Hi! Én nyáron vizsgáztattam NKH-nál a gépet négyezer akárhány forintért, és bármilyen dobbal átment volna, mert be sem indítottam a motort, betoltam, féket mértek, minden világít, dudál, gumit se nagyon nézték, kitoltam, és kész. Máskor is oda viszem! (Gödöllő)
Köszi a hozzászólásokat. A kipufogót mindenképpen visszacserélem a gyárira, a rendszámot meg megpróbálom visszahajlítani aztán elmegyek megkérdezem a vizsgahelyen, hogy így átmenne-e.
Ha nemet mondanak, akkor majd vmit kiügyeskedek. (mondjuk Veszprémvarsány sincs messze tőlem, hátha ott tényleg rugalmasabbak)
most nem akarok itt sem negatív sem pozitív reklámot csinálni senkinek, de én két márkaszervizt hívtam fel a viszgáztatással kapcsolatban (semmi protekció), és mind a két helyen ismeretlenül telefonon keresztül is azt mondták, hogy teljesen mindegy milyen állapotban van a motor, egy huszasért levizsgázik, nem baj még az sem ha teljesen pályára van felkészítve, és nincs rajta tükör/index/rendszám, még véletlenül sem kell visszarakni és a látszatot sem kell kelteni feleslegesen...
így vizsgázott le az enyém yoshimura dobbal és duda nélkül (azóta már megcsináltam a dudát, de fel sem tűnt nekik)
ugyanakkor remélem a valóban közlekedőkre veszélyes romokat nem engedik így át, és csak az a történet tanulsága, hogy a normális motorokat nem szopatják szét, de nincsenek illúzióim a témával kapcsolatban :)
én veszprémvarsányba szoktam vinni, nem szoktak kötekedni
kopott hátsógumimra nem szóltak semmit
ha visszahajtod a rendszámot hogy normálisan áljon akkor szerintem átmegy a vizsgán, csak a fényképen jól nézzen ki
A vezetéstechnikai tréningek nagyon hasznosak, szinte bármelyikre mész, csak hasznodra lehet.
Mondjuk előbbiek inkább a kis sebességű, ügyességi, motorkezelési gyakorlatot fejlesztik. Én azt javaslom, ha teheted, másodikként menj el egy pályamotorozás-oktatásra is, mondjuk Kakucsringre, ott lehet igazán megérezni, hogy mitől is kanyarodik a motor
Hali. Nekem is ugyan ilyen gépem van,hasonló paraméterekkel.
Igy úgy ahogy van át megy a vizsgán max 5e Ft különbséggel .
Ha gondolod tudok segiteni tavasszal akár majd. Bp.
A sportdobbal szerintem tuti nem fog átmenni, az a pár perc szerelés nem sok amennyi idő alatt visza lehet tenni a gyárit. A rendszámtartót a dőlés, mega világítás miatt szerintem megint nem. ha vissza lehet hajtani a gyári környékére, meg egy világítás rászerelésével az talán megfelel. nekem sincs protekcióm, ezért mindig gyári állapotban viszem műszakira, igaz a dobom is megfelelne elvileg, de felesleges küzdeni vele, inkább áttrakom, és a kor mindegy milyen a viszgabiztos nem köt bele. A témában szerintem elég sok embernek van tapasztalata, meg véleménye, de szerintem jobb ha nem hagysz támadási felületet , főleg protekció nélkül
Sziasztok!
Tavasszal lejár a műszakija a motoromnak és mivel még nem vizsgáztattam motort, kérdeznék pár dolgot tőletek.
Úgy vettem a gépet, hogy ilyen buherált rendszámtábla tartó van rajta, ami még véletlenül sem a megengedett dőlésszögek között áll, ráadásul rendszámtábla világítást is mellőzték róla. Az lenne a kérdésem, hogy van-e esély arra, hogy ezzel átmenjen műszakin (nincs protekcióm sajnos), vagy találtam bontottan gyárit 15 ezerért. Meg kéne vennem azt?
