Szia!
Szedd le az oldalidomokat, meg a két fekete műanyag burkolatot a tank mellől, aztán a tankot, és már csak kb. 12 csavart kell kicsavarni, és kész is. A tankot nem kell teljesen kikötni, elég ha csak felállítod, de figyelj a csövekre, hogy ne feszüljenek, vagy törjenk meg, és ne csússzanak szét.
Sziasztok!
Ezzel így pont ugyanazt csinálod, mint a manuális feszítővel, tehát érzésre rátekersz annyit,amennyit gondolsz, aztán vagy jó lesz, vagy túl sok. Amúgy ötletnek nem rossz, így nem kell megvenni a man. feszítőt, a gyárit is tudod tekergetni, csak kell reszelni egy megfelelő csavarhúzót, ami odafér. Ha valaki kipróbálja, írja majd le a tapasztalatokat.
Biztosan hallottatok a Honda új versenyéről/nyereményjátékáról!
Honda Dekorrobogó.
Egy Honda robogót lehet megtervezni hogy nézzen ki.
Mindez facebookon.
Nos én neveztem, és ha valamelyikőtök, szokott facebookon lógni nem bánnám ha megnéznétek véleményeznétek.. és még szavaznátok is arra amit én terveztem.
Bocs, ha érzékenyen érintett volna, de néha nekem is ki kell mondanom ami qvára nyomja a lelkem. Örülök, hogy érted a mondanivalóm lényegét.
Szerintem azért óriási különbség van ha a szervíz rád próbálja erőltetni a náluk forgalmazott termékeket, vagy pedig szaktanáccsal lát el. Ha valaki nem tud e kettő közt különbséget tenni, az tényleg inkább fórumozgasson!
Több, mint 10 éve dolgozom utángyártott alkatrészekkel, tudom mennyi haszon van az utángyártott cuccokon, jómagam is 20%-ot adok mindenkinek. (Most elárulom: nekem is 20% marad.)
A kedves vevő semmit nem tesz ezért a 20%-ért, alapból elvárja. Én meg telefonálok, rohangálok, számlát fizetek belőle, bla-bla-bla. ...és még ekkor is ÁFA nélkül szeretnék megvenni a cuccokat, mert nem elég a kapásból adott 20% kedvezmény!
Amit a Honda kiszámláz felénk, azt nekünk is ki kell számlázni, hiszen a végén akkora raktárkészlet mutatkozna papíron, hogy nem férne a kis raktárunkba! Mellesleg hogyan vállalnál jótállást egy számla nélküli alkatrészre?!
A gyári alkatrészen (pl pont egy vezlánc feszítőn) kapaszkodjatok meg: 22% haszon kulcs van! (Belső infó, kéretik ygorsan elfelejteni és nem visszaélni vele!) Ebből az összegből kell egy márkaszervízt fenntartani, fizetéseket adni (ha elmondanám a fizetésem igen sokan kiröhögnétek!), számlákat fizetni, spec szerszámokat venni, HONDÁNAK megfelelni, stb, stb...
Tehát úgy érzem jogosan kérem mindenkitől azt, hogy a néha magasabbnak tűnő árak miatt ne mindig a márkaszervizeket szapulják, mert ők mindent megtesznek, hogy a káposzta is megmaradjon, de a kecske is jól lakjon!
A mi 5(!) fős kis csapatunk így dolgozik. MOTOROSOKÉRT, HONDÁSOKÉRT!
