sejtettem ám, ezek futottak végig az agyamon nekem is..
meg az is, hogy szerintem még évekig ugyanazzal a tárcsával szállították az RR-eket is ABS-szel, meg az is hogy hátulra semmi szükségem rá, és porrátört ABS motorokat is biztos lehet venni, de a végére akkor is a gatyám rámenne..
sajnos az új FireBladet leszámítva egyik új motor sem tetszik nekem, de azt egyrészt nem engedhetem meg magamnak (és nincs is szükségem ezres gépre), másrészt az összes egyéb motor ami másodikként valaha egyáltalán számításba jöhet, azokon sincs ABS.. (hasonló évjáratú R6 tetszik például, vagy VFR800), de második motort meg nem tudnék hol tárolni sajnos..
kéne nyerni a lottón
a kipörgésgátló nem érdekes számomra, viszont egy fokozatjelzőt be fogok szerezni, ha esetleg tudjátok melyik az amelyik tépőzárral rögzíthető és elektronikus (melyik gyártó ajánlott), ne tartsátok magatokban :)
Ha meg is oldható olyan horribilis összeget kellene leszurkolnod érte amit sosem látnál viszont.
Egyetértek nalim8 kollégával, a programozása biztos nem kis feladat, mivel más súlyról van szó, más súlyeloszlás, stb. .
Csak gondolj bele mennyibe kerül egy sima féktárcsa. mennyi lehet egy jeladós kivitel belőle!
Egyúttal had kívánjak mindenkinek KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET, kívánom, hogy mindenki töltse a szeretteivel.
Én csak annyit kívánok a Jézuskától, hogy karácsony után jöjjön a tavasz, nem többet!
Szinte minden motoron más ABS van, amit az adott típushoz fejlesztenek.
Elvileg persze egy meglévő ABS konstrukciót át lehet programozni más típushoz, de ehhez igencsak szakértelem kell, hogy működjön is. Maga az ABS sem olcsó, a programozáshoz meg szinte WSBK szakértelem kell, ezt nem tudod megfizetni. (én sem )
Szóval nem nagyon éri meg. Jobban jössz ki, ha veszel egy ABS-es motort....
mesterek!
óriási ötletem támadt így télen, várom a szakik véleményét!
legtöbben tudjuk, hogy a 600F a világ legjobb motorja, és persze a legszebb is, de akárhogy is nézem a technika a mai motorokhoz képest "elavult", az új motorokban számtalan elektronikai/biztonsági újítás van - de ezek vagy nagyon drágák, és nincs is a kínálatban semmi, ami megdobogtatná az ember szívét ennyire, szóval kizárt hogy valaha is eladjam az F-emet
DE: hogy egy kicsit felzárkózzunk a modern korhoz, az a nagyszerű ötletem támadt, hogy ABS-t szeretnék a paripára.
KÉRDÉS: megoldható ez egyáltalán, vagy teljesen halott ötlet? egy önálló külön egység ez a mai motorokon ami esetleg átültethető az F4i-re (2003.04), vagy szorosan kapcsolódik az elektronikához és kizárt, hogy egy ilyen évjáratban működne?
Jaj ne kötekedj már, így is állandóan az ablakon bámulok kifele, hogy milyen szépen süt a nap, de jó lenne tekerni egyet a szarván, de hát hideg van. Úgy értettem, hogy február végéig ráérek, meg amúgy sem a falnak van támasztva a moci, szóval nem lételem, csak megkönnyítené a láncápolás, takarítás műveleteket
Az ülés alatt, az akku mellett a bal oldalon, egy pirosas színű csatlakozó alatt van, amiből fölfelé jön ki egy vezeték. Azt kell lehúzni, nem lesz könnyű, legalábbis nekem jól rá szokott gyógyulni, pedig évente többször leszedem, és megtakarítom.
Nekem is az van benne jelenleg. Viszont 2 szerelő is mondta, hogy ilyen "idősebb" motorokba, már nem ajánlja ezeket az olajokat, hanem félszintetikus 10w 40-est tegyek bele inkább, mert előbb lesz olajnyomásom, meg ilyenek.
Viszont ahogy olvasgattam az olajokról cikkeket, szinte mindenben jobbak a full szintetikusak, szóval nem értem... Ezzel egyébként nem akarok vitát kirobbantani a fórumozók között.