A másik, hogy a kipufogót mennyire nézik? Visszategyem majd rá a gyárit, vagy átmegy ezzel a Raptorral is?
Sziasztok forumosok! Hosszú idö után sikerült hozzá jutnom álmaim motorjához,egy cbr 600 f4-hez.Tudom nem egy tipikus kezdö motor,de ugy gondolom ilyen idös koromra birtokában vagyok annak a felelösségtudatnak amivel rendelkezni kell.Tavasszal tervezem hogy,részt veszek motoros továbbképzésen,kinek mi a véleménye ezekröl,és mire kell készüljek hogy ne legyek a legbénább! Rövid telet mindenkinek,és jövöre sok ezer baleset mentes kilométert!
Nem ragaszkodok mindenáron a gyárihoz, csak hallottam, hogy állítólag van rá akció, aztán azért gondoltam, ha nagyon jó áron van akkor inkább beruházk rá előre, elfér itthon. Végül is annyira nem sűrgős, de nyár környékén már aktuális lesz, akkor meg ugye ritkán van eksön Köszi Bryan az árakat, de az létezik, hogy nem minden kereskedőnél van akcióban a gyári?
Teljesen egyetértek az előttem szólókkal, talán annyi kiegészítés legyen, hogy VTR-SP-k inkább a mai 750-esekkel vannak pariban teljesítmény szempontjából, nem a mai ezresekkel, de a V-1000 hengerelrendezés semmiképpen sem kezdőmotor
Figyu Csoki, a 600 sornégyben kimondottan az a jó, hogy "alul nem megy annyira" ezért kevesebb hülyeséget tud csinálni az ember. Gondolj bele mi van akkor, ha egy V1000-t roszz gangba pakolsz kigyorsításon...
Ha meg előzni kell, visszarúgsz kettőt, aztán kész. Megy az...
Szia Sityu.
61000.-Ft a bruttó kisker ára, amit most még 30% kedvezménnyel tudok adni neked a téli akció keretein belül, tehát 42600.- lenne az ára, ha még most megrendeled.
Ha érdekel, hívj fel és megbeszéljük a továbbiakat!
Hali! nem tudja valaki estleg mibe fáj egy gyári láncszett 04-es f4i-hez?
Egyébként csatlakozom én is az előttem szólókhoz. Szerintem is jobb fokozatosan,de ha valaki nem forrófejű, akkor valószínű nem lesz gondja a nagyobb gép erejével, de 1-2 hírtelen, vagy meglepő helyzetben szerintem könnyebb boldogulni egy kisebb, és könnyebb géppel, főleg, ha az embernek még nincs sok rutinja.
Én főúton 90-el haladó autósort 10-ből 9 alkalommal nyugisan 6. ban előzöm meg, elég sűrű forgalomnál. Így is szinte két sávváltásból áll az előzés.
Hogy pontos adatot mondjak neked, 100 nál gyári áttétellel 5000/perc a fordulat, és az már elég közel van a 8 ezres "tűzijáték" értékhez. Amikor megvettem 1 el kisebb lánckerék volt fent, de nekem kezdő "nagymotorosként" idegbetegnek tűnt úgy a motor.
