Persze, hogy magamra veszem hiszem nyilvánvaló, hogy az én megjegyzésemre céloztál.
A "papír nélküli" dolgot balga fejjel nem gondoltam, hogy bárki is lopásra érti, de látom már mekkorát hibáztam ezzel!
Helyesbítés (hogy teljesen tiszta legyen, Rike1-gyel való párbeszédem miatt):
Papír nélkül értsd=Magyaro.ban nincs szükség forgalomba helyezésre, tehát így sokkal olcsóbb! (de ettől még meginterjúvolhat a hatóság, hogy honnan is van az a vasdarab, ergo: adásvételi, vagy kinti forgalomból kivonási, vagy bármilyen igazolás azért nem árt a leendő tulajnak)
Remélem ezzel már mindenkinek a kétségét eloszlattam a szándékommal és nincs több szúrkálódás.
Ha meg tudom az Imolai börzének a pontos dátumát és helyét, felteszem ide!
Én 1000 fokban is felveszem a ruhát. 1x elestem kb. 30 km/h órával és kilyukadt a könyököm (farmer kabátban voltam), ha ruha lett volna rajtam meg se érzem. Inkább berohadok. Pólót könnyebb cserélni, mint bőrt meg csontot stb.
Murphy bácsi mindig dolgozik, tuti akkor tanyáznék, amikor nincs rajtam ruha.
Nem görcsölök,csak megjegyzést tettem a könnyelmű kijelentésekre amúgy nem én egyedül(ha visszaolvasol).Látom magadra vetted,de hisz te hoztad fel a "filléres"témát. A fórum talán erre is való,vagy nem?
Béke veled !
a kettő közül az euroring nekem szimpatikusabb, a kakucs olyan kicsi 2x körbemegyek rajta és elszédülök :)
persze az ár lehet meggyőz majd, hogy néha oda is letoljam magam :)
én nyáron még pólóban is sokat motoroztam, annyira meleg volt hogy a hőguta és a kockázat közül az utóbbit választottam - aztán októberben full beöltözve leraktam a vállam és a fejem az aszfaltra, amihez egy elém kikanyarodó autó asszisztált és nem én voltam olyan penge hogy ekkorát döntöttem - és itt megfogadtam hogy mindig fel leszek öltözve a jövőben.. az első lépés egy jó nyári kabát és gerincvédő lesz valószínűleg, amiben elviselhető a meleg és akár a bőrruha alá is fel tudom venni...
Most mi görcsölsz erre a dologra?! Nem egy orgazda, nem lopatni akar magának, hanem csak beszélgetés folyik a lehetőségekről, ami általad elég érdekes irányba kezd fordulni. Nyugi kérlek! Senki nem akar lopott motorokkal foglalkozni itt , ennyit biztosan állíthatok.
Az emberek (én is, te is, mindenki) persze néha tesznek könnyelmű kijelentéseket, de nem kellene ezt ennyire mellre szívni. Peace!
Ha van egyéb-, értelmes ötleted ebben a témában AZT viszont szivesen olvassuk.
Köszi szépen Nalim, de nem érzem, hogy olyan nagy tehetség lennék. Csak jó a motor.
Stifi: Tök mindegy, hogy kezdő vagy-e vagy sem. Ugyan úgy 15k huf 4x20perc. A zsiráf kabala, többet ér mint a full bőrruha. Amúgy jó gumi, fém fékcső és remus végdob. Ja és hátul a rossi replika gyári lánckereke van, tehát nem 46-os, hanem 47es kerék van fent. Amúgy én is úgy gondolom, hogy nem biztos, hogy Hringgel kéne kezdeni. Első körben egy Kakucs vagy EuroRing mindenképpen jó, mert legalább ráérzel a pályázásra, ívekre, kanyarodásra. Első alkalommal szerintem kár a motorra költeni, mert úgy sem fogod kihasználni a határait. Te legyél rendesen felöltözve. Gerincvédő utcára is KELL!
Nagyon jó elgondolás, jelenleg a rávaló megszerzésén vagyok, most úgyis szar idő van, később még inkább, így csak melóba lesz motorozás (mert voltam akkora barom, hogy motort vettem, autó meg nyet, így most cumi), túlóra orrba-szájba, aztán tavasszal meglátom, haveromék elvileg járnak ki, így a szállítás helybe megoldható.....erre az olaszból be dologra nem is gondoltam...sz@rok rá, hogy ott lopott volt, nekem itthon legyen egy valami papírom róla, hogy nem úgy bugáztam, és kész
Aztán fel a dunlop slick, és lehet kerülgetni a sok magamutogatót
Jah, és köszönöm a választ!
Kivéve, ha az a "papír nélküli RR" a te RR-ed, amire a pénzt hosszú évek munkájával gyűjtötted (rosszabb esetben még hosszú évekig fizetheted), és elloptak, majd eladják papírok nélkül.
Az ötlet jó, a régebbi F-ekkel is lehet karcolgatni, F4 még jobb, papír nélküli RR meg a csúcs...
