Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, nagyon jól szerkesztett oldal volt.
Most hétvégén lesz pont egy verseny a Hringen, az idei uccsó!
Lesz ott még mocivörsöny hidd el. A pálya homologizációja hiányzott csak, de a szervező Hirtling Gabi szerint meg van és nincs ok az aggodalomra. Pont a napokban olvastam a levelét ezzel kapcsolatban.
reméljük előkerül és legalább lepasszolja a jogokat, mert itt nagyon szét vannak kapva a topikok, eszembe nem jutna például más márkához írni vagy akár más honda típusnál kérdést feltenni, ott meg például egy helyen lehetett szervizes kérdést feltenni, itt viszont típuson belül nem biztos hogy egy kérdésre tudnak válaszolni, jobb ha többen látják..
honda szervizes kérdések, találkozók, események ömlesztve lehetnének, típusspecifikus dolgok külön, de jelenleg minden külön van, ami nem a legjobb...
Igen, többen ajánlkoztak, h foglalkoznának vele, de Viper (admin) állítólag teljesen eltűnt és a jogosultságokat ő tudta. De nem értek hozzá igazándiból.

Sajnálom, mert jó kis társaság volt és az oldal is használható volt. Azóta már több ember itt írogat, köztük én is.
DAV-ról én is hallottam, de a szemetelés nem tűnt fel mert ritkán jártam oda..
valószínűleg csak kellett volna valaki aki kicsit jobban odafigyel az oldalra, és akkor életben marad..
Szeva!

Ez nagyon jó hír. Gratulálok a műhelyhez.
Nagyon megvenném a paripát, de a suska...az a fránya.

A márka kupát te bírnád, hogy nincs a hringen? Mert az utolsó meccset is visszamondták az utolsó napon a hringesek ... szerintem ott vége a motorozásnak... pedig volt valami jó évek óta. Persze hogy azt veszik el.
Keresek CBR 600 F2-höz hátsó felnit, tárcsa lánckerék és gumi nélkül. Akinek van az reagáljon erre a hozzászólásra.
Én is ott kezdtem, ha jól emlékszem Manó néven.

Hát sajnálom. Az oldalt is, a srácot is...
Ugyebár a srác, aki csinálta az oldalt (Sümegi Dávid "DAV") meghalt még 2005-ben, aztán a végén már folyamatosan teleszarták a botok és aki az egészet átvette-kezelte (Viper) eltűnt az éterben vhol.

Pedig nagyon jó kis oldal volt.
ott én is regelve voltam, de nekem is feltűnt, hogy vége..
mi lett vele?
Háj Sári Pajti!

Bocs, h csak most válaszolok, de 1 hétig az Adrián vitorláztam és épp most érkeztem haza.

Most itt garázdálkodok, mióta megszűnt a Dav féle cbrclub. Semmi extra nincsen, de ahogy elnézem idén se jött össze a közös gurulás.

Remélem jövőre vhogy összehozzuk.
A szervizben mi is azt kérjük, hogy 6000Km, vagy egy év eltelte után (amelyik előbb elkövetkezik) kötelező szervizre jöjjenek be a partnereink. Ezt kéri is a karbantartási könyv!
Én a sajátomon ezt be is tartom, pedig már 11 éves a kis japóm, de megadom neki ami jár. Ezt meg is hálálja.

Az olajcserét van aki szezon kezdetén, van aki a végén végzi el. A használt olaj összetevői mondjuk kellemetlenebb hatással vannak az alkatrészekre, mint ha friss olajjal ringatnánk téli álomba vasmadarunkat. (Dettóra mint a babáknál a tente előtti pelus csere! ) Aztán nem szabad elhanyagolni a téli altatás előtti nagytakarítást is, mert elég szépen be tud rakódni-maródni az elütött bogarak és egyéb háziállatok maradványa a fényezésbe, de még a fémet is megmarhatja.

Én még húzom egy rövid ideig a gázt, azzal járok dolgozni. Aztán majd ha jönnek a talaj-menti fagyok, én is meghajlok a mínuszok előtt és letörök a motorról.
Olaj: Azért az sem mindegy, hogy azt a 6.000-et hogyan kapja a gép. Ha sok a nagy fordulat, pályázás, akkor én is azt mondom, hogy csere.

