Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10 ezer festetlenül! Fehér színű!
Elsőm nincs de ha van minta az alapján tudok csinálni!
Üdv
Az évjáratban nem érzek nagy csodát. Asszem, még 2002-ben is állítható volt, és tán 2003-ban már nem. Egy 2002 végi gyártású motort meg 2003-ban forgalomba helyezni tök átlagos dolog.

Az viszont tény, hogy nagy kavar van F4i FS ügyben. Asszem, amiknál az F4i = FS, innentől meg őskáosz van a világban.
Basszus! Igazad van. 2005-től kupakozták le.
igaz, ez a forgalombahelyezés, és az első magyarországi nyilvántartásba vétel..
de akkor most hogy van ez, hogy f4i (nem FS), és állítható a futóműve?
ellentmondást érzek így is úgy is, mert tuti hogy nem állt évekig a szalonban, márpedig a lenti leírás alapján ennek nem lenne állítható a futóműve..
Gondolom, az a forgalomba helyezés dátuma nálad.

A súlyoddal meg te vagy a szerencsésebb helyzetben. Eléggé gyenge rugók vannak ebben a mociban. 110kg alatt szerintem alapból ájultan rogytak össze. A 65-öt meg vigyorogva viszik. ;)
Első sárvédővel nem foglalkozol?
na mesélj mennyibe kerülne? fényezetlenül kéne szerintem, de a fényezésre is mondhatsz egy árat :)
most nincs rá pénzem na meg télire nem költök a motorra, de tavasszal aktuális lehet, a gyári cucc nagyon drága annyit nem ér
Esetleg nálam.
Nyíregyházán bezárt a Dainese bolt, és elég jó engedményeket adnak a készleten lévő cuccokra. Pl 1 részes bőrszerkó, aminek a címkéjén 240 ezer áll, azt adják 120, 140 körül. Ha lenne ennyi pénzem, ami sajnos előreláthatólag nem is lesz tuti azt vennék
nem azért, de nekem 2003.04-i az f4i-m, és full állítható a futóműve
igaz, még egyszer sem nyúltam hozzá, és az előző tulaj egy 2 méteres 110 kilós állat volt, én meg egy 175 magas 65 kilós szörny vagyok, szóval lehet tavasszal eltekergetem a csavarokat a gépen, hátha jobban tudok vele menni :)
igen, én is ilyenre vadászok :)
hol érdemes venni?
ez jól néz ki, csak kicsit sok rajta a matrica, nem vagyok én racer :)
a Dainese cuccokat néztem mostanában, de heroin áron adják, kedvezmény meg kapcsolat ide vagy oda még úgy is drágán tudom csak megvenni..
ezt tuti tavaszra tolom el, meglátjuk milyen évet zárok anyagilag és mire marad pénzem, mostanában sokmindenre elkúrom azt a keveset is amit megkeresek :)
Irj a basi2(kukac)citromail.hu.-ra
Megírom ott milyen és mennyi az ára!
1999-2000 Honda CBR 600 F4: Karburátoros

2001-2002 Honda CBR 600 F4i Sport: Hondáéknak nem volt ütőképes 600-as supersport motorjuk és az F-ből kreáltak egyet amivel felvehetik a versenyt. Ergo 01-02-ben ez volt a H-nak a 600-as supersport motorja. Full állítható első, hátsó futómű (előfeszítés, húzó- és nyomófokozati csillapítás állítás),már injektorral szerelve.

2003-2006(talán 07) Honda C_BR 600 F4i: A Honda kiadta a CBR 600RR-t, így visszaalakította az FS-t F-re. A full állítható futóművet dobták az RR-re, F-en lekupakolták a villákat, semmit nem tudsz állítani, max az olajjal játszani, de tökéletesre van belőve. Injektor megmaradt, ezt jelzi az"i" a nevében.
------------------------------------------------------------
----------------
F4i és F4i sport közti különbségek:
Full állítható futómű, osztott ülés, végáttétel módosítás(hátsó lánckerék = F4i: 45 F4i S: 46 F4i S rossi replika: 47), máshol van az ECU, fekete váz kivéve a VR replikán. Azt hiszem talán a gyújtáson is módosítottak minimálisan, de ebben nem vagyok teljesen biztos. Azt hiszem, hogy a 2001 előtti F4-en is már teljesen állítható futómű volt.

Remélem nem hagytam ki semmit.
Igen,a mocim olyan mint a sárga-fekete
Szia. Nalim jól mondja, ezt meg tudom erősíteni én is. Mindazonáltal egy FS (2001-2002) blokkját úgy tudom bele lehet tenni egy F4 (1999-2000) vázba, mert azon nem történt változtatás, csak a fejidom körüli részeken.
Ilyen kellene?
Sziasztok!Keresek cbr600f 2000-es re hátsó sárvédőt,van valakinek eladó?Hornet szerintetek jó rá?
köszi
Itt valami nem stimmel, 98-ban még nem volt FS, de talán még F4 sem...

Az FS-t viszonylag rövid ideig gyártották, talán 2001-2003 között,míg ki nem jött az RR...

(De a többiek talán pontosabb infókkal szolgálnak :)
Nekem is, Nekem is xD

Jelenleg én is azon filozom beszerzek egy cbr 600 as gépecskét.
Áprilisba vettem egy Kawát, (Naked Bike) de nem nyerte el tetszésem :S

Némi infót tud valaki mondani a 1999 600F és a 1998 CBR 600 FS közt motorikusan mennyiben különbözik?
Az FS blokkot kellene egy F esbe belerakni a motorszám miatt.
Várom az infókat köszi!
Nem rossz ám az a Kakucs, kicsi, de technikás. Először ott tedd le a térded, később nem fogod megbánni, hogy "kicsiben" kezdted....

Nem akarok atyáskodni, de a pólóban motorozást meg felejtsd el. Vannak kimondottan nyári szellős "Mesh" dzsekik*, ha már a bőrt nem tűröd el, ez is több a semminél.

Pl.Icon Tarmac. Protektoros és még jól is néz ki. Kérj egyet karácsonyra Icon
Nyilván egy lopott motorhoz nincs kétnyelvű adás-vételi, és kivonási papír, ha egy mód van rá,persze hogy ilyen érdekel, mert nem biztos megelégszik a rend éber őre egy papírfecnivel, mint adás-vételi firkálmány, nem akarom kísérteni a sorsot, mert ahogy magamat ismerem, én leszek az első aki beszopja:D:D

Én úgy értetem a lopottat, hogy a mai világban mindenhez lehet papírt szerezni, így semmi sem biztos.
Tyű, itt aztán pörögnek az események, kicsit nem figyelek aztán utána kell olvasni...

Davefr, Rike1: szerintem senki nem lopott motort akar venni. Azért, hogy nehogy belefusson egybe az ember, körültekintően kell eljárni. (Bár teljesen kiszűrni nem lehet az igaz.)
én se éreztem semmit, pedig kb 50-nel mentem neki az autónak és lepattantam az oldaláról... mondjuk a motoromnak se lett nagy baja (csak drága a javítás), valószínű óriási szerencsém volt az egésszel..
pólóban nagyon rábasztam volna ezt most már tudom, és figyelni fogok hogy ne legyek könnyelmű!