Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1998 as cbr600f en amit régebben is írtam ki lett cserélve a gyertya és ki lett pucolva a karbi beindult pörög is nem fullad már de alapjáratom sajnos még mindíg nincs mit lehetne még kezdeni vele?Mi lehet a ludas?Fontos lenne már nagyon aggaszt a dolog!Köszöntöm a válaszokat előre is!
Michelin pilot road2ct vagy pilot road 3
kurvára sokmindentől függ...
így van, az olaj és a gumi vallásos téma, inkább azt kérdezd mikor lesz már jó idő, mert arra tudok válaszolni!

a válasz: nem tudom.
Pár oldalt visszalapozva ugyan ezt vetette fel valaki, az eredmény: mindenki mást mondott, én pl kizárólag metzeler-t használok. Ebben a kérdésben ugyan úgy mint az olaj esetében nem fogsz egyértelmű választ kapni.
Hello!A véleményetekre lennék kiváncsi szerintetek milyen gumi abroncsot vegyek a vasra sokan ajánloták a BT023 Bridgestone vagy a pirelli angelt utoljára dunlop volt rajta én igy vettem!Kiváncsian várom a reakciókat!Előre is köszi!
Széles utat!Szép időt!
külön fejidom baloldala kéne azt meg úgy írja csak egybe van
Itt van után gyártott, 11.000 Ft elméletileg:

http://www.auto-tuning.hu/kepe...
Ha elmegy árában akkor had menjen, megcsinálom a gyári idomokat, vagy majd lesz még erre valahonnan pályaidom. Ha nem kell senkinek akkor szétfaragom .....
Feszül a konzolnál, máshová esik a luk. Az F3 fejidomja másabb. kb. 1 cm a difi, de mindkét oldalon már sokat számít, nem tudod lukra tenni
Ja, nem lenne rossz. Fejidomnál végül is mi a probléma? A többi része jónak tűnik.
Én módosítanám tartókat.
Nem raktam fel teljesen, mert nincs értelme, de a hassal összepasszolna. A fejidomnál a tükörfelfogatásnál van a nagyobb gond. A hasnál meg az első csavarral, mert messze van tőle a motoré.... Csak másabb az F3 ezek szerint... Vagy én vagyok béna...
A képek.... Egyébként tök jól nézne ki a fenébe
A váznál jó is lenne, de a fejidomnál nem passzol más a tartó. 5 perc és kész a kép, megyek megcsinálom...
Hali! csavarok felfogatásáról tudnál képeket küldeni, nekem F3-asom van, de ebből a típusból 2 féle létezik. Egyik (PC 25-ös blokk F2-es idommal) másik (PC 31-es blokkal F3-as idommal). Nekem a régebbi változat van, és lehet illeszkedne az enyémre. köszi!
Ez ha érdekel valakit akkor eladó, mert nem lett passzos az F2-re.
F3-ra való:

http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Nincs belenyúlva, nem erősebb. Csak a dobozolás egyedi.....
Nem gondoltam rá. A pálya idom nem lett jó teljesen, mert F3-asé és nem illeszkedik pontosan a fejidomnál. Ha kell azt tovább passzolom
Én megszoktam a súlyát, ha gyorsan megyek. Lassan nehézkesebb vele bójázni. Voltam hétfőn a safety-hungary képzésen és az ott lévő 600-as hornetekkel alig bírtam menni, folyton túl akartam őket dönteni. furcsa volt a kicsi súly és a rövid tengelytáv.
szerintem ugyan az a felni:) 160 as volt nekem azzal fasza msot 170 es ez sem rossz de többet nem teszek rá inkább maradok gyári 160/60 nál mellesleg jobban is néz ki rajta és kezelhetőbb 170 es jóval keskenyebb mert összehúzza a felni.
ja f3 ra tenném!el lamaradt:D
Sziasztok látom nagyon megy a gumi téma cbr600f3 motoron szélesebb a felni mint az f2-őn most 160 as van rajta de ha szezon alatt cserélnem kéne feltudok rá tenni 180 ast?Vagy nagyban változtatja a motor karakterisztikáját ennél is?Amúgy f3-on milyen széles a felni ha tudja valaki!?
Volt szerencsém kipróbálni párat, nekem tetszenek, de én elfogult vagyok. Gyerekkorom óta a gyengéim a nagy bálnák! Jó a súlypontjuk, élvezetes lenne egyet túrázni vele. (Villogókkal felszerelve még inkább! )
Nem tudom pontosan mikben van az eltérés, de van. Ezek "police" típusnévre hallgatnak.
ha felpályaidomozod, akkor az egyik gyári idomot nem adod nekem teljesen ingyen és még a postát is te állod ?