Nyugodt,túrás tempóban is feltétlenül cserélni kellene 6.000-ként, hát nem tudom....

Én 8.000-t beletettem a bejárás miatt, és nem fogom cserélni, majd tavasszal. Viszont már felejtős a bringa, igen csípősek a reggelek
a szervizintervallum 12000, de 6000-ként erősen ajánlott cserélni az olajat, meghálálja mert még a váltó is képes ellustulni 6000-nél, el se tudom képzelni milyen lehet 12000-es olajjal menni...
nekem most motul 5100 10w-40 van benne, eddig ez vált be a legjobban, csak úgy klattyognak a fokozatok mint egy ferrariban, pedig már 5000 km van az olajban.. :)
legközelebb is ez megy bele, tavasszal!
a légszűrőt én 18e km után cseréltem (gyári papír), akkor is csak azért mert már okádékul nézett ki, de az én nyugis tempómhoz mérten semmi teljesítménynövekedést nem éreztem a tiszta szűrővel.. a szervizben olajcserekor ki szokták tisztítani, a papír azért jó mert legrosszabb esetben befullad a motor, kosz nem megy át rajta, a sportszűrőket viszont takarítani kell és olajozni, ha ezt elmulasztod átengedi a port az meg nem tesz jót... a papír legalább csak eltömődik...
Köszi. Az immoval mit lehet kezdeni ?
6 ezrenként cseréld ne foglalkozz vele ki mit mond!10-40 5100 motul vagy castrol pover one de sztem azt csipegetné!Ha gyári papírszűrő akkor kb. egy tizest elmegy aztán kuka újat kell venni!Ha sportlégszűrő azt lehet takarítani de utcán kb 3000 alatt olyan lesz mintha bepanírozták volna!
Az immo!Vagy a dőlésérzékelő a lámpánál van egy relé szerő és egy fémgolyó van benne rádugós csatija van, én ezt a 2 dolgot nézném meg!Nekem is csinálta anno!
Heló mindenkinek! Van egy CBR 600F3 1997-es évjáratú motorom. Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen időközönként kell cserélni az olajat? A levegőszűrőt cserélni kell vagy lehet takarítani és ha lehet akkor hogyan és azt milyen időközönként? Válaszotokat előre is köszönöm!
A hátulja visszaemelése szerintem azért is fontos,mert szinte minden kanyarban le fog érni a lábtartó
Akksi, fő biztosíték, csatlakozók rendben?
Üdvözlök mindenkit, műszaki segítséget kérnék, Tőletek.
Egy cbr600 f4i 2002-es motoron km órát cseréltek / akksit lekötötték / azóta nem lehet indítani. Valami talán letilt ? A segítség az USÁ-ba menne, egy hölgy motoros számára.Előre is köszi a segítséget !
Szia! Szerintem próbáljátok ki úgy, hogy nem fékeztek kanyarban, csak előtte, de nyilván így is nehezebb döntögetni a megváltozott villaszög miatt.
Van 5 Db gyári Honda kulcsom eladó, ha valakinek kell a motorjához!1500per DB áron adom 5 db van 5000be odaadom az 5öt egybe!A legújabb immos változat de jó még más modellekhez is szinte mindegyik hondához 2000ig!zumakutya@yahoo.com ra irjon akinek kell
Aha, az a 2002-es VB motor nem a saját teleszkópjaival és rugóstagjával ment (már Superstock-ban is cserélik a belsejét), és a képen ezen is WP villa upgrade volt, de nem lennék meglepve, ha egy Öhlins lenne hátul.
Állítani pont nem nagyon lehet. Tekergethetem, nem sok minden változik.

Versenyző alatt mondjuk egy Győrfy Alen-t értettem. Aki őt "megszorongatja" jelentkezzen a WSBK-ban, mert ott a helye! ;)

De a lényeg nekem nem ez, hanem, hogy a mi szintünkön, bőven jó. Messze nem az a gyenge láncszem.
Ennek a konkrét motornak (a csajoménak) az Achilles sarka az ültetés, és hogy nem lehet vele rendesen kanyarba fékezni. De még így is évekig van "tőle" mit tanulnia.
Ja ez lemaradt