SV1000 = xar futómű, iszonyat kényelmetlen ülés pozíció + jó hang.
Motoroztam vele, nem az én stílusom. Én nem választanám semmiképpen. Egyébként hiányzik az alsó hasburkolata.
Kényelemre elcseszett egy motor. Sportosra van kialakítva vegyítve némi túrás jelleggel és ebből lett egy nagy kicsavart kényelmetlen semmi....
a legjobb, amikor egy ilyen kis mitugrász 2-300 lóerős talicska beáll melléd, mutatja hogy "verseny" meg rajtra készül, látszik hogy fogalma sincs az erőviszonyokról és nem tudja, hogy egy 600-as gép is 3-4 sec alatt van százon (mindezt egyesben) amit csak a leggyorsabb autók mondhatnak el magukról - szóval kilő a lámpánál, a köv lámpánál meg beáll a kocsisor végére, és elégedett, hogy lenyomott - ilyenkor priceless elgurulni a kocsisorok között békében, és perceket nyerni
mindezt 5 literes fogyasztással, olcsó biztosítással, ingyenes parkolással és ami a kedvencem: reggelente csak a kapu egyik felét kell kinyitni vazze!
Ha kiszámolod, ez 0,6 körüli súly-lóerő arányt jelent.
Vagyis: egy 1000kg-os autónak kb. 600 lóerősnek kell lennie, hogy pariban legyen. Ferrari, Bugatti Veyron esetleg esélyes. Innentől nem kérdés, hogy ki rajtol előbb a lámpánál.
Mégis azt mondom,ne foglakozz senkivel a lámpánál, ne vedd fel a kesztyűt, de akkor is te fogsz a sor elején menni.
Igazad van a megjegyzést illetően, én sem akarok versenyezni. Csak az a tudat legyen meg bennem hogy ha akarom akkor bármikor állva hagyom. Mondjuk porsche-val nem mernék kikezdeni. De azért a középkategóriás autóknak esélyük se lenne, se a pirosnál se végsebességbe. Nekem is az SV tetszik a legjobban, úgyhogy annak ellenére nem egy kezdőbarát motor, valószínű hogy olyan lesz.
ha szavazással akarod eldönteni, melyiket vedd meg, akkor a nevemben húzz be egy strigulát az SV1000-nek.
én szeretem a V2-t meg a motorféket, igaz nem kezdőmotor de majd megszokod idővel, ha használod az agyad akkor meg eldobni sem fogod, ez csak tőled függ szerintem nem az elmélettől..
bár ha egy megjegyzést megengedsz, furcsa hozzáállás az alapján motort venni, hogy melyik veri oda a sportautókat.. 500ccm felett bármelyik, max végsebességben lehetnek gondok, gyorsulásban nem, de ha _motorozni_ szeretnél és nem rajoskodni vagy elpusztulni 2 keréken, akkor elég ha ezeket tudod.. szerintem sokkal jobb érzés a pirosnál úgy elindulni, hogy tisztában vagy vele, a porschéban ülő takonygombócot aki túrázatja a motort és mutogat neked, _bármikor_ állva hagynád, de inkább hagyod hogy rajtoljon, felkenődjön az első fára és kényelmesen elgurulsz mellette. én tudom, hogy megenném reggelire, nekem spec elég ez
predakon: nincs saját fotóm a gépről, ebben a színösszeállításban pedig még nem találtam értelmes képet, úgyhogy majd csinálok én magamnak ha elindul a szezon.. (bár sajnos most össze van törve, de majd jobbról fotózok ott nem látszik, és fotosoppolok rá egy balos tükröt )
Nagyon jól teszed.....................halálra rémültem az első pár riszálástól lefelé menetben.
És csak a 650-es volt.
De ha megszoksz és nem megszöksz irtó muris játék.
Arra célzok, hogy ha elrontasz egy visszaváltást és nem vagy tisztában a V2 motorfékjével illetve nyomatékával akkor gyorsan vízszintben fogod találni magad, én kipróbáltam régebben és amíg a CBR csak megijesztett a hibámért addig az SV1000 ledobott volna a francba magáról.