komolyan vártam már ezt a hozzászólást tőled
egyébként hasonlóan gondolkozunk, én is a gyári dolgokat támogatom, hiszen nálam (és a magyar lakosság kb 99,9%-nál) okosabb mérnökök fejlesztették a gépeinket, jobb ha rájuk bízzuk ennek a javítását és karbantartását.. mérnöki szinten belenyúlni a szerkezetbe (pl direkt más olajat használni, mint ami ajánlott) szerintem is vétek, DE:
nem azért kacérkodik itt 1-2 ember a manuális feszítővel, mert okosabb akar lenni. szeretünk motorozni de csórók vagyunk ahhoz, hogy egy egyértelműen konstrukciós bakival rendelkező 25ezer forintos alkatrészt 1000 km után cserélgessünk.. jó az én feszítőmben 24e km van, amióta megvettem a motort csörög de leszartam eddig, most fogok újat venni csak, de az tuti hogy földhözbaszok valamit ha 1000km után megint elkezdi
viszont: a gyári honda alkatrészekre 1 (vagy 2) év garancia van. ha a garanciás csere könnyen átvihető és normálisan állnak hozzá, akkor ha mondjuk 1 éven belül elromlik kapsz újat, ha meg 2 évet kibír akkor bárkinek bele kell férnie 2 évente egy ilyen ráfordításnak..
egyébként a gondolatmenetedhez még egy megjegyzés: az előző autószerelőm (márkaszerviz) mindig ezeket mondta nekem:
fékbetétet kell cserélni, CSAK gyárit szabad rakni bele, hiszen a féken az ÉLETED múlhat! 2x annyiba kerül.
olajat kell cserélni, CSAK gyárit szabad belerakni hiszen a mérnökök a kenés ami nem a márkaszervizben van az MIND gyengébb minőség.. 2x annyiba kerül.
féktárcsát kell cserélni CSAK gyárit szabad venni mert a FÉKen az életed.. a Brembo? utángyártott szar. a gyári a jó, 2x annyiba kerül
és én barom mindig hallgattam rájuk, egészen eddig:
vezérműszíj csere: CSAK gyárit szabad venni, mert a VEZÉRLÉS így meg úgy, a szíj, a gyári minőség csak a GYÁRI megbízható ha elszakad egytrillió a javítás az autót le lehet adni a bontóba stb.. 250000 JMF lesz, de adok 20% kedvezményt így csak 200000..
honnan a faszomból lett volna kétszázezrem egy egymilliós autó karbantartására? 0km óta az enyém, és csak márkaszervizben volt javítva, de itt eldurrant a faszom, hogy állandóan rámtukmálják a drága alkatrészeket.. fórumok, google, 40ezerért megvettem a teljes készletet és 20ezerért beszerelték.. mint kiderült, jobb minőségű alkatrészeket vettem mint a gyáriak (SKF görgők meg Gates szíjak), és azóta tudatosan válogatom meg hol kivel és mit szereltetek az autómon.
bár a motorszervizek mások, ott nincs az az über-lehúzás mint az autóknál, de azért nem baj ha valaki nem hagyja, hogy a pénz kihulljon a kezéből, szerintem a fillérbaszással itt túlzol!
inkább oldjuk meg okosba ÁFA nélkül, az mindjárt 27%
Nos, én jelenleg is Hondás vagyok, de ha ez nem elég, akkor a Laci kollégám 11. éve Hondás, őt mindig megkérdezem a műhelyben a fontos kérdésekben. Az ő véleménye szerintem már elég mérvadó lehet mindenkinek, nem?! Ha tudok szivesen segítek valamiben.
De metgmondom őszintén kezd nekem is elegem lenni a fórumozásból, mert itt mindenki olyan okos, hogy INNEN csak tanulni lehet. Azt, hogy nagy az Isten állatkertje! (Nem kifejezetten csak erre a társaságra értem!)
Nem tudjátok eldönteni mi jó nektek és mi nem?! Akkor kísérletezzetek csak! Végül is csak pár százerer a tét, én meg irigykedek, hogy ezzel játszadozhattok. Nekem a kísérletezésre nincs fölösleges pénzem, azt az utat a japán mérnökök már végig járták, tehát nézzetek nyugodtan hülyének, ha én nekik hiszek, bennük bízok!
Nem az olcsóbban beszerezhető NGK gyertyáról van most szó, hanem a faszarágiságon ami ide is beköltözött mi "gyári gondolkodású" hondások legnagyobb szomorúságára.