H mindenkinek!
Volna 1 kérdésem! Kaptam 4 liter repsol racing 10w-50. olajat,F4- em van.Bele rakjam vagy maradjak a 10-40-nél? A válaszokat előre is köszönöm!
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
meg az is, hogy szerintem még évekig ugyanazzal a tárcsával szállították az RR-eket is ABS-szel, meg az is hogy hátulra semmi szükségem rá, és porrátört ABS motorokat is biztos lehet venni, de a végére akkor is a gatyám rámenne..
sajnos az új FireBladet leszámítva egyik új motor sem tetszik nekem, de azt egyrészt nem engedhetem meg magamnak (és nincs is szükségem ezres gépre), másrészt az összes egyéb motor ami másodikként valaha egyáltalán számításba jöhet, azokon sincs ABS.. (hasonló évjáratú R6 tetszik például, vagy VFR800), de második motort meg nem tudnék hol tárolni sajnos..
kéne nyerni a lottón
a kipörgésgátló nem érdekes számomra, viszont egy fokozatjelzőt be fogok szerezni, ha esetleg tudjátok melyik az amelyik tépőzárral rögzíthető és elektronikus (melyik gyártó ajánlott), ne tartsátok magatokban :)
Kellemes Ünnepeket!
Egyetértek nalim8 kollégával, a programozása biztos nem kis feladat, mivel más súlyról van szó, más súlyeloszlás, stb. .
Csak gondolj bele mennyibe kerül egy sima féktárcsa. mennyi lehet egy jeladós kivitel belőle!
Egyúttal had kívánjak mindenkinek KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET, kívánom, hogy mindenki töltse a szeretteivel.
Én csak annyit kívánok a Jézuskától, hogy karácsony után jöjjön a tavasz, nem többet!
ABS utólag
Valszeg Jani55-nek igaza van....
A kipörgésgátló már bonyolultabb történet, arra mindenképp fenntartom a mondottakat.
Szinte minden motoron más ABS van, amit az adott típushoz fejlesztenek.
Elvileg persze egy meglévő ABS konstrukciót át lehet programozni más típushoz, de ehhez igencsak szakértelem kell, hogy működjön is. Maga az ABS sem olcsó, a programozáshoz meg szinte WSBK szakértelem kell, ezt nem tudod megfizetni. (én sem )
Szóval nem nagyon éri meg. Jobban jössz ki, ha veszel egy ABS-es motort....
óriási ötletem támadt így télen, várom a szakik véleményét!
legtöbben tudjuk, hogy a 600F a világ legjobb motorja, és persze a legszebb is, de akárhogy is nézem a technika a mai motorokhoz képest "elavult", az új motorokban számtalan elektronikai/biztonsági újítás van - de ezek vagy nagyon drágák, és nincs is a kínálatban semmi, ami megdobogtatná az ember szívét ennyire, szóval kizárt hogy valaha is eladjam az F-emet
DE: hogy egy kicsit felzárkózzunk a modern korhoz, az a nagyszerű ötletem támadt, hogy ABS-t szeretnék a paripára.
KÉRDÉS: megoldható ez egyáltalán, vagy teljesen halott ötlet? egy önálló külön egység ez a mai motorokon ami esetleg átültethető az F4i-re (2003.04), vagy szorosan kapcsolódik az elektronikához és kizárt, hogy egy ilyen évjáratban működne?
várom az ötleteket
Motor vizsga 13 pénz. És átmegy. Ha pest környéki vagy, nyugodtan hivj.
üdv
mikor gurulunk egyet 'ázzeh?
egy 2000-es f4-es cbr 600-as mocim van.Az lenne a kérdésem,hogy
hol találom meg a 30 A-s biztosítékot a mociban?
na meg attól hogyan használod a motort
Viszont ahogy olvasgattam az olajokról cikkeket, szinte mindenben jobbak a full szintetikusak, szóval nem értem... Ezzel egyébként nem akarok vitát kirobbantani a fórumozók között.
Viccen kívül, nyugodtan. Én 4 éve azzal megyek.
Volna 1 kérdésem! Kaptam 4 liter repsol racing 10w-50. olajat,F4- em van.Bele rakjam vagy maradjak a 10-40-nél? A válaszokat előre is köszönöm!