Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről jut eszembe, valaki emelte már meg a motor kormányát? FS-em van és gondolkozom rajta.
Ezt gyári kormánnyal soha az életben nem csinálja meg, elég szépen meg van emelve. Ettől függetlenül is le a kalappal, én nem tudnám utána csinálni.
Jóhogy csak jó gumi kell,ezt mindenki meg tudja csinálni
azért lapjára döntve nyélgázon nem biztos min. egy supercorsa beficcen neki
Bocsi, de mostanság nem voltam gépközelben. Elérhetőségem: pityumotor@freemail.hu Előre is köszi a képeket.
Bocs, de kicsit el vagytok tévedve...

Egy Pilot Sporttal ezt simán meg lehet csinálni, de még Pilot Roaddal is.

A sportgumik előnye nagyobb sebességnél jön elő, itt 30-al sem megy az ürge. Nem a gumin múlik, ez tudás.
Én se tudom ezen milyen gumik lehetnek, az enyém már tuti kiment volna alólam az első kanyarban. Metzeler Sportec M3-am van hátul, de az egy rakat sz@r szerintem.
Persze nem azt mondom, hogy jobb gumival meg tudnám csinálni, pedig jó lenne.
Feltétlenül fogd a gumira..
Ezek nagyon bolondok.
Azért michelin pilot sportal nem próbálnám meg,amúgy király
Nézegettem a komáromi motorosok lapját, és találtam az éves programról előzetest. Lehet karikázni a naptárban ha valakit érdekel.

Április 20-22. 20. JUBILEUMI NEMZETKÖZI MOTOROS TALÁLKOZÓ
Május 1. 9. „KASSÁK KUPA” VETERÁNMOTORKERÉKPÁR KIÁLLÍTÁS ÉS VETÉLKEDŐ 3. MAGYARORSZÁGI HONDA MÁRKATALÁLKOZÓ (HONDA Márkaszerviz, Monostori erőd)
ÜDV!

Motoros túrát szervezünk 2012.04.07. (szombat tavaszi szünet)

találkozó du., 01:00 Budapest IV.ker. Váci út Andretti (motoros vendéglő)
Uticél.: Budapest----Szekszárd----Orfű (összesen 2x 250 km)

Indulás 01:30 nyugodt tempóban Szekszárdig, ott csatlakoznak a Szekszárdi Motorosok, majd felfedezve a borváros szépségeit (kilátó stb....), elindulunk Orfűre.
A cél egy jó hangulatú, vidám, felhőtlen motorozás, lehetőség adódik új cimborák megismerésére, és erősíteni a motoros társadalom hagyományait.
Bárki jelentkezhet, akinek motorkerékpárja legalább 120-130 km/h átlagsebességre képes.
2 évvel ezelőtt is megrendeztük ezt a találkozót Szekszárdon, akkor 25 fő Szekszárd és környéki motoros volt jelen.
Orfűn megérkezésünket követően egy helyi fogadóban kiadós lakoma vár minden résztvevőt.
Amennyiben a közlekedési viszonyok, illetve a létszám, valamint a motorosok biztonsága indokolja intézek rendőri felvezetést is.
A jelentkezési határidő Márc 15, összege 2000 ft
Akit érdekel az jelezzen emailban, vagy kérdezzen fórumon bátran.
További szép napot!
Ez mindenkinek megy, ugye?

http://youtu.be/XCGaQMgkzw8

Ha nem, akkor gyakorlással illik kezdeni a szezont
Nálam meg 240-nél elég nagy a menetszél. Mit csináljak, hajoljak be?
Az sem egy rossz megoldás, én erre még nem gondoltam
EBC HH Sinter 99%-os első garnitura. 10 pénz.
A következő meg az lesz hogy a száguldozás után tökig tépjem be a féket és a lassulás majd visszaállítja a tükröt..
Én ilyen tempónál nem szoktam a tükörbe bámulgatni
Nekem ugyan ez a problémám. 180-200 környékén nekem is behajlik a bal oldali tükröm. Ha meg tudjátok oldani, majd értesítsetek.
180-at még én sem mentem vele, sosenem, én nem vagyok olyan. ...legalább is 3.-ban nem! ;-) @Hgyuri: nem fog szét jönni. Bele van sütve a házba a tükörlap. Le kell vágni vagy reszelni a peremes részt, utána összetörheted a tükröt és darabokban kiszedheted. A másikkal ugyanez, csak hátulról! Tehát a tükör és a peremes rész maradjon ép. Meghúzod a csavart és 2 komponensű ragasztoval összeilleszted a részeket. A tükörlapot ne felejtsd el ráragasztani a helyére!
én még nem mentem 180-nál többet az enyémmel, de azt simán hozza erőlködés nélkül..
viszont ott már fúj a szél, félek, és kevesebb figyelem jut mondjuk a rend éber őreire, egy ilyen tempós csekk pedig 300e
viszont ha összejön a pályázás, akkor nem lesz hiba a határok feszegetésében
Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor mentem olyan tempót, és még a végét sem próbáltam ki, de azért néha meg kell kicsit kergetni ha már egyszer van egy szép elkerülő utunk itt amit nem használ csak napi 20 autó.
Az idomnál meg tudom szorítani saját kútfőből is, a gondom fent van a gömbnél. Egyébként nem is rossz ötlet, nekem is van valahol egy letört jobbos. Talán valami melegítős módszerrel szétugrik.
mármint a tükörlapnál lévő könyék csukódik be (és nem az idomnál lévő)? 200-at hol mész, ha pályán akkor előtte szereld le a tükröt, egyébként meg ne száguldozz :D

itt van a kezemben egy tükör egyébként, ami letört a múltkor, akárhogy is nézem, ezt nem lehet csak úgy szétkapni.. ütközéskor tőből letört a faszba, de a tükörlap sértetlen maradt, nem tudom miből van, de vagy 15 méterrel odébb találtam meg
Szedte már ki valamelyikőtök a tükörlapot a gyári tükörből? Egyátalán megoldható valahogy? A balos becsukódik kétszáz környékén, mondjuk ilyen ritkán van, de bosszantó és jó lenne szorítani rajta.
Hali!
Köszi de a kipufogó érdekelt volna, 99'es F4-em van!
Köszi Üdv Laca