Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ilyenkor aztán nyugodtan lehet azt mondani, hogy amikor elindultál még égett, nyugodtan jelentsenek fel mert nem követtél el szabálysértést, út közben kiégett aztán ennyi, erről igazán nem tehetsz.. utána kapsz egy levelet hogy beismered-e, válaszolsz rá hogy nem és igen is égett a lámpa amikor elindultál, és lezárják az ügyet..
de mivel aláírtad..... tanulópénz :)
Kössz a választ. Am köcsögök voltak nagyon... azért büntettek meg mert fényes nappal nem égett a belvárosban a lámpám. Fasza azért hogy ilyenért megbüntetnek, am meg ha ellopják a motorom akkor meg "háát ez van, sajnáljuk" felkiáltással mennek is vissza unatkozni a kapitányságra :/
szerintem ha nem fizeted be, fel fognak jelenteni és az alsó hangon 30k, azzal meg már fognak foglalkozni ne izgulj...
mivel elismerted a szabálysértést (ezért kaptál helyszíni bírságot), elindultál a lejtőn, én azt tanácsolom fizesd be.

legközelebb pedig ne ismerd el a helyszínen, nálam ez eddig mindig bevált.. autóval mentem már át állítólag piroson, fordultam meg záróvónalon, sávot váltottam index nélkül, mégsem büntettek meg egyszer sem..
a titkom annyi volt, hogy normális hangnemben beszéltem a rendőrökkel, és végig tartottam magam ahhoz, hogy nem írok alá semmilyen helyszíni bírságot, nyugodtan jelentsenek fel ha úgy gondolják szabálytalankodtam.. mivel ha nem ismered el nekik az kurva sok meló és papírmunka, hogy feljelentsenek és utána bizonyítaniuk kell a szabálysértést, ami még nagyobb szopás, ezért én mind a három alkalommal megúsztam egy "máskor jobban figyeljen" felszólítással, amikor látták, hogy nem fogok elismerni semmit, és nem ijedek meg a feljelentés szótól..
ha már elismerted, aláírtad, így jártál.

ps: ezek személyes tapasztalatok, nem életvezetési tanácsok :)
Üdv!
Tudom hogy nem a a fórum témájához kapcsolódik, de nem tudja esetleg valaki, hogy a 10.000 Ft alatti helyszíni bírságot be vagyok-e köteles fizetni? Mert nekem a rendőrök azt mondták hogy ha nem fizetem be akkor nem lesz semmi, mert 10.000 Ft alatti bírság be nem fizetésével nem foglalkoznak. Ez igaz, vagy csak nagyobb szopást kapok majd?
Előre is kösz a válaszokat!
Hello!
feszültség szabályzó HONDA PANTHEON 2T 125-150 / DYLAN 125-150 / SH 125-150 / FORESIGHT 250 (97-05) / CB 600 HORNET (98-05) / CBR 600 FS SPORT (00-01) / VTR 1000 F / CBR 1100 XX (96-98) / APRILIA RXV 450-550 (06-10) / MALAGUTI MADISON 400 / PIAGGIO X9 250
36.000 Ft helyett 18.000 Ft vadi új,gyári,Ducati Energia gyártmány!
Köszi,hogy megnézted !
tetszik a videó, régóta pályázol?
ebből is látszik, hogy a 600-as gépeknek is van létjogosultsága, nagyon szépen lehet vele karcolni a többiek között, hobbipályázásra tökéletesen elég!
Sziasztok!

Felraktam a szeptemberi ringes videómat jutubra. Ha gondoljátok nézzétek meg. Csak, hogy milyen pályán az FS.

http://youtu.be/T4SyveodwRM
Ahoz a pár nem igazán aktív fórumozóhoz intézném költői kérdésem, akik elsiklottak egy egyszerű tény fölött: "Vajon a CBR600F" topikban kinek lehet VFR1200-asa, vagy épp egy Moto GP-s gépe?!"

Mi itt használt-, jó esetben pár éves mocikkal gurulunk. Nagy általánosságban elmondhatom, hogy 10W40-nel járunk (persze akad 1-1- kivétel) és általános dolgokról cserélünk véleményeket, nem sarkított pontokról! (Még mielőtt egymásnak estek. )

Az olaj kérdés mindig egy jó vita téma! Úgy emlékszem van is valami róla szóló fórum nyitva.
Akkor itt egy tudományosabb leírás.

http://korgyuru-2001.hu/files/...
MotoGP-ben, WSBK-ban 5W-30-as versenyolajjal mennek, ahol a max.fordulatszám eléri a 18000-at is.
Én is így tudom. Pont az a lényege, h minél nagyobb a felső szám, annál magasabb hőmérsékleten is megtartja a viszkozitási értékét.

Aztán simán lehet, h tévedünk. Én minden esetre 05' cbr600f-hez 10W50-et használok.
Javítsatok ki, ha tévednék, de szerintem a modernebb, pörgősebb motorok (lsd. 600RR) éppenhogy igénylik a 10W40, akár 10W50-es olajat.
A második szám a melegoldali viszkozitás, és ha nagyobb a fordulat, akkor az olaj hőmérséklete is nagyobb....
A hőmérséklet növekedésével az olaj viszkozitása köztudottan csökken, ezért nagy fordulatoknál érdemesebb a magasabb számú olajat választani...
Talán marad....:)
Sziasztok!

A korszerűbb modellek pl: CBR 600RR PC40, 1000RR, VFR 1200, új 2011-es CBR 600F a 10W-30-as olajhoz van hézagolva, optimalizálva.
A 10W-40-50-es olajokat nem ajánlja a gyár, mivel üzemi hőmérsékleten már a szivattyúzási súrlódási vesztesége nagyobb és ez negatívan befolyásolja a kenést és a váltó rendszer működését.
Szia! Ha még aktuális, akkor motoralkatresz@gmail.com (Bp). Szerintem ezekből mindent egyben tudsz intézni, akár házhoz szállítva is.
Főként valami folyékony fajta. Az se baj, ha tudja a gyári specifikációt. Ezen belül bármi!
Én special most a Castrol Power 1-et tettem bele, mert idén pályáztam párszor. Teljesen megfelelt pályára és közútra is. Előtte Motul 5100 volt, közútra az is tökéletes volt bele.
pár oldalt pörgess vissza, volt már szó olajról többször is mostanában.. mindenki másra esküszik, nekem tömören a tapasztalataim:
castrol racing 10w40 - semmi extra
gyári honda 10w30 - semmi extra
motul 5100 10w40 - imádja a váltó, 5e km után is olyan mintha friss olajat kapott volna, legközelebb is ez megy bele!
Üdv! Az lenne a kérdésem hogy ti milyen olajat használtok a Cbr-be? Melyik lenne a legjobb bele?
szombat munkanap..
szopó!

vasárnapra nem marad belőle?
Szombaton 20 fok várható, úgyhogy aki már elrakta télire a vasat, az vagy előveszi, vagy durcogva nézheti a tévét...
helló hány fogas ha plusszos engem érdekelne...
Küldtem e-mailt, nemrég kaptam meg én is a képet
Még nem kaptam e-mailt tőletek, sikerül összehoznunk valahogy?
ngk gyertya
ZSU.hu
üdv, van elfekvőben egy minimálisat futott hátsó lánckerekem, honda cbr felnimen vold, de nincs rá szükségem, nagyon jó állapotú- 3000 ft ért odaadnám. -70 538 18 10.- gecso89@freemail.hu