Ha 100 Km/h-nál visszatapostam 3.ba, vagy csak 4.be akkor előzés után alig bírtam visszahúzódni illetve lelassítani az előttem haladó autós nevetséges tempójára
Ahhoz képest, hogy nem is igazán motoroztál még nagymotorral, csak próba szinten eléggé kiéleződött véleményed van motorokról. Van egy rendőr cimborám aki 5 éve cibál egy "csak" 72 lovas SV-t, de a cibálás alatt azt értsd, hogy a lábtartója fele nincs meg, és hogy 1. ben felveszi és 4. ig felpakolja kerekezés közben. Az ő véleménye az, hogy neki nem is kell ettől erősebb motor, mert ezzel is simán olyan élvezetesen tud menni, hogy teljesen felesleges is lenne alá erősebb gép. Mi megérkezett már a hülye rendőr illetővel tudjuk minősíteni
Ja és teljesen egyetértek lánglovag márkatárs motorfékről mondott véleményével, mert nekem is sokszor megcsúszott a segge a gépnek, ha 2.ba visszaváltottam lassításkor, és közép/magas fordulattartományban ráengedtem a kuplungot. Meg tudja az embert viccelni amikor már azt nézem, hogy hova kell majd behajtanom, és egyszer csak az veszi el a figyelmem, hogy a motor keresztbe van alattam Mit művelhet egy V2 1000, ááá bele sem merek gondolni
Minden oké csoki! ércccsük mi aztat amitet te akarsz minekünnnk nondanyi
Hát igen a 125-öt hamar kilehet nőni.
Mi itt a forumon csak segíteni akarunk és felhívni a figyelmét a fiatalabbaknak a 100 paci feletti gépek nem kis veszélyeire. Persze biztos van olyan nálam jóval fiatalabb srác ki már most jóval ügyesebb motoros mint mi itt jó néhányan ( ez is biztos ) de a tapasztalat meg a mi oldalunkon áll! Nem azt mondjuk, hogy ne vegyetek erős gépeket csak azokat ésszel használjátok, és legyen meg bennetek az a bizonyos kontrol, mi pedig a fiatalságnak nem erénye. Tudom mert 20 évvel ezelőtt én is ilyen voltam. Még így a 4. x körül is néha nehéz fékezni a gázkart tekergető kezet ( járdán egy bombázó pont téged figyel máris egykerekező kényszer jön az emberre stb.) és ilyenkor okozhat bajt az a plusz lóerő amit te is annyira szeretnél.
Na nem papolok tovább
nem kellett 1km 600-assal
ugy akartam kifejezni magam hogy ha 600-assal akarsz előzni akkor azt vissza kell váltani ha tényleg néhány másodperc alatt akarsz előzni a v2-t meg nem és nekem csak ez teccett meg v2-be
nem akarok száguldozni csak legyen erő tartalék mert az megnyugtató
125-ösömmel eléggé meg kell nézni hol tudok befelyezni egy előzést meg mindíg fordulatra kell hozni, kicsit már beleuntam
Én is azon ütköztem meg, hogy neked 1 km kellett az előzéshez a ciberével. Érdekes, nekem és más márkatársnak hasonlóan ehhez elég néhány másodperc és elég rövid út. Lehet, hogy nem is a 600-as paripában volt a hiba (az nem mondom, hogy benned) de, hogy nem jól kezelted a vasat előzéskor az biztos!
Tudom te is túloztál egy kicsit az 1 km-rel és értem, hogy mit akartál írni a v2 1000-res gép nyomatéka és a 600-as nyomaték különbsége között, de én is az javaslom mint az előttem megszólaló józan és tapasztalt kollégák, nehogy túl lőj a célon.
A 600 F4 is tud meglepetéseket okozni a még tapasztalt motorosoknak is nem még egy 1000-res V2-es. Hidd el a nagy V2-esek nem csak a nyomatékukkal, erejükkel, de a nagy motorfékükkel is jó pár embert megfektettek már!
A pályán jó pár nagyobb köbcentis vasat terelgető személyt lekerültem már én is és engem is előzött meg már egy csaj úgy, hogy csak pislogtam utána. Ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy nem minden a motorerő, sokkal több függ attól aki rajta ül.
Tehát csak óvatosan a választással, mihez sok sikert kívánok!
Na meg mindenkinek rövid telet!
igen ismerem lacit nem messze lakik tölem, együtt szoktunk szerpentinezni
kawasaki zx6r-t próbáltam
sv 650-t is próbáltam az nekem kicsi volt méretbe meg kezelhetetlennek találtam, az akkor is menni akart ha én lassan akartam menni a kawa jobban teccett
még a télen lessz időm válogatni
ne viccelj már, milyen előzéshez nem elég 110 lóerő 300kg össztömegre? :)
a mostani 125-ös hasonlaton akadt fel a szemem igazából, ezt nem mondhatod komolyan, nekem 250-es V2-esem volt 40 lóerővel, sehol sem volt e 600F-hez képest még alacsony fordulaton sem..
számomra a 600F olyan, mint egy mozdony, meghúzom a gázt és megy ahogy kell, bármit megelőzök egy pillanat alatt.
bár az én testem alacsony (175), kisportolt (65 kiló), vezetési technikám kifinomult (csak egyszer estem el eddig), de úgy érzem soha nem fog több kelleni (a 250-esnél is ezt éreztem)
remélem sikerült elbizonytalanítani eléggé, ezért még hozzáteszem: a VFR800 egy kurva király motor, simán vennék olyat is másodiknak :)
Nem tudom, hogy Te milyen 600 ast próbáltál, de hogy nem CBR600F et az is biztos. Én lemotoroztam az első "nagymotoros" (előtte 250es ETZ-m volt) szezonomat, és 5000 km után is sikítok sokszor a sisakban, ha elkenem a száját.
Én megvettem, mert megtetszett, és mert jó árban volt, de! most is azt mondom, hogy ha találtam volna egy jó árú/állapotú 400-as mocit, vagy egy "kis" 72 lovas SV-t, akkor azt vettem volna meg, és nyúztam volna egy jó pár évig.
Persze, azt mondják, hogy a 600 as a belépő szint a nagymotorokhoz, de hidd el, hogy 100 lóerő már nagyon sok. Én akkorákat tudtam motorozni az ETZmel, hogy sokan irigykedve nézték, hogy ez a gyerek mennyire keni vágna a kis "etkót". Most például a CBR el, meg úgy motorozok, mint valami full kezdő motoros, tartok tőle, és lepett is már meg.
Személy szerint, én nem ajánlanám senkinek így neked sem, hogy egy 1000-es géppel kezdj "nagymotorozni".
Ahogy látom ismered Laci90TZR, kollégát, mi rengeteget beszélünk, és csak jókat tudunk mondani a gépeinkről.
Rövid telet kívánok mindenkinek!
kedden még motoroztam
8-10 fokba még lehet menni kényelmesen
a multkor mentem 0 fokba is na az már nem volt jó
de csak azért mentem mert lejárt a műszaki és meg kelllett csinálni
amíg nem lessz hó én addíg nem rakom el a motort
nem akarnék verseny motort, tudom hogy még kevés vagyok ahhoz nekem csak egy ojan motor kell amiben van erő tartalék, jó az ha nem 1km kell egy előzéshez
mentem már 600-assal kicsit ugy éreztem hogy ojan mint a mostani 125-ös csak mindenben több
ezzel azt akarom mondani hogy a 600-as is csak akkor megy rendesen ha fordulaton tartod
a v2 meg majdnem alapjáratról húz anélkül hogy vissza kellene rakni 4.-be
ez teccett a v2-be
ha minden áron versenyezni akarok kimegyek pályára vagy valami sport motort vennék
de nem akarok sportmotort inkább túra sport kell
ezért is néztem az cbr-t mert ez nem annyira sport mint a suzikik, yamahák azokra rá kell feküdni
még a vfr 750-en erősen gondolkodok
haverok akiknek nagyobb motorjuk van már többen is mondták hogy vehetek 600-ast vagy annál nagyobbat is mert látják hogy jól megyek
azért kösz hogy adtok néhány jótanácsot
Már most elvonási tüneteim vannak és hol van még a tavasz...
Lehet, hogy az ilyen enyhe téli napok miatt nem kellett volna ideiglenesen kivonatnom a forgalomból a masinát?!
