Értem. Honnan rendeled? Valami bontóból?
Az érdekel engem, hogy a lánckerék és a hátsó féktárcsa felfogatása ugyan az e. Meg a tengelyé. Mert ha igen akkor elméletileg jó.
Megvárom sikerült e neked. Írd meg feltétlenül.
Annyiból jó lenne, hogy a túragumit hagyhatnám a kis felnin a pályagumit meg a nagy felnin és csak a kereket kellene cserélgetni felhasználás függvényében. Elöl meg úgyis ragadós gumi lesz mindkét esetben.
Elméletileg bele lehet szerelni, holnap rendelem meg az 5,5"-os felnit és a linkben leírtak alapján nekifogok, aztán majd meglátjuk mi lesz belőle, remélem nem dobok ki az ablakon majdnem 20ezret!
sziasztok.FI hiba kódos vagyok :) ott tart a helyzet, hogy az egyik ismim ránézett és véleménye szerint az AC pumpa a rossz. De ha rossz akk miért van hogy 1X beindul 1x meg nem...nem lehet a kábelekkel vlmi?
Nem tudom ám én fejből a cikkszámokat, csak belinkeltem neked egyet ami hirtelen úgy nézett ki nem az volt a célom hogy pont azt vedd meg, csak hogy lásd hogy van nékik olyanjuk is.
Az enyémet az egyik kollégám hozta el, és előtte a kezébe nyomtam a régit hogy olyat hozzon, sikerült is.
Most már végre van tükröd, van örö é bodottá, lassan jön a jó idő is
nekem az autóm csinálja ezt, már nagyon aggódósra vettem a figurát és 3 szerelőhöz is elvittem. az első kettő nem tudta megmondani, mi okozza, azt mondták szarjam le, a futómű jó, ez a jelenség veszélytelen.. de hát mégiscsak az autóról volt szó és úgy éreztem félvállról veszik a dolgot..
elvittem egy harmadik helyre, ott kiderült, hogy a stabilizátor rúd szilentjei öregedtek el, az adja a hangot, végre kaptam egy megnyugtató választ
a szilentek 3000 Ft-ba kerültek, a szerelés 15-2000, mert le kell bontani a fél autót hozzá. ekkor eszembejutott, amit a mérnök haverjaimtól tanultam: a WD40 mindenre jó, mondtam nekik hogy fújják be azzal. befújták, azóta nem nyekereg :)
szóval ahogy a kolléga is említette, simán lehet hogy csak kenést kíván valami, a hátsó rugót is nézzétek meg, nincs-e kiszáradva vagy valahol nem kopik-e..
csak azt nem tudom hogy a tk-86-os tükröt hogy imádkoztad fel a gépre, szétszedted? csak mert a talpa ennek nem jó hozzá, most voltam náluk, félre volt téve és tök más volt a rögzítés
így inkább egy tk-17-es tükröt vettem, ez a 900RR meg a 600RR-re való, viszont megtévesztésig hasonlít a 600F tükréhez, minimális a különbség és szerintem még jobb is valamivel, mert többet látok benne http://pinkmotors.hu/nagymotor...
ha a biztosító végre fizet, veszek egy jobbost is, hogy tök egyforma legyen, bár nagyon nehéz megmondani a különbséget..
minden esetre nem tudom, biztos vagy-e benne, hogy a tk-86-ost vetted, de azt csak úgy tudtam volna felfogatni, ha átfúrom a vázat amire a fejidom rögzül, vagy pedig leszerelem a talpát és kicserélem a sajátomra..
viszont nagyon jót motoroztam és végre van tükröm!
Szia Pohi!
Találtam egy jó linket, ami szerintem téged is érdekelhet és még azokat, akik szeretnének a 160-as gumi helyett 180-ast. Én most rendeltem egy 5.5"-os hátsó kereket és megpróbálom a linkben leírtak alapján beleszerkeszteni, hogy ne legyen gond a gumiválasztással!
Mostanában nem sok időm van,de amint beleraktam a kereket a 180-as gumival írok, hogy milyen lett! A fickó így használja versenypályán,akkor közúton csak nem lehet rossz! http://racebiketuning.com/cbr6...
Remélem tudtam neked is segíteni!
Nekem még krossznál volt hasonló problémám, ott ugyanis a nagy igénybevétel, meg a sok kosz miatt tönkremennek a himbarendszer tűgörgős csapágyai. A CR-hez lehet javítószettet kapni 25 ezer HUF körül.
Nem mondom, hogy itt is az a baj, de nézzétek meg. Ha sokat állt, vagy vizet kapott, lehet, hogy berohadt és elég neki egy kis zsír...
