Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Perik Uram!
Nem tudtam hogy itt csavarogsz... Végre
Helyzet? Mi újság,hogy Vagy,mi van veled?

Sári
Szia Laci. Köszi szépen, megvagyok. Most nagyon elfilóztam egy CBR-en, olyan mint a Tiéd, csak sztem régebbi. Igazából most másra kéne a zsé, meg az energia is, de azért nagy a csábítás:). Szeretem a GSt, de úgy érzem, hogy kinőttem és inkább lecserélném, minthogy kicsináljam:). Idén mondjuk én már nem fogok többet menni, de remélem jövőre tudunk majd gurulni, most sajna elmaradt. Jó légy, és rövid telet!:) És köszi az infot!
na srácok, örülök hogy a közlekedés tekintetében sokan egyetértünk!

ennek örömére ma megtörtem a motort, a rakparton kihajtott elém egy nő, féktávon belül.. a legnagyobb baj az volt, hogy lassítottam a kereszteződésnél, láttam az autót és tuti hogy ő is látott engem, mert másodpercek teltek el, amikor pedig közel értem, kihajtott elém, amivel még nem lett volna gond, mert észrevett és beleállt a fékbe, balról simán kikerültem volna erre _megint_ megindult, és közel voltam hozzá hogy frontálisan nekimenjek, így inkább jobbról akartam kikerülni, simán elfért volna előttem ha nem áll meg ismét, ezzel már nem tudtam mit kezdeni és blokkoló kerekekkel nekislideoltam az autó oldalának..
szerencsére a vas bal oldalra feküdt el, letört a tükröm, elrepedt a fejidom és a bal oldalidomot is ledarálta az aszfalt, na meg az oldaldekli is mintás lett, de a tank rendben, a fényszóró oké, a kormány is rendben mert hazajöttem vele és semmi furát nem tapasztaltam..

szóval kell nekem: balos tükör, bal idom, fejidom, bal oldali dekli.
tanácsok? :)
Hali!
Csak a patront cseréld,ha tényleg 25e van csak benne akkor a lánc tutti ok
Heló mindenkinek! 1 hete vettem egy CBR 600F-et F3-as 97-es évjárat. Amikor beindítom van egy kis ciripelő hangja vagy lehet inkább csörgő, de viszont ha bemelegszik normálisan akkor abbamarad és nem csinálja. Amikor megállok és megint visszahűl a víz akkor megint csinálja, de ha megint felmelegszik akkor megint abbamarad. Szerintetek mi lehet az? Szelep hézag vagy valami ilyesmi? Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Május óta van 600fs em, de most találtam a fórumra, pff én barom...

17el vettem 20nál csörgött, most 25nél jár és már 3000tól 6ig. Nem bírtam, én cseréltetem. Láncot nem kell csak a feszítőt?
CBR 600 F4i , FS balos gyári lábtartókonzol eladó!
Szerintem üzemanyag...
Valakinek gyári szerszámkészlet eladó esetleg?
Érdekelne megvenném!
Egy kérdés hozzátok. Elindítottuk haver régóta álló f2-esét, és állandó gáznál szépen fehéren gőzölög a kipu a hidegben. Ha hirtelen odarántunk neki, akkor meg kilő egy kis fekete pamacsot. Ez mi lehet? Lerakódott korom? :S
Vigyázni kell a többi közlekedővel. Autóval közlekedve vannak az ún níd fór szpéd-esek, lakotton belül letol mert 60nal mész, kint meg ugyanúgy 60nal megy. Motorosként autóval közlekedve ha látom jön utánam valaki társ, akkor lehúzódom, indexelek jobbra, legtöbben normálisan megköszönik.
Nem biztos, hogy az ő magasan szántó unintellektusikig eljutott! :D
Teljesen egyetértek. Az ember a saját határait ne lépje át, még "versenyzés " közben sem. Lehet kenni a száját, de ésszel.

Nem tudom ki-milyen tapasztalt, de ahhoz kell a sok kilóméter, hogy az ember tudja, hol a határ. Új beszállóknak mondom: úgy sose üljetek motorra, hogy " most aztán megcibálom a bajszát"
Szerintem sokan így közlekedünk
Hát ezeket pont így leírhattam volna én is. Valahogy így közlekedem. Ezek szerint nem vagyok egyedül.
most 30-ért vállalják kb a márkaszervizek a feszítő cserét..

