Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pirelli diablo corsa III vagy supercorsa, nekem ezek jöttek be legjobban
hondamisi: én Metzeler Rennsport-ot használok, nekem abszolút bevált, legközelebb is ilyet fogok venni (120/70ZR17+180/55ZR17), februárban vettem 50.000 forintért előre hátulra, r17.hu
MGeri83: contour HD volt a kamera, gyakorlatilag a hozzá adott légtappancsos rögzítéssel raktuk fel mindenhova (azért amikor az első kerekemhez tettük fel kicsit aggódtam). Gyakorlatilag bármilyen egyenletes felszínre felfogadható. A videók minőségétől viszont nem voltam elájulva, lehetne jobb is.
Szia tetszett nagyon a videód, én is el akarok menni ilyen szép helyekre...
Milyen kamerával rögzítetted a videót ? Nekem is kéne valami jó kis kamera, úgy látom a sisakra rögzíthető a legjobb megoldás (sokkal többet látni). Egy átlagos sisakra is fel lehet ezeket tenni, mi a rögzítés módja ?
Köszönettel Gergő !
én is azt ajánlom eddig az vált be a legjobban...
biztonságos jók a visszajelzések...
Supercorsát
Hmmm, valóban fincsiiii! Az jó választás. Ha érdekel esetleg, áll egy gyönyörű bprdó-fekete, 0km-es a vitrinünkben! Akciós: 2.695e péz.
Nah, csak kijött belőlem a kereskedő!

Ha esetleg lesz ismét a tesztkaravánban, majd várlak egy gurigára!
szia,
én continental SportAttackot használok. nem vagyok egy hardcore, lapon közlekedő versenyző, majrécsík is bőven van a gumin, viszont ezzel akarok majd menni pályázni is, hogy ne csak középen kopjon
én elégedett vagyok az árával és az én stílusomnak egyelőre megfelel, meglátjuk a pályán mit tud (egy amatőrnek mint én, biztos elég)
létezik lágyabb keveréke is, a RaceAttack.
na igen, ehhez képest az én velence-tavi és balatoni "túráim" semmik :)
az FS-en ha jól látom bőrülés van, nem csoda hogy elfárad rajta a segged, az F4i-n van egy huzat ami megakadályozza a csúszkálást, ha motoros szabású ruhában ülsz a gépre akkor nem a hátsód kezd el fáradni először, hanem valami más (nekem a vállam szokott)
de ha utcai ruhában nyomod, akkor meg pont a csúszásgátló kezd kényelmetlen lenni, mert kidörzsöl, feszül, megtekeredik rajtad a ruha. egy normális motoros ruhában viszont ez nem fordul elő, nekem a seggem mindig jól bírja, de ez max 120-200 km-es túrát jelent, 1-2 kisebb pihenővel (például budapest-esztergom szlovákián át, majd esztergom budapest visegrádon át, 1 visegrádi pihenővel)

