Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Szeretnék xenont tenni a motorba szerintetek érdemes vagy inkább a gyári fény?Csak ugyebár azt nem tudom ha a redn őőőőrei megállllííííííítanak szofosásba kezdenek-e a xenon miattt, a másik pedig a műszaki ( etengednek-e ?!) A másik kérdesem pedig az lenne, hogy kormány stabilizátor van-e eladó valakinek vagy valami oldalt ahol korekt áron tudok venni? Előre is köszi!
Sziasztok!

Bocsi az off-ért!

Van eladó profi 2 részes motoros hacuka, és sisak is, ha valakit érdekel.

ÜDV!
Köszi a válaszokat!
Köszi Pohi a linket valóban jó áron vannak az olajok!
Bala 079 neked is köszi a választ, a felső villahíd lett átfúrva és a kormánybefogató adapter egyszerűen fel van csavarozva!
Mihamarabbi tavaszt és széles utat!
Üdv "rago88" Én egy éve már Repsol 10w40-et használok és szerintem elég jó.(nem csattog a váltó és talán csendesebben is jár a motor) A kormánymagasítód hogyan van megoldva?
Szia!

Szerintem ők jó áron vannak olajok terén:

http://www.autoteka2000.hu/ind...

Egyébként a Repsol nem jó bele? Repsol moto racing 10w50?
Jobb a motul? Csak kérdem mert én sem tudom milyet tegyek bele, eddig elvoltam a castrollal is....az R1-be, de a Honda F2 nem tudom mit szeret....
Kemények vagytok :) , én sem szoktam megijedni a hidegtől, de hóba -10 fokban nem semmi...
Szánkózás fergeteges, bőrszerkóban
Üdv a nagytesóknak!

Annyit szeretnék hozzáfűzni a témához, hogy nekem van egy 2007 akksim (Yuasa) és a már említett Optimate töltő feltámasztotta a sírból. Konkrétan 2007-2010 között folyamatosan be volt kötve a géppbe, de indítva max. 2X 3X történt meg az említett időinter. alatt. Majd vásárlás követően egy ilyennel lett megizgatva. Jót tett neki, és ha a választás is jól skerül...pl Optimate 5, még a 4kerekűek akksiját is gatyába rázza! És az ára is elfogadható.

Üdv mindenkinek!
Valakinek van a MOL 10w50-ről tapasztalata? Cbr600F2-be szeretném, de ha nincs tapasztalat, akkor ha valaki tud jó áron Motult, akkor szólhat!
Előre is köszi a választ!
Rajta van tegnap óta, most már inkább a motorra kötném de izibe!
Ahogy nézem, négy hét múlva már találkozók lesznek, jönnie kell a jó időnek is. Lassan bele is rakhatom, remélem.
akkor kössed rá iziben, baj nem lehet belőle!
Nem temetem még, az eddigi 15 motorizált évem tapasztalatai szerint minden akksi veszített a töltöttségéből állás közben is. Ez most feltöltve 13,13 V-ot mutat. A motorban nem mutatta gyengülés jeleit csak 1 hónap állás után egy nagyon picit.
Most szulfát irtós töltőn van, de sokáig nem marad mert csak kölcsön van nálam.
Egy terheléses mérést kellene csinálnod, ami azt mutatná meg hogy az akksid terhelés alatt mennyire tartja a töltöttségét.
Lehet, hogy meg van a 13V kapocsfesz is, de ha rátennél 1-2 komolyabb fogyasztót (pl. 100W-os refi) rögtön kibújna a szög a zsákból.
A kezdeti szulfátosodást egyébként megoldhatja pl. egy modern Optimate akksitöltő! Gyakran helyre szokta hozni a gyengülő félben lévő akksikat.
én sem tudom, nem vagyok akkora player azért :D
az autómba vettem nem rég akkut, annak a használatiában benne volt, hogy mik a jó értékek, ennek is utána kéne nézni, vagy valaki megmondhatná, aki tudja
(gépkönyv a motorhoz megvan? lehet abban is benne van)
Köszi, majd otthon rámérek. Ugyan nem tudom milyen értéket kellene kapnom, de ha nem jövök rá hogy jó-e akkor este leírom hogy mit kaptam.
az, hogy nem vesz fel nagyobb töltést, nem azt jelenti, hogy pöpec állapotban van, hiszen ha már romlik a teljesítménye, akkor idővel már annyit sem tud felvenni, hogy indítani tudjál, de addig vígan tudod tölteni..
fel kell tölteni, és rá kell mérni, hogy feltöltve mennyit ad le, ha ez közel van a gyári értékhez, akkor jó az akksi, ha nem, akkor nem jó, ennyi a történet :)

szerintem ne hagyd állni az akksit hónapokig, 3-4e Ft-ért találsz csepptöltőt, dugd rá arra az karbantartja egész télen
Akksi kérdésem lenne. Október végén raktam el aludni a gépet, egyszer beindítottam decemberben, majd egy hónapja kerültem vele kb 20 kilométert. Pöccre indított, de hallottam azért hogy már nem olyan erős. Az akksi végig szobahőmérsékleten lakott, most gondoltam töltőre rakom, de kb 1 perc töltés után azt jelezte hogy tele van. Gyári fajta yuasa(nem nyertem a lottón, ezzel vettem ), ilyen jól tartaná a töltést? Vagy gond lesz vele?
Sziasztok!

CBR600 F2-höz keresek: komplett fej, jobb,- bal első idomokat.
Ha valakinek van, vagy tud olyat akinek van, kérem ne tartsa magát vissza :)

Köszönöm!
Okés, értem. Majd kialakul. Kipróbálom aztán menet közben cserélem ami nem tetszik.....ahogy telik rá...
Nagyon alacsony maga a motor, és mivel közel 20 éves szart se ér a hátsó gátló. Fel kell ujitani tuti. Az elejében pedig halottak a rugók 30 ezer kilcsi után. Biztosan fox rugót cserélni sztem. Meg (én) kijjebb tolnám a telókat is jócskán. Amugy kakucs, e-ring, sztem tök zsiir vele.
Még nem papíros, de az lesz Lengyelországból van. Lehet csak jövőre papírozom le. A futóművel mi a gond?

Pályaidomból ezt veszem meg, ha minden jól megy:
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Akad hozzá ezaz. . . Pályaidomod van már hozzá? Papiros a paripa amugy?
Pályarendőrmotor? Fasza, akkor idén már legálisan is lehet majd menekülni. Az első rugók, meg a h. gátló tuti kuka szerintem. . Sok szerencsét az épitéshez, és hivj ha kell valami.
70/6321-829
Gondolom a hátsó sárvédő nem fér meg a 180-as gumival?
Milyen alkatrészeid vannak?
Örülök ha segítettem, próbálok mindenkinek.

Itt tartok most. Szépen újítom fel. Nyárra kész lesz, szép hófehér idomokkal, kék matricával........pálya rendőr motor lesz
Megértem, sajna ez van most mindenütt... Ha tudok valamiben segiteni keress nyugodtan. Sokat segitettek a tanácsaid 2 éve....
Köszönöm. Ennek örülök. Nem profi pályázásra kell nekem természetesen, hanem csak elmókázni vele. Erre telt most, az R1-et elvitte a lakásépítés....