváncsi leszek... :S arra viszont kíváncsi vagyok, hogy a motorom pontosan milyen típus :D
Amerikában az osztott ülésest hívják F4I-nek, európába ez a modell már FSport néven került, ez alapvetően okozhat fogalom zavart :S
Hmm...bocs, hogy ilyet kérdezek, de alv.szám tudsz lőni? annyi verzió van bakker, hogy nem igazodok ki....( a gyári EPC-t használom, és a típusok amiket felajánl.: CBR 600F CBR 600F ABS CBR 600F Smokin Joes CBR 600F Special Edition CBR 600F VR Special, és azután jönnek az F2 F3 F4)
Amit 2001 CBR600F-hez hoz a gép, az NGK IMR9A-9H vagy DENSO IUH27D.... ha ennyi segít, akkor örülök, ha nem akkor egy pontos alvázszám után lehet 100% megbizonyosodni arról a gyertyáról, amit a gyárban beletekertek.
Hát lassan meghülyülök, korábban biztos voltam benne, hogy a 2001/6.havi cbr600f sportomba NGK IMR9C-9H gyertya kell, ngk partfinder is azt dobta ki. Viszont most ahogy nézem a manualt IMR9A-9H-t írnak benne.
Googliztam egy jót és baszki kb mindenhol más infót találok, nem értem...
A 2001/06. havi 2002-es kategóriába tartozik már? Esetleg van valakinek ilyen tapasztalata?
Halihóó
olyan kérdésem lenne hogy a f2 f3 gyári kormány hány cm hosszú mert nekem sv van rajta és furcsálom h rövid lenne:(
stuntra használom és nem igazán fér el a fék meg a kuplung rajta :(
előre is köszi
sziasztok
Az hát, fűrész power :)
Ma én is kimerészkedtem kicsit, egy gond van a műszakim lejárt 2011 novemberében, nem akartam hogy 4 hónap semmire ketyegjen a műszaki szóval most majd a kertek alatt kell valahogy elkommandóznoma szervizig, már alig várom :)
nálunk meg szarrá van pörgetve és hetente többször felforr minden ami folyik benne.két év után egyéb javítás során a szelephézag ellenőrzésekor egyetlen egy szelepnél volt a tűrés felső határán
Enyémben tavaly lett 40 ezernél ellenőriztetve először, minden oké volt vele semmit nem kellett változtatni. Pedig én azért küldöm rendesen, pályázni is szoktam vele. Igaz mindig 6 ezrenként olajcsere, 3 ezrenként meg levegőszűrő mosás és olajozás (sport szűrő)
Szerintem a tiéden még biztos nem kell, ezzel a költséggel még ne számolj
Mit kellene tapasztalnom ha ellenőriztetni kellene? Pályát nem látott a moci, túrázásra használom, 110-120as utazóval.
Arra célzok, hogy nincs szétpörgetve a motor. Mikor javasolt a szelephézagot ellenőriztetni? (ezzel kapcsolatban nincs tudásom)
Sziasztok,
CBR600FS-en szerintetek milyen sűrűn kellene szelephézagot ellenőriztetni?
38500km-nél járok, legutoljára kb 23.000 km-nél volt ellenőrizve.
Ha nem muszáj akkor erre nem költenék.
vélemény?
Egy kis segítségre volna szükségem.
Van egy 99-es CBR 600F4-em, és nagyon úgy néz ki a dolog hogy letérdelt a főtengely jeladóm.
Van ötletetek, hogy hol tudnék beszerezni egyet?
Azt esetleg nem dobta ki a gép, hogy milyen név alatt fut a motorom?
Hát szivacs, na nem baj meglátom mi történik az általam rendelt gyertyával.