sziasztok! Rég jártam itt,de most van okom írni nektek...
Szóval. Volt egy F2-esem,de két napja elkobozták tőlem jogtalan használat végett.
Képzeljétek csak el úgy,hogy az aki eladta nekem,az már egyszer eladta valakinek ezt a mocit,és hiába van adásvételim meg meghatalmazásom és motor a nevemen,akkor is elvitték tőlem a zsaruk. Azt mondja mindenki,hogy mostmár fújhatom.
Nincs isten! 38 évig vártam egy CBR-re,és ez sem akar ősszejönni...
Nos, ennél csak több lehetett, ha nem ennyi, kevesebb nem.
De nem én tekertem ám ezt mind bele. :) Volt 2 német tulaj (az első nem volt piskóta, megvolt hozzá a szerviz füzet, amikor a faszi belejött volt, hogy egy hónap telt el két 6e-s kis szerviz közt :o ), egy magyar, meg a másik magyar voltam én.
150.000 a VFR- ben?! Uramisten. Tudom, legendákat mesélnek róluk, meg az még nem is sok, de az átlag motoros egy élet alatt nem megy annyit.
Nem szeretnék átlagos maradni,úgyhogy nekem a következő VFR lesz
Most tuti kitagadnak innen...
Hát, egy hónapra előre nehéz tervezni, már csak az időjárás miatt is, de ha a körülmények engedik, akkor becsatlakozom hozzátok. Még úgy sem találkoztunk.
Kb. Hány fős csapat lesz? Tapasztalataim szerint az 5-6 motor az ideális, ennél több csak zavarja egymást, persze intelligens társasággal minden megoldható. A gyorsabbak előbb- utóbb úgyis az elején kötnek ki, aztán kereszteződéseknél bevárjuk egymást.
Volt màr dolgom száguldó őrültekkel, és nyugdíjas csoppertempójú csapattal is. (egyik sem jó). Meglátjuk. Talán nem rám kell majd várni
Sityut tudom visszhangozni. A 600F4i-ben Motul 5100 10W-40-et, a Fireblade-ben pedig 10W-50-et használok. Jónak tűnik.
Esküdözni nem fogok, mert nem próbáltam még mindent.
A VFR-embe Valvolnie 4T motorkerékpár olaj volt (10W-40, aztán 20W-50), 140e km-el adtam el (annyi min.), most 150e-nél megjárták vele Monaco-t és nem kellett álítólag utántölteni. Nagyon szar az sem lehet.
Ismert márka, megfelelő teljesítmény szintű olaja nagyon gáz nem lehet.
Honda "gyári" olajról (GN4 vagy mi) hallottam nem jót. meg van akinek ezzel-azzal hangosan csattanva vált (Castrol, Repsol) de ugyanezeket más meg örömmel használja. Egy kicsit talán hitvita is ez az olaj.
10 éves mociba szerintem és jó néhány (szak)ember szerint felesleges az ilyen-olyan méreg drága full-szint.
Van egy haverom, tankolni sincs mindig pénze, de a Motul 300V megy a gixerbe. Én meg gyakrabban lecserélem. Még így is olcsóbb.
Szóval szinte mindegy, csak ne Tacskó gazdaságos legyen. Ezen belül egy szavazat a Motul 5100 10W-40-re (tudok én is, meg mások is biztos jó áron)
Hát most ez szerintem olyan hogy nem lehet konkrét márkát mondani nekem pl az enyémen "Finster" dob van fent és sokkal nagyobb hangja van mint jó barátom CBR929-nek!
Marha sok mindentől függ de minél nagyobb átmérő annál nagyobb dörrenés ennyi!
Alakul a szezonzáró túra útvonala, az időpont még nem biztos, de kb. olyan Október 22-e körül lenne. Reméljük még nem romlik el annyira az idő akkor.
Íme a tervezet: Osztrák 1 napos kis gurulás
Repsol Sintetico 10w40 van most benne,de már cserés,most Repsol Racing 10w40 megy bele.
Sokan ijesztgetek hogy, így meg úgy enni fogja a szintetikus olajat a blokk,hát semennyit nem ment lejjebb az olajnívóm az elmúlt 12300-18230 Km közti időszakban,egy cseppet se kellet utánatölteni.
Én Motul 5100 10w-40, esküdni nem esküszüm rá, de nekem bejön , meg szerintem a motornak is. hígabbat szerintem nem érdemes belerakni, mert azzal nem az igazi a váltó, de mindenki maga tudja.
