van az első lánckerék mögött a villán egy műanyag láncvezető, szerintem ahhoz ér hozzá.. az is lehet, hogy elkopott, és a villán siklik a lánc.
enyém is ad hangot ha tolom, de egyáltalán nem vészes, a lánc ér hozzá ehhez a műanyaghoz. ha ülsz rajta és megfeszül a lánc, elmúlik nem?
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Ha tolom a motort, vagy felemelt állapotban forgatom a kereket, ropogó hangot hallok a kis lánckerék környékéről. Már tavaly tavasszal is hallottam, és azóta belement 8ekm, de nem tudok rájönni, hogy mi lehet az.
Másnak is csinálja ezt, ha nem mire tippeltek?
Hihetetlen basszus hogy a sok csilliardos idojaras elorejelzo szuperszamitogep ma is elbaszta a bdapesti elorejelzest....lemondtam egy mocizast a szar ido miatt, erre mi fogod reggel? Szansajn,0felho es madarcsicserges.....dafuq
Ha már nem válaszol más, akkor megteszem én. Első ránézésre és olvasásra szerintem megér ennyit + a doboz és a tartó konzol sem olcsó mulatság hozzá (ami ugye már rajta van).
Amit a szokásos dolgokon felül érdemes nézni az a vezérműlánc feszítő hangja, ennek az elfáradása a motor típushibája. Általában bizonyos fordulatszám tartományban jelentkezik egy kis ciripelés formájában. Nekem pl. indítás után hideg motornál van egy nagyon pici hangja 2-3 ezres fordulat környékén, de ha bemelegszik, akkor elhallgat. A feszítő cseréje nem vészes, 25 ezer ft körül alakul, de pontosan nem tudom, még nem cseréltem. Ha visszaolvasol pár oldalt, akkor biztos találsz még a témában valamit, mert ez a kérdés hetente tuti, hogy előjön.
Ezen kívül nagyon jó és megbízható gépek ezek, szerintem nem okoz majd csalódást az ismerősödnek.
pont kérni akartam, hogy csinálhatnál pár képet a cuccról meg magadról is használat közben
amit mondasz jól hangzik, bár elképzelni nem tudom hogy a felvételben hogy akadályoz, de majd a képekről kiderül!
Ez egy nagyon flexibilis gumiszerű, de szerintem nem az. Ilyen vízlepergetős anyag nem tudom meghatározni. Nem nyomja a nyakamat sem és abszolút nem zavar vezetés közben. Elég nagy fejem van hidd el és csak leszedésnél okoz némi lassítást a eddigiekhez képest. Kesztyűbe nem tudom leszedni a sityakot, de ez gyakorlás kérdése. pikk-pakk hozzá lehet szokni. Ha hétvégén lesz időm, csinálok egy pár képet, hogy hogy néz ki a cucc.
Nagyon köszönöm az infokat. Körbenézek rajta. Igazából a konzol lenne a kérdéses, mert egy Kappa egysityakos vödröm van (platnival) de szerintem nem a legjobb minőség. Azt meg nem szeretném, ha egyszer eltűnik mögöttem a lavoár nem tudom, ezek mennyire bírják a rázkódást és a sebességet. Ilyenem van
Valóban az van oda írva, de igazából az környékre vonatkozik, mert úgy szoktam egyszerűsíteni. Van amikor össze vissza fotózom egy helyszín környékén. Valóban félrevezető.
Tegnap kibányásztam a kerekeket gumizás miatt, a féknyerget tartó csavarok ragasztósak voltak. Oda kell menetragasztó vagy csak ajánlott vagy az elődöm volt túl lelkes?
én sisakomon is van bogárvédő, semmit se ér!
ez a sisakzokni érdekes.. menet közben nem nyomja az állad/nyakad?
érdekes számomra a megoldás, tetszik :)
enyém is ad hangot ha tolom, de egyáltalán nem vészes, a lánc ér hozzá ehhez a műanyaghoz. ha ülsz rajta és megfeszül a lánc, elmúlik nem?
Solt
Lenne egy kérdésem. Ha tolom a motort, vagy felemelt állapotban forgatom a kereket, ropogó hangot hallok a kis lánckerék környékéről. Már tavaly tavasszal is hallottam, és azóta belement 8ekm, de nem tudok rájönni, hogy mi lehet az.
Másnak is csinálja ezt, ha nem mire tippeltek?
Ismét Hornetes találkozó lesz, remélem most szebb időt kapunk ki
Sportmotoron
Facebookon
Megmaradt egy gyári plexim (normál), ha kell valakinek, 9.000 Ft-ért viheti (Bp. XVI.ker.)
gyoztes
Ha már nem válaszol más, akkor megteszem én. Első ránézésre és olvasásra szerintem megér ennyit + a doboz és a tartó konzol sem olcsó mulatság hozzá (ami ugye már rajta van).
Amit a szokásos dolgokon felül érdemes nézni az a vezérműlánc feszítő hangja, ennek az elfáradása a motor típushibája. Általában bizonyos fordulatszám tartományban jelentkezik egy kis ciripelés formájában. Nekem pl. indítás után hideg motornál van egy nagyon pici hangja 2-3 ezres fordulat környékén, de ha bemelegszik, akkor elhallgat. A feszítő cseréje nem vészes, 25 ezer ft körül alakul, de pontosan nem tudom, még nem cseréltem. Ha visszaolvasol pár oldalt, akkor biztos találsz még a témában valamit, mert ez a kérdés hetente tuti, hogy előjön.
Ezen kívül nagyon jó és megbízható gépek ezek, szerintem nem okoz majd csalódást az ismerősödnek.
Jól láttam dobogós lettél a robogóval?
amit mondasz jól hangzik, bár elképzelni nem tudom hogy a felvételben hogy akadályoz, de majd a képekről kiderül!
Én menetrögzítővel szoktam. Az a biztos és nem nagy +költség.
ez a sisakzokni érdekes.. menet közben nem nyomja az állad/nyakad?
érdekes számomra a megoldás, tetszik :)
agv sv stealth
kép