lenyomtam egy egész szezont az F4i-vel utcai nadrágban, és nagyon csalódott voltam. aztán vettem egy 2részes bőrruhát, és teljesen elmúlt a seggfájás, vettem egy motoros protektoros Dainese farmert és abban sem fárad ki a valagam
most úszással próbálok kondit szerezni, hogy a vállam se fáradjon el 50km után :)
Hello!Milyen gumit ajánlotok honda cbr600f re!Köszönöm a válaszokat!
Stifi: 600f-hez egy kis adalék, tökéletes lett volna a moci komfortja ha a svájci odaútra nem 2 hanem 3 napot hagyunk, 2 nap alatt az 1200 km nagyon sok volt nekem (nagyon sokszor kényszerültünk csökkenteni a tempót, a csuklóm bírta a seggem más kevésbé :))
BryanFox: hát igen, most az álom motorom a cb1000r. Amióta kipróbáltam teljesen az lebeg a szemem előtt.
Kérdeztétek, hogy mi lett a hornettel.
Van egy fő kábel ami kb az akkutól vezet a motor többi része felé, annak a csatlakozója baromi sokáig nem volt tisztítva és nem mindig érintkezett, addig addig nem érintkezett és hevült fel a csati, hogy szarrá égett a kábel. Graz felé haverom azt vette észre, hogy először leállt az összes műszer, majd ha fékezett akkor leállt a motor, a végén már teljesen megállt.
De ami ekkor történt azon leesett az állam, amikor haverom motorja megállt és lehúzódott az autópálya leállósávjába egy osztrák kis dobozos autó is megállt előttünk. A faszi kipattant és németül elmondta, hogy elviszi nekünk a motort az első benzinkútig. Palló ki, motor és haverom berak hátra majd első kútnál kirak. Beszartunk ezen, ez a szerencsétlenkedős videónk Benny Hill-esítve :DD
http://vimeo.com/28570905
én is így voltam ezzel
a VT250F motor miatt kezdtem motorozni, megláttam egy kávézó előtt fehérben, és 22 év után egyik pillanatról a másikra rájöttem: motoroznom kell (előtte max bicaj). az első kompromisszum vásárláskor jött, fiatalabb motor kellett így nem a 84-es verziót vettem hanem a 93-as Xelvist. használtam 3 szezont, de rájöttem: imádom nézni a fejidomos csupasz motorokat, de a sportgépek valók nekem, ezért vettem mellé a 600F-et, de közben árultam a Xelvist, és el is ment szezon végén.
az új tulaj nem tudom mi a herét csinált vele, de végül át sem íratta a saját nevére, és kivonták a forgalomból. soha nem mertem felhívni a srácot, pedig kérdőre akartam vonni, hogy mit tett Emesével..
(kitérő: Emesének hívtam a motort. az előző tulaj egy lány volt, és króm betűkből kirakta a gép farkára a saját nevét, hogy MSE. végül ez a 3 betű maradt meg belőle, meg 3 szezonnyi emlék)

de most úgy érzem, megtaláltam a nekem való motort.. pedig sosem szaroztam, mind a kétszer sok netes kutakodás után az első beszélgetés után tudtam, hogy ha találkozunk azonnal megveszem a paripákat, így is lett. mind a két tulaj személye azonnal meggyőzött, a próbakör csak formalitás volt, másnap elhoztam.
én is ilyen vagyok, aki tőlem vesz motort/autót az kurva jól jár majd. a bökenő csak az, hogy sosem fogom eladni őket :)
a hornetes srácot ismerem :)
és én még azt hittem, amikor a videótokat néztem, hogy milyen fain a 600f, még banditok meg hornetek mellett is simán lehet vele túrázni, de ezek szerint azért van kompromisszum

