Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia...a megoldás hogy le kell lámpázni az áramkörét és megtudod miért nem kap áramot!Valószínű hogy valamilyen csatlakozó elégett vagy le testel...Üdv Tomi ..ja amúgy én hívtalak sokszor az alkatrészekért.Üdv
elég jó lett, gratula!
innentől már csak 1 lépés a távirányítással felhajló rendszám ehehhehhe
hello

bontok egy cbr 600 F-et, 90es évjárat, nem tudom egyezhet e az óra a tieddel mert szerintem az már F2
Predakon, neked valami utángyártott fényszóród van?
Megnézném azt a rendőrt aki nekiállna szögmérőzni meg mérécskélni a rendszám miatt, én is azt tapasztaltam, hogy ha normálisan közlekedik az ember akkor nem cseszegetik.
Egyébként valaki nem tud 1993-as CBR600F-hez műszerfalat, vagy más nevén km órát?
Ezen beállítások szabályosak a 6/1990-es köhém rendelet alapján:


A B. Függelék B/10. számú melléklete a 6/1990. (IV 12.) KöHÉM rendelethez
A motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok hátsó rendszámtáblájának elhelyezésére vonatkozó követelmények
I. Rész
Alapvető rendelkezések
1. A melléklet alkalmazási köre
1.1. Ez a melléklet motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok (a továbbiakban: jármű) hátsó oldalán a rendszámtábla felszerelési helyére érvényes.
II. Rész
Követelmények
2. Méretek
A jármű hátsó oldalán a rendszámtábla felszerelési helyének az alábbiak a méretei:
2.1. Segédmotoros kerékpárok és négykerekű nyitott könnyű motoros triciklik
2.1.1. Szélesség: 100 mm,
2.1.2. Magasság: 175 mm, vagy
2.1.3. Szélesség: 145 mm,
2.1.4. Magasság: 125 mm.
2.2. Motorkerékpárok, háromkerekű járművek 15 kW legnagyobb teljesítményig és négykerekű motoros triciklik a négykerekű nyitott könnyű motoros triciklik kivételével
2.2.1. Szélesség: 280 mm,
2.2.2. Magasság: 210 mm.
2.3. 15 kW-nál nagyobb teljesítményű motoros triciklik és a négykerekű nem nyitott (karosszériával ellátott) motoros triciklik
2.3.1. A gépkocsikra az MR A. Függeléke A/4. számú mellékletében meghatározott előírások érvényesek.
3. A rendszámtábla helyzete általában
3.1. A hátsó rendszámtábla felszerelési helye a jármű hátsó oldalán úgy helyezkedjen el, hogy
3.1.1. a rendszámot azok között a hosszanti síkok között lehessen elhelyezni, amelyek a legnagyobb szélesség külső pontjain átfutnak.
4. A rendszámtábla helyzete
4.1. A hátsó rendszámtábla
4.1.1. merőleges legyen a jármű hosszanti középsíkjára;
4.1.2. legfeljebb 30°-kal dőlhet a függőlegestől - terheletlen jármű esetén -, ha a rendszámmal ellátott oldal felfele mutat,
4.1.3. legfeljebb 15°-kal dőlhet a függőlegestől - terheletlen jármű esetén -, ha a rendszámmal ellátott oldal lefele mutat;
5. Legnagyobb távolság a talajtól
5.1. Terheletlen járműnél a rendszámtábla felszerelési helyének felső széle és a talaj közötti távolság maximálisan 1,50 m lehet.
6. Legkisebb távolság a talajtól
6.1. Terheletlen járműnél a rendszámtábla felszerelési helyének alsó széle ne legyen a talajtól 0,20 m-nél, illetőleg a kerék sugaránál kisebb magasságban.
7. Geometriai láthatóság
7.1. A rendszámtábla felszerelési helyének láthatóságát abban a tartományban kell biztosítani, amelyet két térszög határoz meg.
7.1.1. a függőleges térszöget az a két sík határolja be, amelyek a rendszámtábla felszerelési helyének felső és alsó peremén futnak át, és a vízszintessel azt a szöget zárják be, amelyet az 1. ábra mutat.
7.1.2. a vízszintes térszöget az a két sík határolja, amelyek a rendszám felszerelési helyének bal és jobb szélén futnak át és a hosszanti középsíkkal azt a szöget zárják be, amelyet a 2. ábra mutat.



1. ábra: A függőleges térszög (a felszerelési hely alsó és felső pereme, vízszintes éllel)