Ha nemet mondanak, akkor majd vmit kiügyeskedek. (mondjuk Veszprémvarsány sincs messze tőlem, hátha ott tényleg rugalmasabbak)
így vizsgázott le az enyém yoshimura dobbal és duda nélkül (azóta már megcsináltam a dudát, de fel sem tűnt nekik)
ugyanakkor remélem a valóban közlekedőkre veszélyes romokat nem engedik így át, és csak az a történet tanulsága, hogy a normális motorokat nem szopatják szét, de nincsenek illúzióim a témával kapcsolatban :)
kopott hátsógumimra nem szóltak semmit
ha visszahajtod a rendszámot hogy normálisan áljon akkor szerintem átmegy a vizsgán, csak a fényképen jól nézzen ki
vfr 750 teccik még nagyon
Mondjuk előbbiek inkább a kis sebességű, ügyességi, motorkezelési gyakorlatot fejlesztik. Én azt javaslom, ha teheted, másodikként menj el egy pályamotorozás-oktatásra is, mondjuk Kakucsringre, ott lehet igazán megérezni, hogy mitől is kanyarodik a motor
Igy úgy ahogy van át megy a vizsgán max 5e Ft különbséggel .
Ha gondolod tudok segiteni tavasszal akár majd. Bp.
A sportdobbal szerintem tuti nem fog átmenni, az a pár perc szerelés nem sok amennyi idő alatt visza lehet tenni a gyárit. A rendszámtartót a dőlés, mega világítás miatt szerintem megint nem. ha vissza lehet hajtani a gyári környékére, meg egy világítás rászerelésével az talán megfelel. nekem sincs protekcióm, ezért mindig gyári állapotban viszem műszakira, igaz a dobom is megfelelne elvileg, de felesleges küzdeni vele, inkább áttrakom, és a kor mindegy milyen a viszgabiztos nem köt bele. A témában szerintem elég sok embernek van tapasztalata, meg véleménye, de szerintem jobb ha nem hagysz támadási felületet , főleg protekció nélkül
Tavasszal lejár a műszakija a motoromnak és mivel még nem vizsgáztattam motort, kérdeznék pár dolgot tőletek.
Úgy vettem a gépet, hogy ilyen buherált rendszámtábla tartó van rajta, ami még véletlenül sem a megengedett dőlésszögek között áll, ráadásul rendszámtábla világítást is mellőzték róla. Az lenne a kérdésem, hogy van-e esély arra, hogy ezzel átmenjen műszakin (nincs protekcióm sajnos), vagy találtam bontottan gyárit 15 ezerért. Meg kéne vennem azt?
A másik, hogy a kipufogót mennyire nézik? Visszategyem majd rá a gyárit, vagy átmegy ezzel a Raptorral is?
Figyu Csoki, a 600 sornégyben kimondottan az a jó, hogy "alul nem megy annyira" ezért kevesebb hülyeséget tud csinálni az ember. Gondolj bele mi van akkor, ha egy V1000-t roszz gangba pakolsz kigyorsításon...
Ha meg előzni kell, visszarúgsz kettőt, aztán kész. Megy az...
http://www.pinkmotors.hu/
http://www.motoralkatresz.eu/
I
tt olcsóbban megúszod.
61000.-Ft a bruttó kisker ára, amit most még 30% kedvezménnyel tudok adni neked a téli akció keretein belül, tehát 42600.- lenne az ára, ha még most megrendeled.
Ha érdekel, hívj fel és megbeszéljük a továbbiakat!
Egyébként csatlakozom én is az előttem szólókhoz. Szerintem is jobb fokozatosan,de ha valaki nem forrófejű, akkor valószínű nem lesz gondja a nagyobb gép erejével, de 1-2 hírtelen, vagy meglepő helyzetben szerintem könnyebb boldogulni egy kisebb, és könnyebb géppel, főleg, ha az embernek még nincs sok rutinja.