van egy jó ötletem! a következő túrára bérelj egy RR-t , és garantáltan az F lesz utána a legkényelmesebb motor a földön!
you are welcome!
Huhh, durva az a macskaköves szerpentin.
Azért nem gyenge tájak vannak arrafelé az Alpokban...
Mi történt a Hornettel?
Csak nem fesszszabályzós lett?
De jó ez a videó!
Igazi nyár érzésem lett! Köszönöm Neked!
Örülök, hogy vetted az műsorom hullámhosszát.
Hidd el teljesen megértem és átérzem miről beszélsz, nem vagy egyedül ilyen cipőben!
Ez -többek közt- akkor szokott előfordulni, amikor mocivásárlás előtt nem ül le a leendő motor vásárló egy csendes sarokban elgondolkodni, hogy mire is fogja használni a motorját (mikor még nem szerelmesedett bele egyik gépbe sem), hanem kapásból beveti magát a vásárlás örömébe és bevállal egy "macho" gépet a pillanatnyi ösztönének engedve. Gyakran belelépnek az emberek ebbe a "malteres vödörbe".
Sajnos sok ilyen kereskedő is van. Ezért néznek rám néha furcsálkodva az érdeklődők mikor belépnek a szalonba, hogy minek kérdezgetek tőlük annyi mindent, miért nem pattintom alájuk a legdögösebb vasat azonnal, amit Hondáék kitaláltak neki.
Nekünk az nem üzlet, ha a pár forintal több jutalék reményében egy nem hozzá illő motort ajánlok és a következő szezonban hozza vissza az ügyfél, hogy kinézett inkább egy choppert, vagy XYZ-t, számoljuk be neki ezt.
Még rosszabb eset, amikor vissza sem jön, csak egyszerűen nem motorozik. Az a legszomorúbb eset.
Téged még megértelek, hiszen csak a stílust nem találtad el pont, vagy megváltozott idő közben, de szerintem a jobb megoldás akkor is egy NEKED igazán megfelelő gép választása és szeretett vasad had csaljon más arcára széles vigyorokat! Tovább kell lépni.
Aki jó gazdi, az gombóccal torkában, összeszoruló gyomorral adja át a kulcsokat és nem a köteg húszezresre vigyorog a markában. Ilyenkor láthatja a vevő először igazán, hogy mit vesz.
Hi!
Sokan raktak már rá magasított, cross, vagy túrakormányt, vagy nevezd ahogy akarod, én nem tudom a pontos nevét. Például mindazok, akik (nincsenek kevesen) fighterkednek a géppel stb.. , de ez felvet néhány problémát: pl. nem fordul eleget a kormány a fejidom miatt, ezért abból ki szoktak vágni, vagy leszedik teljesen. Én láttam már olyat, amit megnyestek, nem volt gáz. Csináld olyanra, amilyennek te szeretnéd, és élvezd!
BryanFox: a felvetésed megalapozott és veszem is lapot
A válasz elég egyszerű, a motort 3 éve első motornak vettem, akkor elvakított a csilli villi sportmotor életérzés és akkor sem vettem volna sport/túra, naked motort ha csak olyanok lennének a világon.
De aztán a baráti körrel elkezdtük bevezetni a csapatépítő szép nagy nyári túrákat (budapest-svájc, budapest-franciaország, grossglockner stb) és megváltozott a világnézetem. Csak nekem van sportmotorom a brigádból mindenki más 1250 bandittal, hornettel nyomul. Egy idő után baromi idegesítő volt, hogy amíg ők vigyorogva szálnak le a mociról addig én majd meghaltam a 60km/h-os nézelődős tempótól.
Ez a svájci túra volt az ahol elgondolkoztam rajta, hogy nem ez a motor való nekem, ha valakit érdekel íme a videóm: http://vimeo.com/28606585

Az a gond (?), hogy a sok élmény miatt nagyon megszerettem piroskát és nem akarok megválni tőle, igazából komfortosabbá szeretném tenni, ebben lehet sokat segítene egy costum ülés is :) szóval ez a sztori
Ez igaz is meg nem is. Ehhez valóban nem kell supercorsa viszont pilot sporttal biztos nem próbálnám meg. Mert az a gumi egy szar. Közúton is, pályán is. Ha elindulás után megpróbálsz egy ilyen kanyarvételt 90%, hogy pofára esel vele. Tudom mert próbáltam. Inkább egy jó kis Dunlop Qualifier, vagy Dibalo Corsa 3. Vagy ha már Michelin akkor min. 2CT.
Vizuális típus vagy, mi?!
azért a szögecsekkel kivert kicsit erős volt...
Kedves Kolléga, felebarátom, féltestvérem...!
Leszögezem: a legtávolabb álljon tőlem, hogy megsértselek! Poénosan értsd véleményem! ...de, mi a szögecsekkel kivert, vérvörös, náthás f@sznak vettél SPORTMOTORT, ha magas kormányt akarsz rá tenni, vazzeg?!?!?! Ettől tud igazán szétb@szni az ideg. Mások örömükben körberöhögnék a saját fejüket és beny@lnának neked az országalmánál, ha ilyen gyönyörű és (egyelőre) ízléses mocijuk lenne, mint a TIÉD!
Add el a francba, tégy qva boldoggá ezzel valakit , te meg vegyél egy Transalpot, egy CBF-et, egy NC700-at, vagy amit akarsz! Nem lenne ésszerűbb, mint egy torzszülöttet gyártani?!