Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez tetszett, meghegesztjük azt jól van az még.

ez jutott eszembe
Köszönöm szépen a szavazatot

Még jobban örülök, hogy tetszik
Szia. Nem dehogy, senki nem bántott meg, no para.
A "kirohanás" egyszerűen a faszarági gondolkodás módnak szól, amivel találkozunk nap, mint nap a márkakereskedésben és itt a fórumon is, de akinek nem inge ne vegye magára. Akiknek pedig inge, azok úgyis tudják, hogy róluk van szó. Fillérb@szókról, ahogy társunk is írta. Senki sem vasvillával forgatja a milliókat otthon, de azért mindennek van határa.
De a lényeg 1 mondatban összefoglalva: Ne olyan alkatrészen akarjunk spórolni, amiből a gyári az elfogadott minőség! Ennyi.

Gyertyát, fékbetétet pl kaphatunk ugyanazt/ugyanolyat is barátibb áron, mint a gyári (lásd e-bay, vatera, vagy akár az én "másodállásomban" NGK, Ferodo)
Nem az "MZ-s korban" élünk már, hogy "meghegesztjük, azt jóvan"!


(Egy technológiát nem pótol egy 8-as csavar (vezláncfeszítő esetében), bármennyire is kézenfekvőnek tűnik.
Egy Platinum 2048-as fékbetét nem olyan, mint a 2048AG betét, vagy a 2048ST, még ha méretre tök azonos is. Azért olcsó az egyik, mert alacsony teljesítményre méretezték, míg a másik gyári minőséget produkál.)
Én is túrázásra szeretnék valamilyen mocit. Mert ha a z-vel 300-400km-t megyek akkor másnap már nem tudok ráülni. Fáj a popó.
a tiéd meg épp tetszik. :)
Sharx: szerintem nem bántottad meg, én pl nem is értettem a kirohanást :) általánosságban írt gondolom :)
Hát konkrétan a fsportból nincsen sok hahu-n, én 1M-ért vettem 3 éve.
Szeretem a mocit, sosem volt vele problémám (azon kívül hogy elcsaptak 2 éve, de arról meg nem a motor tehetett meg nem is én, hanem az a tetü aki átment a piros lámpán csak pont nekem)....
Szóval szerintem jó moci, nem igazán használom ki mert pályát még sosem látott (legalábbis általam nem), túrázásra használom inkább.
Szia!
Remélem Én nem bántottalak meg az eBay véleményemmel.?!
Én abszolút általánosban írtam az ebayezési tapasztalataimról, semmi köze nem volt az alkatrész gyári vagy nem gyári hovatartozásáról. Csak ebayes meglátásom tártam eléd (elétek) a jó és rossz termékek tekintetében, illetve, hogy hogyan lehet a rossz vagy el nem küldött termékek ellen védekezni.
Mennyiért lehet ilyen motort venni, mint a tiéd?

Tapasztalatok?
Szervusz! Nincs mit, Én köszi, hogy nálam vásároltál. Igen tudok róla, viszonylag sűrűn beszélek a "futárral"
bury: köszi az olajat, jól elfelejtettem írni, megvolt a tranzakció pénteken (bár ezt tudod szerintem :))
Szervusz!

Én vagyok :)

van mind a 2 fajtából. Katalógusban IMR9C-9H-t írja nekem. Ha szeretnétek akkor elérhetővé teszem és meg tudjátok nézni.

Kövi rendelés március 8. Akit érdekel az 7-ig szóljon, hogy biztos meg legyen rendelve.
Egyébként ki is az a fórumtárs, Bury?
Nekem 2005 f4i-m van és a könyve nekem is 9A-t írt, aztán 24k szervíznél kiszedtem és kiderült h 9C-s van benne. Szerintem csesztek átírni a könyvét, mikor változtattak. A 9H vmivel jobb és árban nem sok a különbség, szóval én azt raktam bele, de alapvetően szerintem tök mindegy.
Szerinted a kabel hiba azonnal jelentkezett a szerviznel?, azert ne nezzel mar hulyenek, nyilvan nem akkor jott elo hanem egy hosszabb turarol hazafele tartva amit ez a szerviz elozott meg, de emlithettem volna a kihagyott csavarokat es azt hogy az o munkalyuk utan en meg 3 orat csesztem el itthon, hogy elrendezzem a kabeleket. Pl az index rela csak ugy logott, semmi kabel fogato vgy valami. Na de mindegy, ez az en tapasztalatom.
Fontos megjegyeznem, hogy ezek meg az elozo szerviz stab idejeben tortentek, ha jol tudom pont a sorozatos panaszok miatt mar kb 3/4 eve uj a brigad. Oket nem ismerem, de nekem sztori szinten a karasna karasna. Ok mar biztosan pontosan dolgoznak, de en felek probalkozni ujra. :(
yep, 2 óra
akkor a C jelű "jobb", ha jól értem.. szerintem akkor maradok ennél, ha jobb az nem baj (de ahogy abban a topikban olvasom minimum ugyanazt tudják)