A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 600f4- motorom aminek elég fura hangja van amikor ráülök, vagy ha kis buckára megyek rá, recseg ropog. a hang forrását többen próbáltuk felfedezni, de mindenki máshol hallja...:)
Valaki az idomokra tippel, valaki a telóra, de az okés állítólag mi lehet még?
1 hete van meg a moci, így még nem ismerem annyira. Köszi előre is!
Caligral
Az érdekel engem, hogy a lánckerék és a hátsó féktárcsa felfogatása ugyan az e. Meg a tengelyé. Mert ha igen akkor elméletileg jó.
Megvárom sikerült e neked. Írd meg feltétlenül.
Annyiból jó lenne, hogy a túragumit hagyhatnám a kis felnin a pályagumit meg a nagy felnin és csak a kereket kellene cserélgetni felhasználás függvényében. Elöl meg úgyis ragadós gumi lesz mindkét esetben.
Elméletileg az 5,5-ös, ha minden igaz.
Monitoron úgy nézett ki, a motoromat meg nem láttam egy hónapja...
így csak 95%-ban ugyanolyat vettem, de jó lesz! untam már a forgolódást nagyon
Az enyémet az egyik kollégám hozta el, és előtte a kezébe nyomtam a régit hogy olyat hozzon, sikerült is.
Most már végre van tükröd, van örö é bodottá, lassan jön a jó idő is
elvittem egy harmadik helyre, ott kiderült, hogy a stabilizátor rúd szilentjei öregedtek el, az adja a hangot, végre kaptam egy megnyugtató választ
a szilentek 3000 Ft-ba kerültek, a szerelés 15-2000, mert le kell bontani a fél autót hozzá. ekkor eszembejutott, amit a mérnök haverjaimtól tanultam: a WD40 mindenre jó, mondtam nekik hogy fújják be azzal. befújták, azóta nem nyekereg :)
szóval ahogy a kolléga is említette, simán lehet hogy csak kenést kíván valami, a hátsó rugót is nézzétek meg, nincs-e kiszáradva vagy valahol nem kopik-e..
csak azt nem tudom hogy a tk-86-os tükröt hogy imádkoztad fel a gépre, szétszedted? csak mert a talpa ennek nem jó hozzá, most voltam náluk, félre volt téve és tök más volt a rögzítés
így inkább egy tk-17-es tükröt vettem, ez a 900RR meg a 600RR-re való, viszont megtévesztésig hasonlít a 600F tükréhez, minimális a különbség és szerintem még jobb is valamivel, mert többet látok benne
http://pinkmotors.hu/nagymotor...
ha a biztosító végre fizet, veszek egy jobbost is, hogy tök egyforma legyen, bár nagyon nehéz megmondani a különbséget..
minden esetre nem tudom, biztos vagy-e benne, hogy a tk-86-ost vetted, de azt csak úgy tudtam volna felfogatni, ha átfúrom a vázat amire a fejidom rögzül, vagy pedig leszerelem a talpát és kicserélem a sajátomra..
viszont nagyon jót motoroztam és végre van tükröm!
Találtam egy jó linket, ami szerintem téged is érdekelhet és még azokat, akik szeretnének a 160-as gumi helyett 180-ast. Én most rendeltem egy 5.5"-os hátsó kereket és megpróbálom a linkben leírtak alapján beleszerkeszteni, hogy ne legyen gond a gumiválasztással!
Mostanában nem sok időm van,de amint beleraktam a kereket a 180-as gumival írok, hogy milyen lett! A fickó így használja versenypályán,akkor közúton csak nem lehet rossz!
http://racebiketuning.com/cbr6...
Remélem tudtam neked is segíteni!
köszi szépen a tippet! :)
Nem mondom, hogy itt is az a baj, de nézzétek meg. Ha sokat állt, vagy vizet kapott, lehet, hogy berohadt és elég neki egy kis zsír...
csak akkor van ez ha ránehezedek, és lemez hangja van.
Nekem annyira nincs ötletem hogy mi lehet ez :/
Az biztos, hogy nem normális, nagyon nem.
A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 600f4- motorom aminek elég fura hangja van amikor ráülök, vagy ha kis buckára megyek rá, recseg ropog. a hang forrását többen próbáltuk felfedezni, de mindenki máshol hallja...:)
Valaki az idomokra tippel, valaki a telóra, de az okés állítólag mi lehet még?
1 hete van meg a moci, így még nem ismerem annyira. Köszi előre is!
Caligral
http://youtu.be/040BmuqhAyY
Facebookon vagy egy Hondás robogó tervezési verseny
Talán hallottatok róla...
Hát én csináltam egy tervet... Örülnék ha innen valaki fenn van az rákattintana és szavazna rá.
Elérni itt:
http://apps.facebook.com/dekor...
Remélem tetszik és szavaztok rá nekem