én 24e km-rel vettem a motorom, 46 van most benne, amióta megvan 5-6ezer között van egy kis csörgés, de semmit sem erősödött, és egy határozott csuklómozdulattal át lehet lépni ezt a tartományt, igaz hatodikban pont ez a kényelmes 100-110-es utazótempó, ehelyett inkább lassabban vagy gyorsabban szoktam menni, és akkor nincs hangja :)
de a jövő héten kicseréltetem már, mert igazából kurvára zavar...

az utcai versenyzésről pedig: nem mondanám, hogy egy szent vagyok, igazából az első sarkon leadhatnám a jogosítványom ha a szabályokat nézzük, túl lassan sem szoktam közlekedni, szóval ilyen szempontból nem mondanám hogy szabálykövető vagyok, DE: a motorom mindig többet tud, mint én, és ezt a határt SOHA nem léptem még át, MINDIG biztonságosan közlekedem akár utassal akár egyedül, és SOHA nem veszélyeztetek másokat..
A biztonság fogalma nálam nem a KRESZ betartását jelenti, hanem a saját határaimnak a NEM feszegetését, tehát bármikor meg tudok állni, ki tudom kerülni ésatöbbi.. Ebbe nálam belefér a gyorshajtás, záróvonal átlépés, szlalomozás, nem vagyok álszent de nyugodtan alszom és nem félek attól hogy valakit megijesztek vagy elcsapnak, mert mindemellett erre is odafigyelek, hogy ez ne forduljon elő..
Az autósok nevetséges próbálkozásait sosem veszem fel, max ha nagyon arcoskodnak elhúzok egyesben, úgyis állva maradnak én pedig az autók között előrébb jutok.. Ha meg elkezd cikázni, versenyezni akar, menjen csak
Á, semmi gond, néha jó sztorizgatni.

Az idiótákkal általában én sem veszem fel a kesztyűt, de a tegnapi kivételesen jól sült el, én is jót motoroztam. Üdv.
iylen sztorik velem is előfordultak és szerintem szinte mindenkivel:) van pár agyilag sötét sofőr, főleg amelyik az 1000 es swiftel teszi magát én is találkoztam olyannal:) de viszont van pár normális sofőr is aki pl. segít hogy megelőzd, jobb index vagy lehúzódással:)
Itt Sz-sz-b megyében csak ilyen emberek vannak....Annyi hasonló sztorim van, de csak erről az idényről, hogy szerintem a 3/4-ét már el is felejtettem!
1. Kiemelkedő sztori:
Egy csóka megy előttem a Seat Leonjával ( vagy a bank tulajdonában lévővel ) kb. 80 al, telefonált. Én a szokásos 110-120 as utazóval elsuhantam, majd jött egy 60 as korlátozás, ezeket általában max 70 el megközelítem. Szépen lelassítottam, majd amikor feloldódott a korlátozás vissza álltam a 110 es megszokott tempómra. Ekkor a tükörben megpillantottal a Leonos ürgét, aki kb. 140 150 es tempóval a 60 ra korlátozott kereszteződésben jön mögöttem, megelőz és lök egy elakadás jelzőt!
Én nyugodt vérmérsékletű ember vagyok és egy felfelé, majd lefelé tartott hüvelykujjal dícsértem a mutatványát! Remélem nézte a tükrét, hogy láthassa!
2. Kiemelkedő sztori:
Nyíregyháza kivezető szakaszán a 41 es út fele, úgynevetett Orosi úton, van kb. 18-20 jelzőlámpa, a kb 4 km es szakszon, tökéletesen összehangolva. Ha 60 ra felgyorsítasz az első után, tökéletes " zöld hullámot" kap az ember, és szépen ki lehet menni a városból.
Állok az első lámpánál, megáll előttem egy csóka egy kombi dízel valamivel. Néz néz, a bal oldali ablak le fel húzogatásával próbálta jelezni, hogy ő most akkor megmutatja nekem! Mondom okés, egy 1 es kövérrel elindulok, azért ne érezze annyira jampinak magát. Sárga-zöld, indulás, állva hagytam, igaz ő kb 2,5 mm gumit hagyott ott az indulásnál, meg vagy 6 kiló fekete füstöt. Én utána beálltam 60 ra, mivel nem éri meg hajtani. Ő ekkor kb 100 al elhajtott mellettem, úgy hogy nézett végig rám büszkén. A következő lámpa persze meg is fogta, én ott elmentem mellette, ő ismét indulás, ismét büszke elhajtás, ismét megállás! És ezt csinálta a kb 18 20 lámpából, kb 5-6 alatt... utána leeshetett neki, is hogy nem vagyok vevő a f*szságára...
Sokan nem tudom, hogy mit hisznek, de általában az ilyenek nyomják le a motorosokat egy rosszul felmért előzés során....
Románok erre úgy közlekednek hogy 140 150 lakotton kívül-belül, és nem számít, hogy a kamion jön szembe, vagy egy smk. akkor is előznek, mert sietnek haza olaszból.
Ez egy kicsit bőlére engedtem, remélem nem fárasztottam le nagyon az agyatokat
szevasz dani miújság? állítólag a feszítő iylen 20-25 ropi de csak 20-30 ezrenként kéne hogy előjöjjön én 7-8 ezret raktam bele mióta megvan de semmi hangja egyik ismerős f4 i jében 80 ezre km van és csak msot kezdett el zörögni 5-6 ezres fordulaton 20 ezer km el vette :)
Cápa. Ez jó! :)

