Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok vagányok!

Ismét töltöttem fel pár képet. Nézegessétek...
CBR 600F - Várpalota
Remélem most már tényleg jön a szezon, mert már nagyon bizsereg a tenyerem
Hali mzsolty
Azt írod, hogy hosszú távra szeretnéd megvenni a vasat. Az oké, hogy megkérdezel több embert, az általad kiszemelt motorokról milyen tapasztalataink vannak és mi ezt meg is osztjuk veled. De mindenki maga tudja, hogy neki mi tetszik és mire fogja használni. Az általunk leírtakból már következtethetsz a gépek tulajdonságaira, de én is azt a véleményt osztom mint predakon, előbb próbáld ki a gépeket és csak utána dönts. Tudom ez nem mindig egyszerű, de az még rosszabb ha egy szezon után jössz rá, hogy mégsem ezt a fajta gépet kellett volna neked megvenni. Egyik haverom is így járt nem a tapasztalat és józan ész után vett gépet hanem a kinézet és elmondások alapján. 400 ezer pénzt bukott az egy éve vásárolt motor lecserélésén.
Próbáld ki a gépeket és a menet után amelyik neked jobban tetszik azt vedd meg, hideg fejjel mérlegelj ne az első izgalmas percek után, hosszú távba gondolkodj hisz arra akarod megvenni. Nagy bakot nem lőhetsz mert mindkét gép egy jó paripa, mindegyiknek kevés négykerekű ellenfele van attól nem kell félned
Nálam a HONDA a nyerő, de te azt vedd ami neked jön be a legjobban
Nah fiúk van egy ilyen ülésem eladó. Mint már írtam lefényképeztem. Rosszul emlékeztem mert van egy pici lyuk rajta de azt úgyis látjátok ha kell valakinek akkor dobjon egy emailt a zsolt1214@freemail.hu-ra. Mivel több féle ülés létezik f3-ra lehetőleg olyan írjon aki biztossan tudja is hogy ilyenje van. HA jól tudom ez arra való amelyiknek f2-segge van. Az én motoromra nem volt jó így a balesetes ülésemet kellett áthuzatnom. Ennek más az alakja az nyém hosszabb ez rövidebb és tömzsibb.
sajnos ez van:( kéne keríten egyet és minden ok
:)
Őszintén mondom hogy sajnálom tesó bár ezzel nem vagy kisegítve.
Sziasztok cbr 600f3 hoz keresek olaj kartert sajnos olaj cserénél erősen húztam meg a leeresztőcsavart vo megszakadt a menet ,ráadásul hajszál repedés is keletkezett a karteren.:(:(
Igen az a feszítő ahogy olvastam. MElegen tágul annyit a fém hogy nem ciripel. Ki lett nekem is cserélve és most kuss van.
én spec sosem próbáltam ki a gépeket, amiket megvettem, egyszerűen tudtam, hogy jó lesz :)
viszont 1 óra motorozás után sem lehet nagy következtetéseket levonni, nekem például kín volt a 600f az első 1-2 héten, aztán megszoktam és már nagyon kényelmes.. (lehet hozzátartozik a tudat, hogy nem akarok más motort, és bedumálom magamnak a kényelmet)