Kövezzetek meg a véleményemért nyugodtan, elviselem: A -nem is akármennyivel- VEZETŐ japán motorgyár termékén lovagoltok nap, mint nap. Versenyeztek-, túráztok vele, dolgozni jártok velük, találkozókon büszkén mutogatjátok őket, némelyikőtök még a lakásba is beviszi télre. Megbecsülitek! ...és azon gondolkodtok, hogy vesztek egy 8-as csavart, meg egy vasdarabot 10-16ezer forintért, hogy ne kelljen azt a gyári alkatrészt megvenni 25ezerért, ami "csupán csak" a vas-szerelmetek vezérlését hivatott befojásolni, védeni. Baaaaazdmeeeeeg!
JÓÓÓ REGGGEEEEELT! HONDÁSOOOOK!
Holnap beszélni fogok a főnökkel, hogy aki a Sportmotor Fórumról érdeklődik nálunk gyári vezláncfeszítőért, adjunk örökös 10-15% kedvezményt belőle! Hátha ez segít majd nektek elgondolkodni...
Legközelebb megyek Koncz Antihoz megkérdezem mi a véleménye róla. Ő volt hondás is.
Nekem tavaly cserélte (24k szervíz), mondjuk alig észrevehetően szólt (4-5 fordulaton néha csörgött), de szelephézag ell. stb. volt, és ha már szétszedte az egész motort, akkor kicserélte. (már régebben megvettem hozzá a feszítőt)
Ha nem kell senkinek,megtartom, aztán ha legközelebb elromlik a gyári, olyan messzire hajítom, amennyire csak lehet, aztán belerakom ezt, le van xarva ki mit mond....
Semmi, a szerelőm meggyőzött, hogy vegyek gyárit, mert megkérdezett egy "Honda-szakértőt" aki nem mellesleg gyári Honda alkatrészek eladásában érdekelt...
Szóval, lehet, hogy túlparázom a dolgot.
Persze a gyárival nem lehet melléfogni, de könyörgöm, egyszer próbálja már ki valaki ezt is. Szerintem Amerikában sem hülyék gyártják ezt.
Na mindegy, nekem most gyári lesz. Ha kell valakinek, kiabáljon.
Üdv Predakon! Azért megy a felnitéma,mert a 180-as gumikat jobban be lehet szerezni és jobb áron, mint a 160-ast. Ha még egyszer motort veszek biztos, hogy nem veszek olyat, amin 4.5"os felni van és 160-as gumi megy rá!
Sok osztrák és német fórumon olvasgattam és jártam utána, hogy lehetséges e és nem lesz e tőle instabil a gép, de mindenki, aki pályán és közúton használta, mindenki jobban dicsérte 900-as kerékkel és 180-as gumival. Mindenki példának a hornettet hozta fel, hogy még a 250-ben is 180-as gumi van!
Én megpróbálom és majd leírom a tapasztalatokat, ha nem válik be akkor is, hogy a többiek ne dobjanak ki az ablakon felesleges pénzeket! Az F2-ek és az sv650-eknél alaptéma, hogy fel lehet e rakni a 180-as gumit?! Szerintem nem véletlen.
Minden jót és jó időt!
Nekem olyat csinált régebben az AC-m hogy ha állt a motor 2 napot akkor nem működött. Be kellett tolni beindult és, gond nélkül dolgozott , de ha megint hosszabb ideig állt a motor akkor nem akart elindulni. Tehát nálad is lehet h ez a probléma.
A képesmotoron találtam egy hírdetést, a srácnak van több 900-as kereke is, ma küldött képet, holnap szerintem megrendelem és a jövőhét végre már remélem benne lesz!
A tapasztalatokat természetesen közzéteszem,remélem sikerrel járok!
Szedd le az oldalidomokat, meg a két fekete műanyag burkolatot a tank mellől, aztán a tankot, és már csak kb. 12 csavart kell kicsavarni, és kész is. A tankot nem kell teljesen kikötni, elég ha csak felállítod, de figyelj a csövekre, hogy ne feszüljenek, vagy törjenk meg, és ne csússzanak szét.