2. ábra: Vízszintes térszög
Nem igazán, mert tökéletesen olvasható így még. Se eldugva, se extrémen felhajtva, se összehajtva nincs így szerintem megalkuvás képpen úgy gondolják, hogy még elmegy. De ha b@szogatni akar, akkor úgy sem ebbe fog belekötni, hanem keres majd valami mást. Mondjuk sz@rozik az indexekkel, eü csomaggal, kipuval, gyorshajtással, stb.
Egyébként úgy vettem észre, felénk elég normálisak a rendőrök velünk, motorosokkal. (Igaz, mi szervizeljük az övékét is .) De tényleg ha nem csinálunk kihívó hülyeséget, nem szívóznak. Én tisztelem őket ezért és próbálok is lehetőleg minél szabályosabban közlekedni. (Egyedül a megengedett legnagyobb sebesség betartása ami komolyabb kihívást okoz néha! )
(Én max kiröhögném érte és kérném, hogy jelentsen fel inkább ha nincs más dolga. Mert amíg Ő engem csesztet tuti, hogy akkor éppen valakik jogsi nélkül, hatan-heten egy ezer éve lejárt műszakis Ladával épp valakinek a nagymamájától lopják a téli tüzifáját, inkább nézzen azok után .)
Nekem is ilyen szögben áll a rendszámom. Téged nem cseszegettek még miatta a rend éber őrei?
Én így oldottam meg FS-en.
Köszi Sne! Amikor elkezdtem csinálni meghagytam egész hosszúra, de aztán levágtam, mert úgy nem tetszett és terhelés alatt beleért kicsit a kerék is, tehát jött a lemezolló és nyissz. Aztán még nyesegettem belőle, farigcsáltam, lekerekítettem pár kiálló szögletet, hogy tökéletesen passzoljon és szebb legyen az alakja alulról nézve is és végül egész ügyesen sikerült szerintem.
Végül ilyen lett mint a képen, csak füst színű, ledes, integrált indexes hátsó lámpával. Meg a popsi fekete lesz most és piros a többi rész.
Amikor elkészül az új design, elgurulok feléd majd az első jóidők beköszöntekor! Remélem a tiéd is sikerül addigra összelegózni!
Ilyen lesz KB!
Helló ha van egy kis kézügyességed meg lehet oldani az undertailt elég ízlésesen ,de jobban jársz ha nem a gyárin hanem egy bontóból szerzett olcsóbb darabon gyakorolsz. Ha nem sikerül jól még mindig ott a gyári A rendszámtábla tartó az már nem nagy ügy akármelyik gyárit le lehet koppintani.
F4i -n volt. Kispénzből javitható!
Összekötőstől kompletten 10 pénz az ára.
Tényleg jól néz ki... és nem ér bele a kerék ahogy a farokidomot megcsináltad?
Vagy bűvészkedni kellett vele?
az enyémen is van... meg is tudnám mutatni, de gondolom a Tieden egész mások a felfogatások...
Mi az ára? F3 ra megfelelő?
hello

van egy scorpio dobom ha esetleg az érdekel
Üdv mindenki!

van egy 600as cbr-em de nem indul, jelenség az hogy az ac és a trafó nem kap áramot,öninditó teker,biztositékok jók
valaki esetleg tud benne segiteni hogy mi lehet a baj?motorvezézlő elektronika?
egyébként a motor eladó egyben 110000 ft vagy bontva is
svájci papiros,esés utáni állapotban (lásd képen)
Tud abban segíteni valaki, hogy CBR 600 F3-nál a középálvány rogója hová van beakasztva? Esetleg fotó? Ahogy én gondolom, úgy törik a rugó, amikor feltámasztod+lehet, hogy be sem tudom a rugót akasztani, mert sokat kell a rugón nyújtani.
Szia!
Már van rá érdeklődő és 18ra jön megnézni.
2001es motorról vettem le, ennél fogva senkit sem szeretnék abba az illuzióba ringatni hogy nincs rajta műanyag hegesztés belül és nem látszik rajta a használat.
Ha új alkatrészt szeretnél vegyél újat, ez 11 éves.
Na megnéztem a képeket róla a képesmotoron , annyi kérdésem lenne még hogy az a kis karc amit lefényképeztél az a külső felén található?
Képekről úgy látni mintha a belső felét javították volna, vagy csak a kép torzít vagy kosz?
Teljesen gyári nem volt törve meg javítva meg fényezve semmi?
Miért adod el törted a motort vagy valami egyéb ok?
ENGEM KOMOLYAN ÉRDEKELNE!
Úgyhogy kérlek próbálj meg nekem képet küldeni valahogy arra az emailre, ha lehet sok közelít és minden oldalról!
Ha minden oké, látom hogy 15 000 FT ért árulod én úgy gondoltam hogy 10 000 FT + postaköltségbe megvenném?
http://www.kepesmotor.hu/idomo...

(bocsánat a sok üzenetért, de nincs lehetőség utólag szerkeszteni) :S:S
c5ontkov4c5: Küldtem neked mailt de a gmail visszadobta, hogy valami problémája van.
Nincs valami más mail címed (mondjuk gmail) accountod?
A címet biztos nem gépeltem el, egy az egyben átmásoltam.
Szerintem tök jó lett, a vizsgára majd vigyél macskaszemet :D Engem azért nem akartak átengedni a mozaikban, rágóval felragasztottam.
A másik vicces dolog az utas kapaszkodó volt, tudjátok az a bőr "öv" amit senki sem fog meg.
Azt úgy oldottam meg 5 perc alatt, hogy a rajtam lévő övet átfűztem a hátsó ülés részen és úgy zártam vissza a ülést :)))
Én 2 lépésben vágtam le a tartót.
Először meghagytam a gyári helyét a kulcsnak és arra rögzítettem a rendszámtartót, de egy kicsit extrábbat akartam.
Ezért második lépcsőben levágtam teljesen, a faridommal egy síkban. Ez viszont azt eredményezi, hogy lyukas lesz a "csomagtartó" , tehát be kell csinálni valamivel az alját. Így készítettem saját kezűleg egy undertail-t (nem tudom hogy hívják magyarul) és így szerintem egész pofás lett.
Mindenki döntse el magának melyik a pofásabb megoldás, mellékelem a képeket: