Azért azt kijelenteni, hogy a 2002-es év supersport világbajnok gépének utcai verziója pályázásra alkalmatlan, kicsit erős.
Szóval úgy gondolom, hogy aki most kezdett pályázni, sokáig nem a gép lesz a gyenge láncszem.
Tuningolni meg ezt is lehet: ragadós gumi, sportkipu, estleg rendszer, PC, egy jó futóműbeállítás, aztán meg lehet szorongatni egy-két ilyen nagyarcú "amatőr versenyzőt" is
milyen évjárat? az enyémnek percek kérdése állítani a futóművén.. (2003), igaz én nem piszkáltam még de pályázni sem pályázok..
viszont ha az elméletet nézzük, nagyon sok pályán lehet a 600-assal is büntetni az ezres kollégákat, szóval nem hiszem hogy oka lenne búslakodni és gyengének kéne tartani a kis F-et, nagyon sokan pályáznak a mai napig vele hobbiból és jó eredménnyel!
Köszi! Megmutatom neki, hátha visszaadja a hitét. :)
Mindazonáltal valóban handicap-es az övé abban a tekintetben, hogy ültetve van jó 2 cm-t, annyit meg az elején nem lehet, így "csopperes" a gép, amitől kevésbé fordul, és, ami rosszabb, kanyarban fékre nyúlva erős felegyenesedési hajlama van, sőt néha szinte ki akarja tépni a kormányt a kezemből. A futóműves szerint ez a felemás ültetés miatt van.
No, majd ha már magabiztosabb lesz, lehet emelni a hátulján.
Szia!
Ne legyen elkenődve,tavaly 600f-el nyerték meg a cbr kupát
Igaz nem szériával de akkor is f-el.Gyári állapotában is megállja a helyét,én a h-ringen 2.14et tudtam vele de a cimborám 2.08ig letudott menni vele!A kakucson ahol a motorerő egyáltalán nem mérvadó 48at tudtam vele gurulni. Én 90kg vagyok úgy hogy az asszonykád 52kilójával repülni fog
hát a bal idom kb a csavarig lekopott a felfüggesztésnél, azt semmiképp nem javíttatom, a fejidomot meg lehet elrakom pályaidomnak vagy tartalékba, és kicseréltetem újra..
ha már fizetik...
most volt a kárfelmérésem
minden idomot cserélnek ami sérült, biztosító fizeti, avulás nincs csak ha a futóműben kell valamit cserélni, de ahhoz még be kell vizsgálni a gépet...
ez így nekem nem kerül semmibe, még meggondolom hogy pénzt kérek-e és utána utángyártott idomokat veszek, hogy maradjon is a zsebemben valami, vagy kihagyom az egészet és rábízom a szervizre a pénzügyi részét, és mindent gyári alkatrészekkel pótolok (ez a megoldás amit alapvetően szeretnék, ha ha azt mondják tudok spórolni százezret utángyártott idomokkal, meggondolom)
Exup! Segítségedet kérem, mert a b-nőm fülébe beleültette vki (aki más léptékben gondolkozik, komoly amatőr és profi versenyzők közt mozog, 2:00 felett nincs élet náluk) hogy az F4i-je csak túrázgatni való, sportosan nagyon kell vele vigyázni. Most el van kenődve, hiába mondom neki, hogy neki, aki idén kezdte, amíg motor ez a motor, addig jó lesz.
Látom, te azért meg-meg küldted Hringen és Kakucson. Írsz köridőt? Tudod, hogy megmutathassam neki a képeket, hogy ha alattad olyat tud, akkor az ő 52 kg-ja alatt is biztosan tudni fogja.
Köszi!
ha a fej idomod csak elrepedt miért nem viszed el műanyagoshoz? sokkal olcsóbb :) még ha utána fényezteted akkor is. Meg szerintem az oldal iodmot gittel meg fényezéssel vissza lehet csinálni gyárira és ha ügyes emberrel csináltatod,rajtad kívül senki nem fogja tudni hogy az gittelt persze csak ha horzsolások vannak rajta.
Úgy fest hogy összejön a dédelgetett álmom a saját mühely,és ehhez sajna fel kell áldozni 1-2dolgot.Ezért muszáj megválnom tőle Ha helyre rázodnak a dolgok akkor azért nézek valamit.
Jövőre nem volna rossz elindulni a márkakupában valamivel
Most egy picit altatva lett a pálya projekt. A pénz nagy úr , hogy rohadna meg .
Szóval most egy picit félretéve a kis polcra, de remélem elő kerül mielőbb. Pedig nagyon kóstolnám a gixered. Nagy vágyam az a 750-es .
Nálad mi újság? Hogy-hogy eladod? Mást szemelték ki netán?
Uff
Karbi szinkron, mint a nevében is benne van arról szól, hogy mindegyik hengerhez tartozó karburátoron ugyan olyan mennyiségű levegő ezáltal benzin is tök egyforma mennyiségben jusson a hengerekbe. Tehát a karburátorokat egymáshoz állítjuk be tök egyformára, más néven szinkronizáljuk őket. Ezáltal próbáljuk mindegyik henger teljesítményét egyformára beállítani. Ezzel érhető el a motor egyenletes járása és főtengely egyenlő mértékű terhelése. Ez mindegy a beszívott levegő hőmérsékletétől, hisz mindegyik hengerbe ugyan az a levegő kerül csak az a lényeg, hogy megegyező mennyiségű legyen.
A levegő hőmérséklete csak azt befolyásolja, hogy mennyit tud belőle beszívni. A hidegebb levegőből többet tud beszívni ezáltal több oxigén jut a hengerbe mi jobb égést tesz lehetővé, akár több üzemanyagot is el tud égetni, mi teljesítmény növekedést eredményezhet. Lásd a turbósoknál az interculer ( levegő visszahűtő rendszer)
A motorok karburátorát egy általánosan jellemző közép levegő hőmérsékletre állítják be, ezért érzünk teljesítmény különbséget 5 és 35 fokbani motorozásnál. Igazából nem akkor növekszik mikor csökken a hőmérséklet, hisz hiába tud több oxigén bekerülni a hengerbe, benzinből szinte ugyan annyi jut csak tehát nem számottevő a teljesítmény növekedés ( csak ha állítanak a benzin mennyiségén , a versenyzőknél ezt meg is teszik) De ha a levegő hőmérséklete nagyon megemelkedik akkor ugyan azon benzin mennyiséghez kevesebb oxigént tud beszívni ezáltal csökken a teljesítmény. Ezt már jobban észrevenni és ezért érzünk különbséget a hidegben vagy melegben történő motorozás során a teljesítményben.
Bocs a hosszú fejtegetésért
Én simán csináltatnék ilyen időben is szinkronizálást
Keverékképzésben nagy szerepet játszik a beszívott levegő hőmérséklete, de hogy e miatt nem ajánlott karbiszinkront csináltatni, még nem hallottam....
kismaci89:
A leírtak alapján én inkább szelepekre, mint vezérműláncra gyanakodnék, mivel az ha csörög, az csörög hidegen melegen. De javítsatok ki ha tévednék.
Hali! Az lenne a kérdésem hogy az valóban igaz-e hogy ilyen hűvösebb időben nem ajánlott karbiszinkront csinálni? Nekem mondták hogy nem érdemes mert hogy a jó időben nem lesz jó. Ebből mennyi az igaz? Előre is kösz a válaszokat!
15 éves a motorod, valószínűleg teljesen normális hogy ad valamilyen mechanikus zajt..
javaslom menj el egy márkaszervizbe, tedd le a motort, menj el ebédelni amíg kihűl, majd menj be a szervizbe és mondd meg hogy hallgassanak rá, ez nem kerül semmibe általában, és a szakértő fül egyből megmondja van-e ok aggodalomra..
mivel mi nem halljuk a zajt, nehéz segíteni, lehet szelep, vezérmű-lánc bármi..
Heló mindenkinek! 1 hete vettem egy CBR 600F-et F3-as 97-es évjárat. Amikor beindítom van egy kis ciripelő hangja vagy lehet inkább csörgő, de viszont ha bemelegszik normálisan akkor abbamarad és nem csinálja. Amikor megállok és megint visszahűl a víz akkor megint csinálja, de ha megint felmelegszik akkor megint abbamarad. Szerintetek mi lehet az? CSAK HIDEGEN CSINÁLJA! Szelep hézag vagy valami ilyesmi? Válaszotokat előre is köszönöm!
régi be vált módszer öntöttem a hengerekbe benzint de semmi pöffenés a gyújtás fix nem hiszem hogy lehet állítani,ha ki veszem a gyertyákat benzinesek úgy hogy teljessen tanácstalan vagyok ja és a vezérlést szakemberrel rakattam össze.
semmi durrogás az elején 1-et puffant azóta semmi le töltöttem a szervíz könyvét és abban le írtak szerint jártam el a gyujtás sorrend alapján,szikra az egészséges kék színű,meg is csapott rendesen ,elötte el indult mi előtt szét szedtem ,főtengelyt,csapágyakat, cseréltem benne,tehát a karbi be állítás jó lehet mert nem lett el csavargatva, úgy hogy nem tudom
Hát elég sok baja lehet , pl gyújtás rosszúl van belőve, gyűrűk kopottak, szelep vezérlés , szelephézag nagyon nagy, nem kap elég üzemagyagot stb. talán ha vidit raksz fel többet tudnak mondani az okosok p. durrog vagy valami indítózás közben az sokat elárul.
Szóval úgy gondolom, hogy aki most kezdett pályázni, sokáig nem a gép lesz a gyenge láncszem.
Tuningolni meg ezt is lehet: ragadós gumi, sportkipu, estleg rendszer, PC, egy jó futóműbeállítás, aztán meg lehet szorongatni egy-két ilyen nagyarcú "amatőr versenyzőt" is