de a lényeget elmondtad: ne más akarjon neked motort venni, hanem menj el nézd meg próbáld ki és döntsd el mi a jó magadnak!
Hát mivel nem vagyok szerelő csak olvasgatok ezért nem merem azt mondani hogy attól van.
Jaja nem lakunk messze egymástól. Én benne vagyok a motorozásban. Tegnap már kivittem egy karikára, de azt hittem lefagyok még róla.
Predakon: Nekem nem is nagy fordulaton csinálja hanem hideg motornál, alapjáraton is, de ha bemelegszik akkor abbahagyja. Akkor azt mondod a feszítőnek van olyan ciripelő csörgő hangja?
Elég hamar tönkre megy a vezérműlánchoz képest,de ez Cbr betegség! Van kézzel spanolós,de nem nagyon vannak tapasztalatok ezért inkább maradok a gyárinál! Ettől függetlenül patent kis paripa! Akinek ilyen van az úgy is rááldozza a pénzt! Látom, hogy nem messze laksz, nyáron csaphatunk egy karikát, ha gondolod, vagy Április 28. Máriapócs pályanap a Nyíregyházi fórumon megtalálod a leírást!
kismaci89: a cbr600f-ek típus hibája a vezérműlánc feszítő elfáradása, könnyen kideríthető a jelenség, kb 6000 rpm-en kell jártani üresben a mocit ha csörög valami a lánc felé akkor a feszítőt cserélni kell.
Úgy tudom baja nem lesz a motornak, csak kurva idegesítő mondjuk egy túrán (ha épp nem hallgatsz zenét:))
Én még nem találkoztam ezzel a jelenséggel de előfordul, javítása nem annyira veszélyes tétel.
mzsolty:
Most olvasom, hogy még 1 métert nem mentél sv1000-el, hát basszus akkor mégis hogy a fenébe akarsz dönteni? A mi irományaink alapján meg az alapján, hogy mit írnak a neten? Nemár....én amikor motort néztem elmentem egy szalonba letettem valami kis pénzt és elvittem egy körre egy 750es gsx-r-t mert akkor még arra voltam ráizgulva. Mentem egy 1 órát városi/autópálya szakaszon majd vissza is vittem mert úgy fájt a csuklóm majd beszartam, ebből lett a CBR600FS :)
Abszólut te döntesz, de ne ilyen idióta fórumok alapján ahol velem együtt a sok motor freak megmondja a frankót. Irány motort próbálni :)))
Miért mi a baj a vezérműlánc feszítő patronnal? Hamar tönkremegy vagy mi a baj vele?
Ülni semmi gond nincs vele.
Nem az ülés rossz hanem az előrehajolós póz.A csukló és a derék szokott első körben megfájdulni.
Ha valaki megszokja azért nem lesz vele gond.
Ne s-est nézz hanem a cb féle nakedet.
Vagy ha idomos a vágyálom a vanyek féle túrakormányot vedd.
Üdv!
Én abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy Cbf600-al csináltam az "A" jogsit, nagyon kényelmes kellemes motor, ülés és kormánypozíció alapján túrázásra tökéletes és erő is van benne, ha száguldásról van szó. Az egyik kollégámnak van SV1000, kipróbáltam,de ahogy előttem is írták nekem is kegyetlen kényelmetlen volt, erő az van benne , a Cbr-em után a motorfék pedig nagyon kemény volt. Jelenleg egy CBR600F2-em van, ami nagyon kényelmes lett átalakítás után, így hosszabb túrákon is kényelmesebb, mint a csutkakormánnyal, erős, megbízható és olyan mint egy kezesbárány és ahogy írták, olyan a motorja, mint a doxa! Egyetlen negatívum, az a vezérműlánc feszítő patron :( ! Ha nagyon túrázásra szeretnéd használni, akkor még esetleg próbálj ki egy Honda Vfr-t! Ezek az én tapasztalataim! Minden jót!
Ülni már ültem, de menni még nem mentem vele.
Meg azt írtad, hogy végleges motornak kell. Akkor szerintem elég ha összehasonlítod a motorok hangját és rájössz, hogy a Hondák sokkal finomabb gépek és úgy járnak, mint egy Doxa (most nem a sor4 és v2 közti különbségre gondolok). Véleményem szerint megbízhatóbbak is, mint egy Suzuki (emiatt páran biztos összevesznének velem más fórumokon ).
Én biztos, hogy valamelyik Hondát venném a helyedben, de ez csak az én véleményem.

+ még egy szempont: az SV a nagyobb nyomaték és nagyobb motorfék miatt gyorsabban fogyasztja a hátsó gumit, ami anyagi szempontból nem elhanyagolható...
Annyira szarnak nem tünt az ezres futóműve.
A 650-esé egyértelműen lágy.
Bár ez jellemző a hasonló japo tipusokra.
Én azt gondoltam véleményeket kértél a 3 motorról.
Én megírtam amit gondoltam.
Azt választasz amit akarsz.....
Én tuti nem az sv-t választanám...
Hát én ezzel még nem mentem ezzel a cbr-el, mert még csak most építgetem. De az SV-vel igen és lehet akár miből is, egy nagy kaki érzés menni vele nekem....persze kinek mi.
Ültél S-es sv-n?
Vagy bármely csutkakormányos gépen?
Nem125-ös cbr-en.
Akkor hasonlítsd az általad leírt tulajdonságokat egy Yamaha YBR 125-hoz. Ez sem túrázásra lett kitalálva, pláne nem két személlyel. Nem is megy nem is kényelmes az ülése, és mégis elmentem vele Mártába nem egyszer, Balcsira is többször, sőt még kivitt minket Szlovákiába is. Na már most ha ezek nekem a Yaamahával is sikerültek akkor majd pont egy SV-vel ne tudnék eljutni ilyen messzi vagy még távolabbi helyekre.
Pedig alul-felül állítható régi gsxr futómű van benne.
Technikailag jobb mint a te cbr-edé.
Tekintve hogy a 4 dugós tokico mérföldekkel jobb mint a 2 dugós úszó cucc.