Igazából útitervem az különösen nincs, de ahol voltunk az egy jó szakasz. Ha Kőszeg alatt kimegyünk Bozsoknál a határon egyszerre a szerpentin alatt vagyunk Rechnitz-nél. Onnét felfele Lockenhaus-ig van az általam említett szerpentin 17 km hosszban. Egyébként a kőszegi átkelő ide vezet, de ha itt nem akarunk visszajönni akkor ellehet menni még a határ mellett egészen a Deutschkreutz- Kópháza átkelőig ez kb. még 40 km. szép szakasz.
Nézzétek meg a térképen
Mert már tóltam a vasat egyszer...
Szóval. Volt egy F2-esem,de két napja elkobozták tőlem jogtalan használat végett.
Képzeljétek csak el úgy,hogy az aki eladta nekem,az már egyszer eladta valakinek ezt a mocit,és hiába van adásvételim meg meghatalmazásom és motor a nevemen,akkor is elvitték tőlem a zsaruk. Azt mondja mindenki,hogy mostmár fújhatom.
Nincs isten! 38 évig vártam egy CBR-re,és ez sem akar ősszejönni...
De nem én tekertem ám ezt mind bele. :) Volt 2 német tulaj (az első nem volt piskóta, megvolt hozzá a szerviz füzet, amikor a faszi belejött volt, hogy egy hónap telt el két 6e-s kis szerviz közt :o ), egy magyar, meg a másik magyar voltam én.
Nem szeretnék átlagos maradni,úgyhogy nekem a következő VFR lesz
Most tuti kitagadnak innen...
Kb. Hány fős csapat lesz? Tapasztalataim szerint az 5-6 motor az ideális, ennél több csak zavarja egymást, persze intelligens társasággal minden megoldható. A gyorsabbak előbb- utóbb úgyis az elején kötnek ki, aztán kereszteződéseknél bevárjuk egymást.
Volt màr dolgom száguldó őrültekkel, és nyugdíjas csoppertempójú csapattal is. (egyik sem jó). Meglátjuk. Talán nem rám kell majd várni
Esküdözni nem fogok, mert nem próbáltam még mindent.
A VFR-embe Valvolnie 4T motorkerékpár olaj volt (10W-40, aztán 20W-50), 140e km-el adtam el (annyi min.), most 150e-nél megjárták vele Monaco-t és nem kellett álítólag utántölteni. Nagyon szar az sem lehet.
Ismert márka, megfelelő teljesítmény szintű olaja nagyon gáz nem lehet.
Honda "gyári" olajról (GN4 vagy mi) hallottam nem jót. meg van akinek ezzel-azzal hangosan csattanva vált (Castrol, Repsol) de ugyanezeket más meg örömmel használja. Egy kicsit talán hitvita is ez az olaj.
10 éves mociba szerintem és jó néhány (szak)ember szerint felesleges az ilyen-olyan méreg drága full-szint.
Van egy haverom, tankolni sincs mindig pénze, de a Motul 300V megy a gixerbe. Én meg gyakrabban lecserélem. Még így is olcsóbb.
Szóval szinte mindegy, csak ne Tacskó gazdaságos legyen. Ezen belül egy szavazat a Motul 5100 10W-40-re (tudok én is, meg mások is biztos jó áron)
Marha sok mindentől függ de minél nagyobb átmérő annál nagyobb dörrenés ennyi!
Előre is köszi!
Íme a tervezet: Osztrák 1 napos kis gurulás
Sokan ijesztgetek hogy, így meg úgy enni fogja a szintetikus olajat a blokk,hát semennyit nem ment lejjebb az olajnívóm az elmúlt 12300-18230 Km közti időszakban,egy cseppet se kellet utánatölteni.
Azt hiszem elnézek arra hétvégén. Nekem a szombat lenne ideális. Ha valaki csatlakozik, az nem csalatkozik...
Szóval megbeszélhetünk egy talit Szombathely környékén.
Igazából útitervem az különösen nincs, de ahol voltunk az egy jó szakasz. Ha Kőszeg alatt kimegyünk Bozsoknál a határon egyszerre a szerpentin alatt vagyunk Rechnitz-nél. Onnét felfele Lockenhaus-ig van az általam említett szerpentin 17 km hosszban. Egyébként a kőszegi átkelő ide vezet, de ha itt nem akarunk visszajönni akkor ellehet menni még a határ mellett egészen a Deutschkreutz- Kópháza átkelőig ez kb. még 40 km. szép szakasz.
Nézzétek meg a térképen
Én most ezt raktam bele:
http://www.olajstore.hu/?id=te...
Előtte pedig ez:
http://www.olajsziget.hu/motor...
Eddig mind a kettő jól szuperált.