Nekem is 600 F Sportom van és a középsztender engem is érdekelne, utána is jártam teljesen minden gond nélkül felszerelhető, helye minden megvan, csak a kipufogó összekötő csövére kell rárakni egy gumibakot ami felfogja!
Szerintem nem kell aggódnod a térded miatt, én 190 cm vagyok és tökéletesen elférek az FS-en.
A kormánycsapkodáshoz még annyit, hogy komolyan még nekem nem szitált be az eleje. Talán 1x-2x volt, hogy rosszabb minőségű úton elcsontozva megrázta az elejét amikor a súly átterhelődött hátra. De kezelhető maradt akkor is.
F sport:
-kinézertre: fekete váz, osztott ülés,nincs középtámasz
-belnézetre : ami lényeges:egy foggal nagyobb hátsó lánckerék, első gátló állítható
(a többi nem túl érdekes, hacsak nem vagy versenyző: eltér a vezérműtengely állása, erősebb szeleprugók, valamit mókoltak a szelepekkel is, könnyebb lendkerék, és extra "nyolcadik" kuplung-dörzstárcsa)*
*Vagy valami ilyesmi. Én sem vagyok az a szerelős alkat
nekem az egybe ülés jobban teccik
nem értem miért csináltak belőle sport változatot, aki sport motort akar az mennyen rr-el
egyszer ültem már f4-en de menni nem mentem vele
ugy éreztem hogy a térdem nem fért el rendesen a tanknál és ahhoz képest a kormány messze volt, 185cm magas vagyok
magas embereknek is jó az f4-es? van itt ojan?
Nalim8 már válaszolt a kérdéseidre, teljes mértékben egyetértek vele én is. Egy-két dolgot bővebben hátha segítek vele.
Ha anyagilag megengedheted magadnak én inkább az f4-et ajánlanám. Abból viszont mindegy a karbis vagy befecskendezős. A futóművük tökéletes az utcai használatra is és a kezdő pályázáshoz is. De vannak full állítható futóműves típusok is és sima telóval szereltek is erre figyelj (persze az állítható a jobb, de az utcára jó a sima is) Kezelhetőségre teljesen mindegy milyennel mész, mindegyiknek van előnye és hátrány a másikkal szemben, de ez nem a kezelhetőségben mutatkozik meg. Az meg hogy mi hiányzik a motorról, talán egy fokozat kijelző, egyébként semmi.
De alóla a jó minőségű utak, fölűle a 25 c fokos levegő
1.ugy tudom hogy ezek hajlamosak kormány beszitálásra
ez tényleg igy van?
2.a blokk mennyire külömbözik bennük?
3.innyektor vagy karbis a jobban kezelhetőbb utcán? (innyektorossal még soha nem mentem)
4.futómű mennyire álítható? utcára tökéletes?
5.mi az amit hiányoltok a motorrol?
1. szerintem nem igaz. Ez nem egy idegbeteg Kawasaki ZX-10R, hanem egy viszonylag barátságos hatszázas. Elég durván kell ahhoz menni, hogy valami beszitáljon. (Bár volt itt más vélemény is)
2.különösebben nem. 2000 óta alig változtattak valamit
3.gőzöm sincs, én meg karbissal nem mentem. Mindenesetre az injektor azért modernebbnek tűnik
4.igen
5. jelenleg egy jó csaj a hátsó ülésről
Nálam a fullszintetikus a nyerő, eddig Castrol10W50-et használtam, de most 10W40 Sintético (vagy mi :) megy bele.
Ha egy olaj fullszintetikus és 10W40, akkor olyan nagy különbség nem lehet a "racing" -"sport" meg "sintético" meg mittudoménmi között (aztán lehet, hogy rosszul gondolom-errare humanum est) olajok
Uff. szóltam Ja ezt olvassátok el, tanulságos :
egy kis segítséget kérek tőletek
gondolkozok f3 vagy f4 vételén, túrázásra használnám meg néha egy kis szerpentínezés
ugy tudom hogy ezek hajlamosak kormány beszitálásra
ez tényleg igy van? jó ha van rajta egy kormánygátló?
a blokk mennyire külömbözik bennük?
innyektor vagy karbis a jobban kezelhetőbb utcán? (innyektorossal még soha nem mentem)
futómű mennyire álítható? utcára tökéletes?
mi az amit hiányoltok a motorrol?
Természetesen a lámpáról a müszerfalról is.
Előre is köszi.
Kérdezné , hogy mennyire sérült az idomgarnitura és a lámpa.
Engem érdekelne
A kormánycsapkodáshoz még annyit, hogy komolyan még nekem nem szitált be az eleje. Talán 1x-2x volt, hogy rosszabb minőségű úton elcsontozva megrázta az elejét amikor a súly átterhelődött hátra. De kezelhető maradt akkor is.
