Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tükörszélesítőt keresek (ilyet:http://www.ebay.com/itm/Honda-...).
Ez annyira egyszerű cucc, nem ismertek valakit aki csinál, árul ilyesmit olcsón. 8900ft-ot nem ér...
Ettől már vettem én is! Gyorsan ideér! Egyszer jártam vele úgy hogy 8 db-ot vettem de csak 6 volt a csomagban! Írtam neki és elnézést kért! 1 héten belül itt volt a maradék 2 db!
Ma kifizettem ebay-en a gyertyákat, elvileg holnap feladják és 4-8nap a szállítás. Angliából jön és 18500 ft-ot fizettem szállítással 4db-ért.
Ez így 4625 ft/db, itthon a legolcsóbb helyen volt 7800 ft/db.

Innen rendeltem:
http://www.ebay.com/itm/330528...
és amíg dolgozol a gépen, tedd fel az akksid is töltőre!
koszi sracok! ahogy neztem a neten eleg szeles skalan mozog ezaz FI hiba kód.magyar oldalt nem is talaltam.irnak akksirol,uzemanyag erzekelorol, biztositekrol.... szval sorba megyek! azert telleg koszonom! hnap megirom mi lett a vegeredmeny.
Hát nekem ugyan ez a jelenség volt régebben. Kulcsot elfordítottam injector ment, indítást megnyomtam az FI jel is halványabb lett és nem történt semmi, konkrétan semmi. Nem forgatta meg semmi sem az indító motort, sokáig szoptam ezzel mert volt hogy előfordult ez és volt hogy nem.
A probléma nem akkuval volt hanem a biztosítékoknál, sosem cseréltem biztit és a csatlakozók elvoltak oxidálódva. Kiszedtem mindet WD40-el megkezeltem a biztiket és a foglalatot is majd vissza, ez után van egy fő kábel is ami FS-nél az akkutól megy a motor eleje felé, egy nagyobb csatlakozó. Azt is széthúztam és zöldes színű réteg volt néhány "tüskén" wd40-et és tisztogatást kapott, utána sosem jött elő többet a hiba.

Az akksi jó lesz, a biztiket nézd át szerintem és tisztítsd meg őket (nem sűrűn szedi ki azokat az ember). Írj hogy mi lett!
lehet akku hiba, nekem is így adta meg magát az előző
lemerülhetett, de akkor nem világítana a piros, meg talán az injektor sem adna hangot gyújtásra..
mivel a computer jelez, ott valami más gebasz van.. próbáld meg kivenni/berakni az akksit, hátha változik a szitu, ha nem akkor próbáld meg betolni, lehet valami dugulás van és nem kap benzint, ha betolod lehet áthúzza a rendszeren a szmötyit és meggyógyul..
szerintem sokkal többet helyben nem tudsz csinálni, ha nem vagy szerelő akkor az a következő lépés hogy oda eljutsz vele valahogy..
szopó..
Injektor hangja meg van.utanna nem indul be....tegnap raktam vissza az aksit, aztan mentem vele egy kort.Estere mar benne hagytam az aksit.az nem merulhetett le?
Mennyire nem indul be? Kulcs elfordítása utána injektor hangját hallod és utána inditó gomb hatására semmi sem történik?
Biztosítékot néznék először.
mivel nem indul be a motor..
sziasztok!tudna nekem valaki segíteni?mit jelent a műszerfalon az F1 kijelzés ami pirosan világit?
Az tény, hogy nagyon oda kell figyelni, hogy mit és honnan rendel az ember ebay-en.
Viszont, nekem a problémás eladókkal és termékeikkel is jó tapasztalataim vannak. A múltkor rendeltem egy 7000Ft értékű terméket és nem küldte el az eladó. Majd el is tűnt a listámból. Szerencsére a visszajelző emailben minden benne van. Írtam az eladónak...semmi válasz. Majd a magyar ebay-en a kapcsolatfelvételnél írtam egy angol-magyar levelet. Magyarul válaszoltak teljesen kimerítően és segítőkészen. Írjam meg ezt az ebay.com-on a Resolution Center-ben és kész is. Megtettem. Visszaírtak, hogy már vizsgálják az ügyet. 1 hét múlva a teljes összeg a paypal-omon volt. A lényeg, hogy mielőbb el kell kezdeni és nem szabad sokat várni. Azt hiszem 45 nap áll rendelkezésre, utána elévül. A másik esetnél. Nem működött a termék és írtam az eladónak, majd újra küldte a hibás egységet szó nélkül. A harmadiknál nem jött meg a termék és azt is újra küldte szó nélkül.

Tény, hogy a kínai és hong-kong-i termékek nem éppen hibátlanok, de ezért olyan olcsók.
"Lbeli"-től Én is vásároltam és szimpatikus, segítőkész eladó.