Lehet én reagálom túl, de én biztos nem ülnék pici motor után sv1000-re, te tudod persze.
Én is tetszési sorrend alapján írtam ezeket a motorokat. Első az SV, utána a CBR és végül a CBF. Hogy érted azt hogy az SV nem megbocsátó ha valaki hibázik? A kényelemről szólva pedig igencsak kitartó vagyok, (egy seggel egyhuzamban elmentünk Zólyomig a kis Yamahán) ebből kifolyólag szerintem bármelyik motoron jobb lesz majd ülni mit a mostanin).
stifi: darabokban nem eladó :) (tegyél fel képeket a profilodba, gondoltam most is megnézem neked milyen a mocid de semmi)
mzsolty: megnéztem hogy miket néztél ki, a három közül kettőt kiejtenék (ez az én véleményem, lehet másoknak nem fog tetszeni):
SV1000 és CBR600F
Amiket te írsz azok alapján nekem az jön le, hogy egy olyan motort szeretnél aminek könnyű a kezelhetősége, strapabíró, kényelmes és két személy esetén sem a kormányon fogod összeszarni magad.
Mivel kisebb gépről váltasz szerintem az SV1000 felejtős mert nem annyira megbocsátó hiba esetén mint a honda-k. A CBR sportos motor amivel személyt is tudsz szállítani és jól néz ki de nem a kényelméről híres.
A CBF viszont egyenesebb háttal megülhető, könnyebben pakolható és hülyebiztos gép (ez általában a hondákra jellemző, első motoros élményem egy cbr1000rr-el volt és csak pislogtam hogy könnyebb volt vezetni mint a motoros iskolást kawa-t) :)
Nekem egy bajom van vele, szerintem piszok ronda, és én inkább az érzelmeim szoktam hagyatkozni nem pedig a józan észre :D ez van :)
Szóval én neked a CBF-et ajánlom.
Az épp elég. Ezt sem akarom. Tudom hogy már 250-sel is be lehet szép bírságokat gyűjteni, de 500 ccm alatt már nem akarok már nem akarok mégegy "tanulómotort" venni. Plusz ha éppen túrázni támad kedvünk akkor egy 250-re nem tudom felpakolni egy utast még kb. 2-3 napi cuccot. Szóval összetett motort akarok amivel lehet túrázni is és ha kell kapható egy kis állatkodásra is.
Nem nagyon értek a 250-es motorokhoz. Tudomásom szerint csak a kawasakinak és a yamahának van 2003 után ilyen motorja.
Azért azt kétlem hogy egy 250 es motort egy középkategóriás autó ne tudna megfogni.
Srácok...............ránéztetek a kiszemelt SV 1000-re ami ki lett választva?
Ez Kb a CBR kényelme vagy még roszabb.
Igy gyakorlatilag a kényelem kérdé ki is lett lőve.
Marad a többi.
SV nagyot üt alacsonyan és jóval nagyobb a teljesítménye mint a CBR-nek amit pörgetni kell és megy ugyanúgy.
Így míg nem megy mindkettővel az ember halvány dugója se lesz hogy mi fekszik neki.
Neten tulajokat kérdezve sosem fogja az érzést megtudni hogy két homlokegyenest más karakterű gép mit vált ki az emberből.
Szia Laci! Ha jól látom írtad, hogy az f2-be nem fér be az 5.5 colos felni és a 180-as gumi? Próbáltad te is, vagy valamelyik ismerősöd? Esetleg cbr900rr lengővillával beszerelhető egyszerűen, vagy faragni kell?
Régóta akarok én is 180-as gumikat varázsolni a hátuljába, mert könnyebben és jobb áron hozzá tudok jutni a 180-hoz, mint a 160-hoz és kinézetre is brutálabb! Ha valaki esetleg tud valami megoldást én is szívesen hallgatom!
Köszi a választ!
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, de a pénz fontos szempont. vagyis találtam 3 közel azonos árban lévő motor,
1)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_600_cbf_600s-4918439
de az ára mellett számít az is hogy ez már a végleges motorom lesz, amit addig akarok használni amíg csak tudok motorozni.