Akkor én egy agresszívebb aranyhalnak nevezhetem a mai emberemet. Suzuki Ignis (alap verzió) piros lámpa, én az F4i-n, mögöttem a b.nőm. Ignis csikorgó gumikkal verseny rajttal "kilő". Pfffff! Ezek mit gondolnak? Nem húztam, csak azért sem.

Ugyanez a múltkor a Nagyvárad térnél (ideális versenyterep du. 5-kor ugyebár). "Tesók" valami Fiat akármiből odaszól (én az 1000RR-en) "verseny?" Mosolyogtam. Aztán a lehető legkisebb gázzal indultam. Mivel az én sávom aztán jobban haladt, elmentem mellettük és intettem ilyen "elismerésem, gratulálok" mozdulattal, de kellően teátrálisan, hogy érződjön az irónia. Nem voltam biztos, hogy ezen a szinten ez így átmegy...

Most komolyan. Mi játszódik le cseppnyi agyukban? Én sem megyek oda Talámcsihoz a Hringen és verem hátba, hogy "Verseny?"
Ma mögém jött egy cápa
(=az átlagosnál agresszívebb, a megengedett legnagyobb sebesség felett közlekedő autósöfőr, aki azt hiszi, hogy nagyon tud vezetni, ami lehet, hogy igaz is, és versenyezni akar)

Elengedtem, aztán adj neki, ami a csövön kifért.Kanyaros rész, meg xar volt az út, meg folyamatosan jöttek szembe, de jót kergetőztünk

Ui: aki nyugodtabb vérmérsékletű, és meg tudja állni, az ne kövesse a példámat, mert ilyenkor az ember hajlamos túlvállalni magát.
Ha elég volt egy 120kg-os embernek egy nem éppen speed kialakítású VFR-en a Metzeler Z6 1:28-hoz, akkor azért némi lájtos kavargáshoz biztos elég. ;)
Hali avaszi!
A Biker-World-nél tudsz rendelni motor típusonként, ha jól tudom olyan 2-3 ezerért adják párban.
Hát sajnos ha már hidegen szól a feszítő, akkor érdemes kicserélni, mert tönkre cseszi a láncot és akkor drágább mulatság lesz. Az enyémben éppen most cserélték (24.000km) még alig volt hallható, de mivel szelepellenőrzés miatt egyébként is le kellett bontani mindent, ezért a szerelő azt javasolta, h csere, mert hamarosan úgyis aktuális lenne és így megúszom a szét és újra összerakás időköltségét. A feszítő ára 15-16000 forintért vettem tavaly v. tavalyelőtt itt (http://www.motordiszkont.hu/). Azóta biztos drágább a fasza forint erősödése miatt. Hogy mennyiért cserélik azt nemtom, mert nekem mást is csináltak rajta, de Service Manualt megnézve szerintem nem egy nagy was ist das.