Egy kis segítséget szeretnék Tőletek kérni. Egy 600-as F3 as CBR vásárlásán gondolkozom. Úgy tudom, hogy a feszültségszabályzó és a vezérműlánc-feszítő szokott lenni ezeknek a motoroknak típushibája, egyébként más dologról, amivel baj lehet, nem hallottam. Csak dicsérik:). Érdeklődnék, hogy akinek volt esetleg a feszítővel problémája, milyen kilométer állásnál jött elő, mennyibe kerülhet a javítása, illetve maga a feszítő hogyan (milyen elven, pl. olajnyomás?) működik. Azért érdekelne, mert a motor képről szép, az eladóval már beszéltem, azt mondja, h indítás után van egy kis hangja a vezérműláncnak, de azt nem tudta megmondani, hogy bemelegedés után abbahagyja e ( kereskedés, kintről behozott motor). Nyilván puding próbája az evés, de nincs is túl közel a gép, és érdeklődnék, hogy mire számíthatok. Köszönöm előre is segítségeteket, hosszú vénasszonyok nyarát és rövid telet! Üdv!
Pirelli Diablo Strada-val. Kifejezetten sport-túra gumi.
Biztos nem tapad úgy, mint egy sport, de peremig simán le lehet dönteni. Mondjuk én nem vagyok rutinos pályázó, de mentem már vele Euroringen, H.ringen és Kecskeméten is. Ha sportgumihoz vagy szokva, akkor azért óvatosabban. Persze azt is vedd figyelembe, h már nem nyár van és az aszfalt már nem melegszik annyira fel, hiába süt a nap.
Olyan kérdésem lenne felétek, hogy ha indexet szeretnék cserélni kisebb, sportosabb kivitelűre akkor kel-e hozzá alátét ? Vagy csak szimplán kiszerelem a gyárit és beteszem Pl :egy ledes idexet?
A választ előre is köszönöm!
Ha már így szóba kerültek az elektromos dolgok...
Felkerült a gépre 2db első ledes index, de túl gyorsan villognak...
Ha jól tudom előtétellenállást kell beszereznem vagy index relét kell cserélnem.
Szerintetek melyik a jobb megoldás? És ha a relécserét választom milyen kell hozzá ( hány lábú stb.. )?
2001-es F4i.
Danke
az attól függ..
ha "csak" az akksid szar, vegyél egy újat és szereld át, 3 perc munka..
ha a fesszabályzó tette tönkre, akkor viszont az újat is tönkre fogja, tehát nem érdemes otthon cserélni amíg nem tudod mi baja, és így betolni sem érdemes, nehogy nagyobb legyen a baj...
mondom ezt én, aki egy 120-as szöggel a hátsó kerékben ment el a szervizbe :)
Hát az aksi valszeg kuka, családi parti után elballagtam a garázsba: világítás van, de az önindítót nem forgatja, zümmög/zizeg helyette ha indítózok. Így viszont már nem kérdés, hogy elgurulhatok-e vele az elektroszakihoz.
Még annyit, hogy a betolást érdemes-e megpróbálni?
Persze, de igazából se megfelelő hozzáértésem, se műszerem nincs. Azért kérdezem, hogy valaki tapasztalt-e már hasonlót.
Meg persze így elmehetek-e még valami szakihoz, vagy (ha még nem végleges a károsodás) már ne tetézzem a bajt. Mondjuk tegnap este még beindult, tehát az aksi még életképes volt.
Köszi a választ, de ez nem valószínű mert a hőfokom nem ment 1/2 állás fölé, meg ennek azért látható nyoma kellett volna, hogy legyen.
Ja, és az ülés alól jött a balhé, az aksi irányából.
Sziasztok!
Csaptam ma egy kört, és haza felé arra lettem figyelmes, hogy gyógyfürdő szagot (kén-bűzt) érzek, ha megállok (pl. lámpánál).
Azt gondoltam, hogy vidéken járva érezhet az ember útközben ezt-azt...Csak haza érve esett le: az én motorom árasztja a záptojás szagot.
Véleményetek szerint mi lehet az oka? Tartok tőle, hogy a fesszabályzó szállt el és nyírja a töltés az aksit.
Sziasztok:) A múltkor láttam Egerben egy ugyan olyan színű és kiadású F4-es Cbr-t Egerben mint az enyém :D És már többen is tévesztettek össze vele :D Esetleg nincs itt a fórumban, mert gurulhatnánk egyet valamikor ha itt lenne :) És elnézést hogy ilyenekkel zsibbasztom a fórumot
Egy kis segítséget szeretnék Tőletek kérni. Egy 600-as F3 as CBR vásárlásán gondolkozom. Úgy tudom, hogy a feszültségszabályzó és a vezérműlánc-feszítő szokott lenni ezeknek a motoroknak típushibája, egyébként más dologról, amivel baj lehet, nem hallottam. Csak dicsérik:). Érdeklődnék, hogy akinek volt esetleg a feszítővel problémája, milyen kilométer állásnál jött elő, mennyibe kerülhet a javítása, illetve maga a feszítő hogyan (milyen elven, pl. olajnyomás?) működik. Azért érdekelne, mert a motor képről szép, az eladóval már beszéltem, azt mondja, h indítás után van egy kis hangja a vezérműláncnak, de azt nem tudta megmondani, hogy bemelegedés után abbahagyja e ( kereskedés, kintről behozott motor). Nyilván puding próbája az evés, de nincs is túl közel a gép, és érdeklődnék, hogy mire számíthatok. Köszönöm előre is segítségeteket, hosszú vénasszonyok nyarát és rövid telet! Üdv!