Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó nagy baromságot írtam, szóval nem tudom hogy hol van a szivárgás csak azt hogy hol látok olaj foltot. Esetleg tömítés?
A motorom alatt olajat vettem észre, szerintetek az olaj szivárgást mi okohatja? Kb a kitámasztóval egy vonalban van ez az olaj szivárgás.
Kicsit megnyugtattál, most rendeltem meg a manuális feszítőt,talán akkor nem faragok rá vele.
Bizony mzsolti sokan nem kalkulálják be a motorvásárlás előtt ezeket az évi kiadásokat. Pedig ha jó gazdi szeretnél lenni a gépednek, akkor az éves olajcserével, levegőszűrő csere vagy tisztítás (szűrőtől függően) minimum számolnod kell. Nálam minden évben lemegy egy hátsó gumi (persze a tapadósabb fajtából) kétévente meg az első is. Láncsprét is elszoktam fújni egy év alatt mi megint 5000- rel emeli a biztos kiadásokat, igaz a lánc élettartamát növeli, az meg sporolás.
Tehát ezekkel a kiadásokkal számolnod kell neked is évente, az 1000 sv meg még jobban zabálja a gumit és a láncot.
Hali stifi

Nem kell kivenni a kereket úgy is belehet játszani a sárvédőt. Én levettem a bal oldali hátsó lábtartót és így elég egyszerűen belehetett illeszteni a helyére. A próba okos gondolat festés előtt, nekem is kicsit farigcsálni kellett rajta mire minden pontosan passzolt.
mzsolty: hát az egész használattól függ, de nekem az eddigi tapasztalatom az, hogy mindig volt valami ami miatt hip hop elment szezon kezdésnél 70-80e (ha gumi kell akkor máris 50nél jár az ember :)) ilyen a showbiznisz
Langy hátszelet!
Több fajta láncfeszítőt próbáltam, mindegyiknek így vagy úgy hangja volt, de megcsináltam a képen látható minta alapján, és 2 éve tökéletesen műkszik.
Gondoltam hogy nem csak tankolni kell, de azért ezt egy kicsit sokkalom. Bár nem értek hozzá. Mivel csak évi 4-6 hónapot motorozok, határon belül, havi max 1-2 kirándulással számolva, az szezononként 4000-7000 km. Erre is kéne évente 100.000 Ft?
Én angliából rendeltem a gyertyákat, nem hiszem hogy gond lesz. Majd kiderül, franc sem fog 8e-t fizetni egy szaros gyertyáért.

mzsolty: ha motort veszel évi szinten számolj 100e szezon kezdő kerettel (ha kevesebb lesz örülj, motorozni rohadt drága mulatság). Nem csak tankolni kell aztán ennyi....
Pontosan ez az egyik amire da kell figyelni, az értékelés.
Én egy "távol-keleti" cégtől vásároltam legutóbb, aminek szintén jó %-a volt, de az írott értékeléseknél (csak később olvastam) látható volt, hogy a problémákat nem igazán oldja meg, hanem lesz@rja.
Megjött a piros markolat, ami MAGENTA színű volt és gyárilag sérült, fröccsöntési hibás.
A probléma jelzésénél képeket mellékeltem nekik és azóta is várom, hogy egyáltalán válaszoljanak... Kínába meg egyébként sem lenne olcsó visszapostázni a cuccot.
Meg..szhatja a kici kinnnai sárgá q..va annyát az ilyen cég!
2-3000.-Ft-ért nem kezd el cirkuszolni az ember, meg feljelentgetni őket, ők meg pontosan ezt használják ki, így sok 2-3e Ft sokra megy nekik.
Nekem eddig csak pozitiv ebay tapasztalatom van, kizarolag 99% folotti eladoktol vasarlok, sosem volt gond :) ngk-t megrendeltem, ha szar kuldom is vissza :)
Sziasztok!
Néha én is szoktam e-bay-ről vásárolni pár dolgot, így megosztanám gondolatom ezzel kapcsolatban:
Millió SZ@R van oda feltöltve! Alapos körüljárással ajánlatos vásárolni ott , mert MINDENT hamisízanak már. Volt már tapasztalat e-bay-es NKG gyertyáról, berakás után meg sem nyikkant a motor, a másik (legszebb) story: NGK gyári doboz, benne valami ótvar gyertyának látszó borzalmas tárgy.
Van egy megbízható forrás erre a gyertyára. "Lbeli"-nek hívják a srácot az e-bayen (Balázs), nyugodtan keressétek meg Ő tud postázni nektek, ráadásul országon belüli (Szfvári)!
Vagy ha nem találjátok meg, akkor rajtam keresztül is elérhetitek. (Ha van időm segítek szivesen.)
Szóval csak óvatosan, körültekintően az e-bayyel, mert beleszaladhattok egy ilyen pofonba és rögtön qva drága lesz a csábítóan olcsó cucc!
Ha egy gyertya ilyen sokba kerül hozzá, akkor mennyibe kerül hozzá a többi kopó alkatrész, úgymint fékbetét, első-hátsó gumi, motorolaj? Mekkora időközönként kell benne gyertyát cserélni?
Basszus én ősszel cseréltem, szintén 7-8k körül!