A véleményen nem csak motoralkatrészre irányult, hanem sok egyébre is. És persze ez csak az Én véleményem...
Az hát
Mindenhova bemászok vele .
Nincs mese, ilyen helyeken lehet szép képeket csinálni
elfelejtettem megköszönni, akkor nem kell hozzá a fél hátulját lebontani
lehet az enyémen is kell csiszolni egy picit, bár tény hogy a kolléga szépen megcsinálta, de van ahol látszik, hogy szikével vágta rá az ívet le, annak azért adok egy smirglivel kicsit, hogy szebb legyen
Helló! Érdeklődni szeretnék, hogy F2 kormány csutkákat hol lehet szerezni és mennyibe kerül kb? vagy esetleg a F3 jó e hozzá vagy F4
Előre is köszi
6-10 ezer km. között szoktam évente gurulni, ebből 4-8 alkalommal pályázni. Melyik évben 8 szor pályáztam akkor elég sem volt egy szezonra egy hátsó gumi.
CBR 600F4i idomok eladóak!
Fejidom: új /utángyártott/
Ülés: sérülés mentes, tökéletes állapotban
2db Utas kapaszkodó: 1db tökéletes állapotban, a 2.kissé deformálódott /javítható/
Faridom: sérülés mentes /gyári/
Gyári kipufogó: kis horpadás /katalizátor nélküli, japán belpiacos, szép öblös hanggal/
Váznyúlvány: csavarodott /javítható/
Oldalidomok /gyáriak/ sérült-javított

Ha valakit érdekel érdeklődjön e-mail-ben! lajbo1@freemail.hu
olajszűrő = légszűrő :))
Nekem ezek a dolgok jönnek márciusban:
- teleszkóp szimering csere kb 2700 ft/pár
- szelephézag ellenőrzés
- olajszűrő tisztítás (k&n van benne, azt lehet tisztítani)
- gyertya csere (18000ft)
- olaj, olajszűrő csere (MOTUL 5100 4T 10W-40, hiflo filtro) 15000ft
- múszaki vizsga 15000

Remélem minél olcsóbban megúszom :S
Ja és még 1 litert sem tankoltam az olcsó benzinünkből :S

Viszont úgy néz ki kezd kialakulni az idei túra is, Monaco felé vesszük az irányt :) Bécsig kimotorozunk majd motor szállító vonattal elmegyünk 1000km-t és csak onnan kezdünk el motorozni.
Mindig az a baj hogy az oda-vissza úttal rohadt sok idő, energia és benya megy el, így most konkrétan arrafelé fogunk motorozni ahol akarunk. :)
+ pár apróság, megnézni hol szivárog az olaj, a műszerfalam rögzítője elrepedt...arra ki kell találni valamit, így most fityeg és csak 1 csavar tartja a konzolhoz :S
Én sem mertem összeszámolni.
Bár két dologban olcsóbb mint a Yamahám (vagy csak engem húztak le)
Nekem komplett láncszettet 30.000 ért adtak, fékbetétet meg párját 7.000-ért. Mondjuk akkor még márkaszervizbe vittem, de oda soha többet. Műszakin meg tavaly 18.000 kellett kifizetnem.
egyébként ma voltam gurulni egyet, akksi be és másodikra beindult a paripa
47300km van most benne, szóval a szezont a 48k-s szervizzel kezdjük, honnan is érdemes azokat a gyertyákat venni? :D
annyi a szerencsém, hogy 42000-nél szelephézagot néztünk, így ezt a röpke 2 órás munkafolyamatot most kihagyhatjuk, de legalább a feszítőt is ki kéne cserélni, szóval megint nem úszom meg olcsón..
gyertyák 20k
olaj+szűrő 10-12k
patron 25k

mzsolty, előkaptam neked a szervizkönyvet, amivel számolnod kell, mint költség:
6000 kilóméterenéknt olajcsere (kb 10k)
18000 kilóméterenként légszűrőcsere (ha nagyon retek, akkor 12ezrenként is befigyelhet) (kb 8k)
15-20000 kilóméterenként lánc+lánckerék csere (kb 25k)
18000 kilóméterenként fékolaj csere (kb 5k)
24000 kilóméterenként gyertyacsere + szelephézag állítás (kb 20k+ 10k)
6-12000 kilóméterenként hátsó gumi csere, első gumi kb kétszer annyit bír, attól függ hogy használod (kb 30k + 25k, ez az alja)
a fékbetét is használattól függ, én már 24ezret beleraktam az elsőbe, de ez azért van mert csak a gyávák fékeznek, én keveset használom (fékbetét valami márkás, sportos 6-8k)
2 évente vizsga (5-20k)
430 Ft 1 liter benzin, 100 kilóméterenként 5-6 megy bele

a feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nagyjából ki tudod matekolni mennyibe fáj egy 6-10e km-es szezon. én nem merem kiszámolni, kérlek ne is mondd meg az eredményt!
Hát a fene sem tudja, azert a konnyezesnel tobb jott ott ossze. Majd ezt is megnezetem.
Kb. hány km-t szoktál egy szezon alatt menni hogy lemegy egy hátsó gumi?
nem lehet, hogy csak a túlfolyón csapódott ki egy kis olajpára? az enyémen a túlfolyók a támaszhoz vezetnek, van vagy 3 cső ott..
kánikulában szokott is néha könnyezni, lehet a sok állás miatt van csak nálad is...