nem azért, mert én jóba vagyok velük, de megvédem a karasnát: azért javasolták a szelephézag ellenőrzést, mert 48k-nál úgyis kötelező, semmibe sem tartott 42k-ra előrehozni, és így legalább kizárható volt a feszítő csörgés, "jobb ez mint vaktában kicserélni a drága feszítőt" alapon.. szóval 48 helyett 42-nél ellenőríztek hézagot, és kiderült biztosra, hogy a feszítő csörög, nem akartak rögtön ész nélkül cserélni semmit.
én pont ezt csípem bennük, sosem éreztem még hogy át akarnak verni
az autómban például komplett kuplungot akartak cserélni telefonos diagnózis alapján (!). mondtam, hogy 120e km van az autóban, és leragad néha a pedál - óóóóóóó akkor az komplett kuplung csere 180ezer pénzért, van raktáron bármikor jöhetek.. még szerencse hogy 15-ért vettem kuplungboedent és az megoldotta a problémát...

tévedni, hibázni pedig emberi dolog. hogy nem derült ki azonnal, hogy nem jó a világítás? FS-en le lehet kapcsolni? há' mé'nem kapcsoltad fel amikor elhoztad a szervizből, motoron kötelező lakotton kívül-belül állandóan!
(egyébként még jó, hogy mondjuk nem az első kereket felejtették el meghúzni.. a minimum hogy egy ilyen incidens után kompenzációt kérnék, mondjuk egy munkaórát vagy egy kis kedvezményt )
A C-s elvileg egy plusz speci gyuruvel fejlettebb vagy mi.
Ebben a beszelgetesben pont errol ment a matek, en maradok a C verzional, 1 het mulva kiderul mi a valtozas :)))
http://cbrforum.com/forum/f4i-...

Azert basszus a karasna szerviz hozzaertese is eleg szar ha szelephezagnak haljak a lancfeszitot....
En azota nem hordom oda a motorom amiota a hanyag munka miatt egy kabelt rosszul dugtak ossze es a hatartol vilagitas nelkul jottem haza este az autopalyan a leallosavban. Ha felkapcsoltam leallt a motor.... Budakeszinel egy idegen autos mogottem latta h nincs semmi vilagitasom es beallt mogom refivel vegig majdnem egeszen hazaig, ha olvassa a forumot nagyon koszonom! Szoval karasnaban csalodtam.
A munkadijuk sem barati 6500+afa/ora.... Egy ilyen szelephezagos elnezes gondolom also hangon 2 ota :(((
hehe, pont ugyanebben a cipőben járok
amit a gyertyás fórumtárs ajánlott, az IMR9C-9H, de a gépkönyv szerint IMR9A-9H kell bele, írtam is neki, hogy ilyet is tud-e olcsóért szerezni
2003.04 havi f4i

most akkor mi a különbség a kettő között? megvehető az előbbi is, ha nincs a másik? lelombozna, ha 8ezerért kéne vennem hondán keresztül, már megörültem hogy 3800-ból megúszom..
a fotó engem is érdekel a hátsóról :)
amúgy motorral még sosem igazoltattak, szerintem csak arra figyelj hogy ne álljon be mögéd rendőr, a rendszámom lévő matricák beszédesek a műszaki érvényességről.. határozottan kell haladni, és meg sem próbálnak utánadmenni
24k a szervizkönyv szerint
én mondjuk 38k-nál ellenőriztettem, mert a láncfeszítő zaját szelepzajnak vélték a karasnában
így már tudom, hogy a szelepek rendben, és a vezláncfeszítő azóta is vígan csörög
Köszi, írtam levelet.
santakukac@gmail.com

regisztráltam-képfeltöltés-fórum ebben merül(t) ki a regisztráció
Hát fogalmam sincs hanyadik tulaj lehetek viszont érdekel ami csak előkerül a mocimmal kapcsolatban. Keresetem a profilodnál valami email címet de sajnos nem találtam :(
Persze. Honda Hungary Kft, vagy a legközelebbi kereskedés.

Célszerű írásban (mail) vagy személyesen forgalmival igazolva, hogy a saját géped után érdeklődsz (én is ezt szoktam kérni)

Mielőtt feltesz(ik)ed a kérdést, igen egy Honda-nál dolgozom, de ha jól tudom, nem én vagyok itt az egyetlen ilyen hátszéllel rendelkező egyén Ha tudok segíteni ilyen és hasonló (alkatrészes) kérdéssel kapcsolatosan, szívesen segítek, lehetőségeim szerint.

Félszemmel, de ha jól láttam, nem volt garanciális javítás soha a gépeden
Wow, köszi :)
Még egy utolsó kérdés, van olyan honda rendszer ahol vissza lehet követni egy motor életvonalát? Pl azt hogy hol vásárolták meg stb.. stb...?
Már többször keresgéltem ilyesmit de nem jártam sikerrel.
Kérdésdre itt a válasz.:

CBR600F Special Edition CBR600FS1 2001 ED WINNING RED (R258) ED MODELL

Kielégítő?