E-bay eszembe sem jutott.
Valakit erdekel egy leömlő F4-hez?
kb 1000 km után nekem is aktuális a gyertyacsere (48k nagyszerviz), majd akkor kérek tőled linket az eladóhoz
Hamarosan itt a szervíz ideje és gyertyát is kell cserélnem, kicsit meglepődtem hogy a mocimba való IMR9C-9H ngk gyertya darabára 9000 ft körül mozog, basszus és ebből 4 kell. A legolcsóbb magyar ajánlat 7400 ft volt :S:S Na ekkor néztem fel ebay-re ahol találtam szállítással 4490 ft/db, beszarás... ha más is ilyen cipőben jár mindenképpen használjon ebay-t.
van nekik, lezsíroztam köszönöm! :)

más téma, ebben is a segítségetekre szorulok.. még ponyva alatt van a vas, így most nem tudom megnézni, de: hátsó sárvédő felrakható anélkül, hogy ki kelljen kapni a hátsó kereket? tudja ezt valaki?

megvan a motor, megvan a sárvédő, fel akarom tenni de nem tudom egyedül menni fog-e (mivel festetlen a sárvédő, a fényezés előtt akarom megnézni, minden lyuk/illesztés passzol-e hozzá, és utána vinném fényeszni)
budapesti vagyok, erre szívesen rászánom egy fél napot és eltúrázok hozzájuk
csak legyen nekik raktáron, 7100 darabja
Nem tudom merre laksz, de a pinkmotors-nál Tatabányán biztosan van raktáron. Én náluk vettem, talán 7-8 körül volt egy jobbos. Felhívtam előtte őket, telefonban és élőben is nagyon kedvesek, rendesek.
http://pinkmotors.hu/
srácok, segítsetek nekem!
utángyártott tükör kéne S.O.S., számlaképes helyről!
2003.04 f4i a bringa!

kihez forduljak? SHOX 4 hónapja nem szállítja le, ráuntam a várakozásra..
Te, ez ilyen mezei CBR?

Csak mert többnyire fűben fotózod...
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat és hogy leírtátok hogy melyik motorról milyen a véleményetek. Át fogom gondolni az általatok leírt szempontok alapján, de azért valószínű hogy a 3 esélyes motor az marad amiről már lentebb is beszéltünk. Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget.
kedves mzsolty!
Elmondom saját tapasztalatom mikor motort vettem. Elöször kábulatban voltam én is hogy huhh meg így új motort meg úgy új motor. Meg a teljesítményt olvastam hogy mit megy mit csinál meg a szokásos faszság. De kellett a kényelem is.
Mentem barátaim gépeivel volt köztük sport, meg túra, meg sporttúra.
750 vfr 600-as gsxr, bmw 650- szóval elég sok minden.
EGy 180-as robogót hajtottam elötte ami meg is van még. De a lényeg mikor átültem a hondara pedig 97-es gép a kényelme az megfogott. 160-180 között utazok vele mert olyen a szélvédelme.
13 másodperc alatt már 210-el repesztetsz teljesítményben nincs hiány. A sportgépeknél a kormány sok helyen törte a kezem például gsx-r jobban ment de nekem kényelmetlen volt.
Sokan írták hogy próbálj ki motort igen tényleg próbáld ki mert a nadrágot is felpróbálod mielött megveszed.
Aztán gondolni kell arra is (mert fog jönni ebben biztos lehetsz mert motorozol jönni fog a pofára esés) milyen drágák az alkatrészek mik a tipikus hibák és mennyibe kerülnek ezek. Azért vettem f3-ast mert viszonylag olcsón lehet rá venni alkatrészt egy olasz papíros motort meg donornak akár mikor veszek 300 ezerért. Én ilyen dolgok felöl közelítettem meg a dolgot.l Mi csak javasolunk a te szíved eldönteni mit veszel te kérdeztél mi válaszoltun ka józan ész vezessen.