Gondolom a sárvédőről még mindig nincs semmi híred?!
Akkor egy másik dolog, mennyit kóstál az F3-as középsztender? Már ha természetesen megvan.
Köszi a válaszod előre is!
Szia !
A Motul olajok számomra is szimpatikusak, most Castrol Power 1 Racing van benne így vettem. Nem az olajon akarok spórolni szerintem nagyon fontos...
Köszi
Csoki, ha nem akarsz pillanatok alatt szervdonorrá válni, motorostársi jószándékból kérlek: Tartsd be a lépcsőket!
Ha egy versenyző mögé ültél volna fel egy körre, akkor egy versenymotort akartál volna venni utána?!
A CBR-rel is középkategória felső szintjére lépsz, nem is akármennyi lóerővel alattad. Tanuld meg először azt kordában tartani és biztonsággal vezetni, hiszen 100LE felett járunk így is.
Ne akarj rögtön meghalni , szép az élet hidd el!
Majd ha "kinövöd" a CBR-t, ráérsz akkor ezres méregzsákokon gondolkodni, olyan 20-30 év és +20-30kg múlva!
Nekem Repsol 10W40 van benne semmi bajom nem volt vele túrázáshoz használtam ,meg néha meglett kergetve szerpentinen nekem bevált , tavasszal viszont megpróbálom a Motul 5100 (10W40) est meglátjuk az milyen.
Sziasztok !
Egy CBR 600 F3 (98)-hoz szeretnék tőletek tanácsot kérni. Tavasszal milyen olajat vegyek bele szerintetek, ti mit használtok, mi vált be ?
Egyik barátom azt mondta, hogy a 600-okba más olaj lehet optimális mint pl. az 1000-ekbe mert kisebb a löket, pörgősebb (bár én nem forgatom szét) és érzékenyebb is a jó olajra.
Egyébként utcára kell mászkáláshoz túrázáshoz.
Köszönettel Gergő !
Nekem is sportlégszűrő van a motoromban (én ezzel vettem). Szerintem azért az nagy előny, hogy nem kell 11000 Ft-ért megvenned bele a gyárit (az utángyártottak 8-9 ezer) 8-10 ezer kilométerenként. Nekem a Honda szervizben semmi rosszat nem mondtak a sportszűrőkről, csak annyit, hogy gyakrabban kell tisztítani a jobb légáteresztő képesség miatt, kb. 5-6 ezrenként.
Szerintem érezhető teljesítménynövekedést nagyon nem kell várni a cserétől, de spórolni azért lehet vele.
Ezt is kitárgyaltuk már egyszer de szerintem a lényeg:
-a sportlégszűrő több levegőt enged át, de igazán csak kipu-tuninggal és PC-vel van értelme
-előnye, hogy mosható, de gyakrabban is kell mosni, mint a gyárit. Ha nem mosod, akkor több kárt csinálhat, mint hasznot.
Szóval,ha nem akarsz kb. 3000-enként (vagy még gyakrabban) mosogatni, vegyél gyárit
Ismerem azt a motort elég jól. Egyik legjobb haverom specializálódott VTR-ekre és azokat szerel többnyire. Én nem biztos, hogy javasolnám egy NSR után. A 600F viszont egy jó választás.
Érdeklődnék, hogy ha berakom a gépembe a KN légszűrőt kell-e hozzá állítani valamit a gépen ? Ugy gondolom, hogy nem kell de inkább megkérdezem! Előre is köszi!
F Sportnak ugye más a segédváz, osztott ülés és végáttétel módosítás. F4i-n 45ös hátsó lánckerék van, F Sporton 46 és F Sport Rossi Replikán 47es. Az erősített kuplungról én nem tudok, de ez semmit nem jelent, tehát ettől lehet, hogy az van rajta. F Sport 2001 és 2002-ben gyártotta a Honda mert nem volt ütőképes 600as sportmotorjuk. Ezt 2003-ban felváltotta az RR, így az FS-t visszaalakították F4i-re, ami már injektoros volt. A 2005 utáni F4i-ken már nem full állítható a futómű.
Nekem 12-ért ajánlottak az FS-re középsztendert, de már nem tudom ki volt. Viszont az itteni apróhirdetésekben találtam pár bontós számot, azokat is érdemes lehet felhívni.
Az F3-as szürke fekete hátsó far része érdekelne (jobb-bal-közép) !
Meg van még, mennyit kérsz érte, merre található ?
Üdv. Gergő !