Hogy pontos adatot mondjak neked, 100 nál gyári áttétellel 5000/perc a fordulat, és az már elég közel van a 8 ezres "tűzijáték" értékhez. Amikor megvettem 1 el kisebb lánckerék volt fent, de nekem kezdő "nagymotorosként" idegbetegnek tűnt úgy a motor.
Ha 100 Km/h-nál visszatapostam 3.ba, vagy csak 4.be akkor előzés után alig bírtam visszahúzódni illetve lelassítani az előttem haladó autós nevetséges tempójára
Ahhoz képest, hogy nem is igazán motoroztál még nagymotorral, csak próba szinten eléggé kiéleződött véleményed van motorokról. Van egy rendőr cimborám aki 5 éve cibál egy "csak" 72 lovas SV-t, de a cibálás alatt azt értsd, hogy a lábtartója fele nincs meg, és hogy 1. ben felveszi és 4. ig felpakolja kerekezés közben. Az ő véleménye az, hogy neki nem is kell ettől erősebb motor, mert ezzel is simán olyan élvezetesen tud menni, hogy teljesen felesleges is lenne alá erősebb gép. Mi megérkezett már a hülye rendőr illetővel tudjuk minősíteni
Ja és teljesen egyetértek lánglovag márkatárs motorfékről mondott véleményével, mert nekem is sokszor megcsúszott a segge a gépnek, ha 2.ba visszaváltottam lassításkor, és közép/magas fordulattartományban ráengedtem a kuplungot. Meg tudja az embert viccelni amikor már azt nézem, hogy hova kell majd behajtanom, és egyszer csak az veszi el a figyelmem, hogy a motor keresztbe van alattam Mit művelhet egy V2 1000, ááá bele sem merek gondolni
Hát igen a 125-öt hamar kilehet nőni.
Mi itt a forumon csak segíteni akarunk és felhívni a figyelmét a fiatalabbaknak a 100 paci feletti gépek nem kis veszélyeire. Persze biztos van olyan nálam jóval fiatalabb srác ki már most jóval ügyesebb motoros mint mi itt jó néhányan ( ez is biztos ) de a tapasztalat meg a mi oldalunkon áll! Nem azt mondjuk, hogy ne vegyetek erős gépeket csak azokat ésszel használjátok, és legyen meg bennetek az a bizonyos kontrol, mi pedig a fiatalságnak nem erénye. Tudom mert 20 évvel ezelőtt én is ilyen voltam. Még így a 4. x körül is néha nehéz fékezni a gázkart tekergető kezet ( járdán egy bombázó pont téged figyel máris egykerekező kényszer jön az emberre stb.) és ilyenkor okozhat bajt az a plusz lóerő amit te is annyira szeretnél.
Na nem papolok tovább
ugy akartam kifejezni magam hogy ha 600-assal akarsz előzni akkor azt vissza kell váltani ha tényleg néhány másodperc alatt akarsz előzni a v2-t meg nem és nekem csak ez teccett meg v2-be
nem akarok száguldozni csak legyen erő tartalék mert az megnyugtató
125-ösömmel eléggé meg kell nézni hol tudok befelyezni egy előzést meg mindíg fordulatra kell hozni, kicsit már beleuntam
Én is azon ütköztem meg, hogy neked 1 km kellett az előzéshez a ciberével. Érdekes, nekem és más márkatársnak hasonlóan ehhez elég néhány másodperc és elég rövid út. Lehet, hogy nem is a 600-as paripában volt a hiba (az nem mondom, hogy benned) de, hogy nem jól kezelted a vasat előzéskor az biztos!
Tudom te is túloztál egy kicsit az 1 km-rel és értem, hogy mit akartál írni a v2 1000-res gép nyomatéka és a 600-as nyomaték különbsége között, de én is az javaslom mint az előttem megszólaló józan és tapasztalt kollégák, nehogy túl lőj a célon.
