Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem jó mert a közepe nem 62 hanem 92 2001-től
Igen, láttam az adatlapodon. szép a paripa!
de sajna lövésem sincs jó-e hozzá!
99-00-es f4-hez kellet volna a tárcsa.
Szia! 2004
szia!
Mikori a motorod.
2 pár EBC HH betét, szinte új!
10 rugó a pár.

Hibátlan első tárcsa pár 30.000, nem kopott, nem deformált, nincs válla.

hívni foglak
köszönöm a gyors segítséget
Valamiért nem tudok emailt küldeni neked, meghülyült a freemail Felszerelve nem volt nálam! Összefuthatunk jövő héten,aztán rápróbáljuk a tiedre ha gondolod!Van egy kép,amin van egy konzol,én így akartam megoldani! 705761477
Milyen igaz:

"Amit csinálsz ( a motoron) az történik,
amit nem csinálsz, az nem történik. "

Keith Code: A Twist of the Wrist
van olyan képed,ahol fel is van applikálva?
Helló érdeklődnék hogy tud-e valaki idomszettet jó állapotban f2-re!köszi
2001-ben lett üzembe helyezve a vasam és azóta mindig tele tankal lett álomba ringatva télire. Tavaly elvégeztettem rajta egy komplett karbitisztítást a szinkron előtt és a szerelő mutatta teljesen tiszta volt minden. Tehát a 9 év alatt (most lett először tisztítva) semilyen mocsok nem került bele a karbiba! A gyári szűrő tökéletesen ellátta a feladatát, igaz az már oly mértékben telítődött szeméttel, hogy alig tudtam átfújni rajta a levegőt is, teljes fordulaton már nem engedett át elegendő üzemanyagot, le is cseréltem megint egy gyárira.
Szerintem a teletankos tárolás a leg ideálisabb. Ha a benzint kijáratjátok a karbikból akkor meg a membránok száradnak ki ami még nagyobb galibát okozhat.
ha leülepszik valami arra ott a benzin szűrő, ha meg üresen berozsdál a tank, az nem jó.
Tavaly én is tele tankkal tettem el, úgy sem volt semmi probléma vele tavasszal. Csak úgy állítotam le, hogy elzártam a benzincsapot és kijárattam a karbiból a benyát. Szezon kezdetekor meg átküldtem rajt egy kis karbi/injektortisztító adalékot és már kész is az üza rendszer karbantartás.

Hjaj, ne is mond az árakat! Már azon gondolkodom, hogy becserélem az F4-est egy új Honda járgányra az új, economikus sor2-es motorú valamelyikre. Pl: NC700X 700ccm és 3,5 literrel elmegy! 2 milla alatt lesznek!
Van kimondottan olyan adalék,ami megakadályozza,hogy "izés" legyen...
Én is teli tankkal raktam el aludni. Pedig nekem is az üressel lenne logikusabb ha belegondolok, hogy 5-6 hónap alatt leüllepszik egy kis izé kicsapódik egy kis bigyó és marad valami fittyenfutty a végére...
Majd jövő télen üresen rakom el, addig is viszont tavasszal 380Ft-os benzinnel röffentem be először amikor a Bryan lötyböli bele a kannából az 500+Ft-os naftát...
...ne legyen igazam...
akkor ezek szerint full üres tankal is bátran eltehetem télre?
Szia. A pár perces elindítás többet árt, mint használ a mociknak.
Két lehetőség ajánlott:
- az abszolút "M zárolás" ahogy a seregben mondták valaha :-), ekkor úgy ahogy te csináltad tökéletesen, megtisztogatva, benzint kijáratva a karbikból is (vagy a tankot csurdig tankolva, ez is elfogadott módszer, de benya nélkül tök üresen jobb), akksit kivéve felkészítjük téli álomra a vasat , vagy a másik választás (nekünk kellemesebb, de a mocinak kevésbé) hogy
- a 3-4 hetente elindítás hosszabb időre (pl. gurulni vele egy-egy rövidet, üzemmeleg állapotban). Ennek nagy előnye, hogy szinte bármikor üzemkész a moci és a jóidő első jeleire pattanhatunk újra nyeregbe. Az alkatrészeknek, guminak, akksinak persze ekkor jót tesz hogy folyamatosan használva vannak, de jobban is kopnak. Tehát valamit valamiért.
Én az első verziót választom, altatom a gépet, meg elvégzem rajt a jövő szezonra való átalakítgatásokat, szépítgetéseket, de nem fogom elindítani, had pihenjen.
Ha valakit érdekel!Honda cbr típusokra való Hyperpro kormánylengés csillapító eladó,szép állapotban,konzollal! Felülre szerelhető!Én 919-re vettem,de nem lett rá felszerelve!A fekete konzolt hiába forgattam,nekem nem adta ki....Más konzollal,bármire!Ezzel a konzollal talán 600 f2 ,f3,f4,re tehető fel!Beszart a kocsim,kell a lóvé,ezért adom el,amúgy menne az RR-re,lenne időm is konzolt csináltatni rá most a télen....!Ez van! :( Hívj!Megegyezünk!
Alapjárati pöfögés nem ajánlott a tudomány szerint. Ha nem mész vele pár km-t, akkor szerintem ne indítgasd.

Én télen 1x, 2x megyek vele egy rövid karikát, ha szépen süt a nap és nincs qrva hideg.
Sziasztok!

Nagy elhatározásra jutottam, és szeretném kikérni mindenkinek a véleményét hogy jót avagy rosszat csinálok evvel!

Tehát rengeteg téli motoros cikkben olvastam a motor megfelelő tárolásáról, na most nálam a motor már 2 hónapja áll, teljesen szarásig levixolva,letakarva, kipufogó betömve, ram-air betömve, tank teli töltve, akksi kiszedve egyszer megtöltve behozva a szobámba maga a motor pedig félig fűtött garázsban áll, ahol a hőmérséklet 11 fok alá nem megy soha!

Kérdésem a következő:
Sok helyen olvastam hogy egyáltalán nem ajánlott a téli járatás, értem ez alatt hogy csak kitolom és alapjáraton pöfögtetem menni pedig nem megyek vele!
Mindenhol azt ajánlják hogy amikor elrakom onnantól kezdve csak tavasszal mikor menni is fogok vele akkor indítsam el legelőször, tehát hadjam kb 5 hónapot állni!

Nektek mi a véleményetek tényleg hadjam 5 hónapon keresztül csak állni és ne indítsam el csak tavasszal mikor menni is tudok vele, vagy azért néha néha ajánlot egy alapjárati pöfögtetés?
Eladó 99 utáni F4-hez egy MATRIS stabi,ha kérdésed van csörögj 06705850436.
Jogos, de hát most mit csináljak, az kell :D .....