A másik dolog ami még fontos nekem, olyan motort akarok amit egy hétköznapi "tuning" autó nem "szorongat" meg. nem mintha versenyezni akarnék, de a tudat, hogy ha akarom akkor bármikor elhagyom.
egyébként ha csak a gondolattal játszol, tedd fel 1 milláért. ha valakit komolyan érdekel, jelentkezni fog és megkönnyíti a döntésed, ha hajlandó a jó állapotú motorodért kicsit többet fizetni, mint amennyi a piaci ára most... (persze kis alkuval)
egyébként meg mondtam már, hogy ne add el?
ha esetleg úgy döntenél, hogy elboontod, kéne bal oldali tükör, index és generátorburkolat...
Sziasztok,
Más téma, viszonylag sűrűn játszom el a gondolattal mostanság, hogy eladom az FS-t.
Az árazás témában viszont meghallgatnám a ti véleményeteket is.
Tehát:
Adott a nevem alatt szereplő fs, 38000km-el, 2001/08. havi, leo vince dob, k&n légszűrő, szinte új metzeler gumi elől hátul, új lánc és fogaskerekek, friss olaj, xenon, ledes irányjelzők /hátul lámpába integrált led index, sötétített magasított plexi, CNC fék és kuplung kar, a motor hibátlan állapotban van amit kell azt még a szezon elején megcsináltatom rajta (pl teló szimering csere).
Motoroztam vele, nem az én stílusom. Én nem választanám semmiképpen. Egyébként hiányzik az alsó hasburkolata.
Kényelemre elcseszett egy motor. Sportosra van kialakítva vegyítve némi túrás jelleggel és ebből lett egy nagy kicsavart kényelmetlen semmi....
mindezt 5 literes fogyasztással, olcsó biztosítással, ingyenes parkolással és ami a kedvencem: reggelente csak a kapu egyik felét kell kinyitni vazze!
Ott mentem el mellette, igaz, egyelőre busszal.
Ha kiszámolod, ez 0,6 körüli súly-lóerő arányt jelent.
Vagyis: egy 1000kg-os autónak kb. 600 lóerősnek kell lennie, hogy pariban legyen. Ferrari, Bugatti Veyron esetleg esélyes. Innentől nem kérdés, hogy ki rajtol előbb a lámpánál.
Mégis azt mondom,ne foglakozz senkivel a lámpánál, ne vedd fel a kesztyűt, de akkor is te fogsz a sor elején menni.
én szeretem a V2-t meg a motorféket, igaz nem kezdőmotor de majd megszokod idővel, ha használod az agyad akkor meg eldobni sem fogod, ez csak tőled függ szerintem nem az elmélettől..
bár ha egy megjegyzést megengedsz, furcsa hozzáállás az alapján motort venni, hogy melyik veri oda a sportautókat.. 500ccm felett bármelyik, max végsebességben lehetnek gondok, gyorsulásban nem, de ha _motorozni_ szeretnél és nem rajoskodni vagy elpusztulni 2 keréken, akkor elég ha ezeket tudod.. szerintem sokkal jobb érzés a pirosnál úgy elindulni, hogy tisztában vagy vele, a porschéban ülő takonygombócot aki túrázatja a motort és mutogat neked, _bármikor_ állva hagynád, de inkább hagyod hogy rajtoljon, felkenődjön az első fára és kényelmesen elgurulsz mellette. én tudom, hogy megenném reggelire, nekem spec elég ez
predakon: nincs saját fotóm a gépről, ebben a színösszeállításban pedig még nem találtam értelmes képet, úgyhogy majd csinálok én magamnak ha elindul a szezon.. (bár sajnos most össze van törve, de majd jobbról fotózok ott nem látszik, és fotosoppolok rá egy balos tükröt )
És csak a 650-es volt.
De ha megszoksz és nem megszöksz irtó muris játék.