A 600 F4 is tud meglepetéseket okozni a még tapasztalt motorosoknak is nem még egy 1000-res V2-es. Hidd el a nagy V2-esek nem csak a nyomatékukkal, erejükkel, de a nagy motorfékükkel is jó pár embert megfektettek már!
A pályán jó pár nagyobb köbcentis vasat terelgető személyt lekerültem már én is és engem is előzött meg már egy csaj úgy, hogy csak pislogtam utána. Ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy nem minden a motorerő, sokkal több függ attól aki rajta ül.
Tehát csak óvatosan a választással, mihez sok sikert kívánok!
Na meg mindenkinek rövid telet!
kawasaki zx6r-t próbáltam
sv 650-t is próbáltam az nekem kicsi volt méretbe meg kezelhetetlennek találtam, az akkor is menni akart ha én lassan akartam menni a kawa jobban teccett
még a télen lessz időm válogatni
a mostani 125-ös hasonlaton akadt fel a szemem igazából, ezt nem mondhatod komolyan, nekem 250-es V2-esem volt 40 lóerővel, sehol sem volt e 600F-hez képest még alacsony fordulaton sem..
számomra a 600F olyan, mint egy mozdony, meghúzom a gázt és megy ahogy kell, bármit megelőzök egy pillanat alatt.
bár az én testem alacsony (175), kisportolt (65 kiló), vezetési technikám kifinomult (csak egyszer estem el eddig), de úgy érzem soha nem fog több kelleni (a 250-esnél is ezt éreztem)
remélem sikerült elbizonytalanítani eléggé, ezért még hozzáteszem: a VFR800 egy kurva király motor, simán vennék olyat is másodiknak :)
Én megvettem, mert megtetszett, és mert jó árban volt, de! most is azt mondom, hogy ha találtam volna egy jó árú/állapotú 400-as mocit, vagy egy "kis" 72 lovas SV-t, akkor azt vettem volna meg, és nyúztam volna egy jó pár évig.
Persze, azt mondják, hogy a 600 as a belépő szint a nagymotorokhoz, de hidd el, hogy 100 lóerő már nagyon sok. Én akkorákat tudtam motorozni az ETZmel, hogy sokan irigykedve nézték, hogy ez a gyerek mennyire keni vágna a kis "etkót". Most például a CBR el, meg úgy motorozok, mint valami full kezdő motoros, tartok tőle, és lepett is már meg.
Személy szerint, én nem ajánlanám senkinek így neked sem, hogy egy 1000-es géppel kezdj "nagymotorozni".
Ahogy látom ismered Laci90TZR, kollégát, mi rengeteget beszélünk, és csak jókat tudunk mondani a gépeinkről.
Rövid telet kívánok mindenkinek!
8-10 fokba még lehet menni kényelmesen
a multkor mentem 0 fokba is na az már nem volt jó
de csak azért mentem mert lejárt a műszaki és meg kelllett csinálni
amíg nem lessz hó én addíg nem rakom el a motort
mentem már 600-assal kicsit ugy éreztem hogy ojan mint a mostani 125-ös csak mindenben több
ezzel azt akarom mondani hogy a 600-as is csak akkor megy rendesen ha fordulaton tartod
a v2 meg majdnem alapjáratról húz anélkül hogy vissza kellene rakni 4.-be
ez teccett a v2-be
ha minden áron versenyezni akarok kimegyek pályára vagy valami sport motort vennék
de nem akarok sportmotort inkább túra sport kell
ezért is néztem az cbr-t mert ez nem annyira sport mint a suzikik, yamahák azokra rá kell feküdni
még a vfr 750-en erősen gondolkodok
haverok akiknek nagyobb motorjuk van már többen is mondták hogy vehetek 600-ast vagy annál nagyobbat is mert látják hogy jól megyek
azért kösz hogy adtok néhány jótanácsot
Lehet, hogy az ilyen enyhe téli napok miatt nem kellett volna ideiglenesen kivonatnom a forgalomból a masinát?!