-kinézertre: fekete váz, osztott ülés,nincs középtámasz
-belnézetre : ami lényeges:egy foggal nagyobb hátsó lánckerék, első gátló állítható
(a többi nem túl érdekes, hacsak nem vagy versenyző: eltér a vezérműtengely állása, erősebb szeleprugók, valamit mókoltak a szelepekkel is, könnyebb lendkerék, és extra "nyolcadik" kuplung-dörzstárcsa)*
*Vagy valami ilyesmi. Én sem vagyok az a szerelős alkat
mert az lehetséges
f sport-ot 2001-2003-ig gyártották
az rr-t meg 2003-tól mostanáig
nem értem miért csináltak belőle sport változatot, aki sport motort akar az mennyen rr-el
egyszer ültem már f4-en de menni nem mentem vele
ugy éreztem hogy a térdem nem fért el rendesen a tanknál és ahhoz képest a kormány messze volt, 185cm magas vagyok
magas embereknek is jó az f4-es? van itt ojan?
még arra lennék kiváncsi hogy az f4i és az f sport között mijen külömbségek vannak?
csak annyi hogy a sporton osztott ülés van?
Ha anyagilag megengedheted magadnak én inkább az f4-et ajánlanám. Abból viszont mindegy a karbis vagy befecskendezős. A futóművük tökéletes az utcai használatra is és a kezdő pályázáshoz is. De vannak full állítható futóműves típusok is és sima telóval szereltek is erre figyelj (persze az állítható a jobb, de az utcára jó a sima is) Kezelhetőségre teljesen mindegy milyennel mész, mindegyiknek van előnye és hátrány a másikkal szemben, de ez nem a kezelhetőségben mutatkozik meg. Az meg hogy mi hiányzik a motorról, talán egy fokozat kijelző, egyébként semmi.
De alóla a jó minőségű utak, fölűle a 25 c fokos levegő
ez tényleg igy van?
2.a blokk mennyire külömbözik bennük?
3.innyektor vagy karbis a jobban kezelhetőbb utcán? (innyektorossal még soha nem mentem)
4.futómű mennyire álítható? utcára tökéletes?
5.mi az amit hiányoltok a motorrol?
1. szerintem nem igaz. Ez nem egy idegbeteg Kawasaki ZX-10R, hanem egy viszonylag barátságos hatszázas. Elég durván kell ahhoz menni, hogy valami beszitáljon. (Bár volt itt más vélemény is)
2.különösebben nem. 2000 óta alig változtattak valamit
3.gőzöm sincs, én meg karbissal nem mentem. Mindenesetre az injektor azért modernebbnek tűnik
4.igen
5. jelenleg egy jó csaj a hátsó ülésről
Ha egy olaj fullszintetikus és 10W40, akkor olyan nagy különbség nem lehet a "racing" -"sport" meg "sintético" meg mittudoménmi között (aztán lehet, hogy rosszul gondolom-errare humanum est)
olajok
Uff. szóltam Ja ezt olvassátok el, tanulságos :
gondolkozok f3 vagy f4 vételén, túrázásra használnám meg néha egy kis szerpentínezés
ugy tudom hogy ezek hajlamosak kormány beszitálásra
ez tényleg igy van? jó ha van rajta egy kormánygátló?
a blokk mennyire külömbözik bennük?
innyektor vagy karbis a jobban kezelhetőbb utcán? (innyektorossal még soha nem mentem)
futómű mennyire álítható? utcára tökéletes?
mi az amit hiányoltok a motorrol?
Tudom lerágott csont de kiváncsi lennék a véleményekre.
4T 10W40 REPSOL MOTO SPORT 1L
4T 10W40 REPSOL MOTO RACING 1L
4T 10W40 REPSOL MOTO SINTÉTICO 1L
4T 10W40 MOTUL 5100 1L
Nem pályazom de szoktam kenni néha.
Mindenkinek boldog Mikulást kívánok. A télapó
(Ui. próbáltam lebeszélni az öreget, de mindenáron az én nick-emmel akart belépni ;)
blokk 120.000
váz+rendszám+forgalmi 50.000
lábtartók 10.000
első felni 30.000
imós zárszett 40.000
tárcsák 30.000
használt jó állapotu láncszett 10.000
ac 15.000
fesszab 10.000
kábelköteg 10.000
korm csutkák 10.000
kapcsolók 6.000
hütő 20.000
telók 60.000
h. gátló 20.000
h. kerék 20.000
leömlő 20.000
enyhén sérült remus sportdob összekötővel 10.000
generátor 20.000
és még sok apróság.
igény esetén a blokkot megbontom.
komplett sérült idomgarnitura lámpákkal, plekóval, müszerfallal 20.000