Lehet én reagálom túl, de én biztos nem ülnék pici motor után sv1000-re, te tudod persze.
info róla:
http://www.vaslovasok.hu/HTML/...
mzsolty: megnéztem hogy miket néztél ki, a három közül kettőt kiejtenék (ez az én véleményem, lehet másoknak nem fog tetszeni):
SV1000 és CBR600F
Amiket te írsz azok alapján nekem az jön le, hogy egy olyan motort szeretnél aminek könnyű a kezelhetősége, strapabíró, kényelmes és két személy esetén sem a kormányon fogod összeszarni magad.
Mivel kisebb gépről váltasz szerintem az SV1000 felejtős mert nem annyira megbocsátó hiba esetén mint a honda-k. A CBR sportos motor amivel személyt is tudsz szállítani és jól néz ki de nem a kényelméről híres.
A CBF viszont egyenesebb háttal megülhető, könnyebben pakolható és hülyebiztos gép (ez általában a hondákra jellemző, első motoros élményem egy cbr1000rr-el volt és csak pislogtam hogy könnyebb volt vezetni mint a motoros iskolást kawa-t) :)
Nekem egy bajom van vele, szerintem piszok ronda, és én inkább az érzelmeim szoktam hagyatkozni nem pedig a józan észre :D ez van :)
Szóval én neked a CBF-et ajánlom.
Jelenleg elérhető új szolgáltatásunk!
Magnézium és alumínium, generátor és kuplung dekli szakszerű javítása. Kérlek érdeklődj az alábbi telefonszámon:
0620/931-10-94
Azért azt kétlem hogy egy 250 es motort egy középkategóriás autó ne tudna megfogni.
Ez Kb a CBR kényelme vagy még roszabb.
Igy gyakorlatilag a kényelem kérdé ki is lett lőve.
Marad a többi.
SV nagyot üt alacsonyan és jóval nagyobb a teljesítménye mint a CBR-nek amit pörgetni kell és megy ugyanúgy.
Így míg nem megy mindkettővel az ember halvány dugója se lesz hogy mi fekszik neki.
Neten tulajokat kérdezve sosem fogja az érzést megtudni hogy két homlokegyenest más karakterű gép mit vált ki az emberből.
Régóta akarok én is 180-as gumikat varázsolni a hátuljába, mert könnyebben és jobb áron hozzá tudok jutni a 180-hoz, mint a 160-hoz és kinézetre is brutálabb! Ha valaki esetleg tud valami megoldást én is szívesen hallgatom!
Köszi a választ!
1)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_600_cbf_600s-4918439
2)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_cbr_600_f4-5174264
3)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-5501501
de az ára mellett számít az is hogy ez már a végleges motorom lesz, amit addig akarok használni amíg csak tudok motorozni.
A másik dolog ami még fontos nekem, olyan motort akarok amit egy hétköznapi "tuning" autó nem "szorongat" meg. nem mintha versenyezni akarnék, de a tudat, hogy ha akarom akkor bármikor elhagyom.
remélem segítettem!
egyébként ha csak a gondolattal játszol, tedd fel 1 milláért. ha valakit komolyan érdekel, jelentkezni fog és megkönnyíti a döntésed, ha hajlandó a jó állapotú motorodért kicsit többet fizetni, mint amennyi a piaci ára most... (persze kis alkuval)
egyébként meg mondtam már, hogy ne add el?
ha esetleg úgy döntenél, hogy elboontod, kéne bal oldali tükör, index és generátorburkolat...
Más téma, viszonylag sűrűn játszom el a gondolattal mostanság, hogy eladom az FS-t.
Az árazás témában viszont meghallgatnám a ti véleményeteket is.
Tehát:
Adott a nevem alatt szereplő fs, 38000km-el, 2001/08. havi, leo vince dob, k&n légszűrő, szinte új metzeler gumi elől hátul, új lánc és fogaskerekek, friss olaj, xenon, ledes irányjelzők /hátul lámpába integrált led index, sötétített magasított plexi, CNC fék és kuplung kar, a motor hibátlan állapotban van amit kell azt még a szezon elején megcsináltatom rajta (pl teló szimering csere).
Szerintetek milyen áron kellene meghirdetni?