Kérdés,mennyit szán rá az ember. Én is gondolkodtam ilyen pályamotor-projectben, de:
Az én motorom 4 éves, jelenleg jó ha egy millát ér, emellett nincs értelme tartani még külön pályamotort is, legfeljebb egy utángyártott idomszett kellene, aztán hadd szóljon.....
Drágább, új motoroknál látom értelmét sajnálgatni, és külön pályamotort tartani. Szerintetek?
Üdv köztünk kétkeréken guruló kollégánk!
Ezzel a gondolattal nem vagy egyedül, megnyugtatlak. Nem rossz az elképzelés, azonban mi gondoltunk egy más járható útra is.
Össze kellene beszélni és ki menni páran Imolába, Olaszba egy kisteherrel és ott be lehetne vásárolni fillérekért papír nélküli vasakat, pl. akár 600RR-eket is. A lényeg, hogy futóképes legyen. Azzal már azért nem csak "kanyarogni" lehet a pályán!
Lenne egy nagyon idióta kérdésem, de hátha nektek mégis jobb viszonyítási alapotok van, mint nekem, vagyis biztos.
Azon agyalok már jó ideje, hogy egy F3-ast (rosszabb esetben egy F2-est) kellene beszerezni pályamotornak, nem rekordidőket menni, csak, hogy élvezhessem "olcsón" a pályázást. Azért egy korai F3, vagy F2-re gondoltam, mert azok már viszonylag olcsók, és megbízhatóságra...Honda, na. Van benne valami ésszerűség szerintetek, vagy menjek a pi**ba a saját topicomba?
Bocs, hogy beledumálok, de ha még nem voltál pályán, én azt ajánlom elsőre a Kakucsringgel kezdj. Ott szépen be lehet gyakorolni a döntögetést, ahelyett, hogy egy nagy és gyors pályán túratempóban körözgetsz (velem is így volt :) És árban is sokkal barátibb. Ha már ott megy, mehetsz a nagyok közé
mennyi egy alkalom a ringen full kezdőként?
pályázáshoz milyen extrákat használsz (a Happy Boxos zsiráfon kívül persze:) )
nekem egy 2003-as f4i-m van, conti sportattack gumival és yoshimura kipufogóval, arra gondoltam tavasszal elmegyek a ringre kanyarogni, van bőrruhám, kell egy gerincvédő pluszba meg talán egy bukógomba-szett, de ennél többet nem hiszem hogy bele kéne ölnöm elsőre, a többit adja a motor és én..
2:17 szerintem igen korrekt "söndörítés" másodikra... Még az is lehet, hogy tehetség vagy.
Én eddig Kakucson játszadoztam, meg a Pannónián kóvályogtam egyszer osztrák pályaversenyzők között, na ott nem éreztem, hogy hú de tudok, vazze...
Kakucson már kezdtem "ráérezni" többedik alkalommal, legközelebb Euroringre megyek, az olyan barátságos, közepesen nagy és nem túl gyors pálya.
Mondjuk kíváncsi lennék a H.ringes időmre, de majd egyszer...
Stifi: Második alkalommal voltam a Hungaroringen. :) Az első alkalommal 2:19-et sikerült menni, most mivel csak egy normális futamom volt a 4ből, így 2:17-ig sikerült lemenni meg fostam még nagyon a féktávokon és nem tekertem rá elég korán a gázt sem. Euroringen voltam még ez a pályanap előtt 1x régen túragumival meg gyári fékcsővel. Amúgy tényleg nagyon lehet karcolni velük. Már első alkalommal is leért a lábtartó, fékpedál és a hasidom Hungaroringen.
Nalim: Köszi szépen!
Exup: Köszi papa! Jaja és a harmadik futamban célegyenesben nyomkodtam is, hátha rosszul van beállítva és majdnem benéztem az 1-es kanyart. Amúgy a vidót visszanézve 2:17-re jön ki a legjobb kör ha jól emlékszem. Jövőre le kéne menni 10 alá, de már másik motorral, ezt nem akarom bántani.
Ha nem fizeted be harminc napon belül, akkor: "az eljárást az erre iráyadó szabályok szerint kell lefolytatni" (Szabs. törvény)
Ez annyit tesz, hogy feljelentenek szabálysértés miatt, a rendőrség határozatot hoz, melyben a bírság összege akár többszöröse is lehet a helyszínen kiszabottnak...
A "papír nélküli" dolgot balga fejjel nem gondoltam, hogy bárki is lopásra érti, de látom már mekkorát hibáztam ezzel!
Helyesbítés (hogy teljesen tiszta legyen, Rike1-gyel való párbeszédem miatt):
Papír nélkül értsd=Magyaro.ban nincs szükség forgalomba helyezésre, tehát így sokkal olcsóbb! (de ettől még meginterjúvolhat a hatóság, hogy honnan is van az a vasdarab, ergo: adásvételi, vagy kinti forgalomból kivonási, vagy bármilyen igazolás azért nem árt a leendő tulajnak)
Remélem ezzel már mindenkinek a kétségét eloszlattam a szándékommal és nincs több szúrkálódás.
Ha meg tudom az Imolai börzének a pontos dátumát és helyét, felteszem ide!