Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi is tervezünk egy szezonzáró gurulást arrafelé. Ha megkérlek szépen elküldenéd az útiterved erről az útról? (Google maps-en) Megosztom az itteniekkel is és ha elfogadják meggurulnánk mi is azokat a kanyarokat.
Én Dunakeszin lakom te nem tudom hol.De ha nem laksz túl messze tőlem és megengeded,megnézném hogy van átalakitva.Ha neked működik hátha sikerülne nekem is a műtét a mocimon.Vagy ha ez nem működik akkor egy pár képet kérnék róla ha megteszed.De jó az ötlet és megnézném saját szememmel.De ez a távolságtól és tőled is függ hogy el tudok-e feléd gurulni.
Üdv:Zsolt
nekem most valami motul van benne, 10w40, de nem tudom pontosan melyik típus, szerviz rakta bele..
tapasztalataim alapján eddig ez volt a legjobb, volt már benne gyári honda olaj meg castrol racing is, de a váltó árulkodik a legjobban, és az a motullal a legfinomabb..

ettől függetlenül lehet, hogy legközelebb egy negyedik félét fogok bele rakni, és ha az nem válik be visszatérek a motulhoz
Hali kozak81

Én REPSOL full syntetic 10W40-eset használok, nekem ez jött be legjobban. Amit még használtam és az is jó volt az a MOTUL 5100
10W40, de a REPSOL-lal finomabb a váltó ezzel sosem váltok lyukat, mi a MOTUL -nál néha előfordult. De ezek mindegyike jó választás.
Hali srácok!
Én is benne lennék egy közös csapatásban. A hétvégére még jó időt mondanak, igaz nekem a vasárnap lenne csak jó.
A múlt hétvégén Kőszegnél kimentünk a sógorokhoz szerpentinezni, van ott egy nagyon jó szakasz kb. 4x olyan hosszú mint a cseszneki és autó meg alig közlekedik rajta. Bezzeg motor tök sok volt Osztrák Magyar vegyesen.
Ha valaki vasárnapra valamit szervez én megyek!
sziasztok most vettem egy vasat,egy cbr 600f et 2004-es évjárat.Olyant szeretnék kérdezni hogy milyen oilt ajánlotok hozzá:)előre is köszi
Így igaz, csatlakozok a bandához, ha megyünk csapatni :)
Nekem amúgy hétköznap is jó, még maradt pár nap szabim.
Én simán benne lennék egy ilyen közös motorozásban. Amúgy ahogy nézem lánglovag is közel lakik és a haverom Petya5 is 5 km-re tőlem.
Magától soha nem esik le a beállított alapjárat alá, csakis melegen indítás után közvetlenül. Ha már megy akkor stabilan 1200-on áll, mint Katiban a gyerek.
Csatlakozom az előttem szólókhoz! Megorrolnék, ha kihagynátok!
Köszi. Bár ez f4, az enyém meg f2. De megnézem.
Tetszik az ötlet -ugyan most hétvégén külföldön leszek- de összehozhatunk egy ilyen közös gurulást
Ahogy elnézem páran nem lakunk messze egymástól pl.: hgyurci, whiskyman, Laci90TZR (vele találkoztam is cseszneken) egyszer összefuthatnánk egy karikára mondjuk a cseszneki pihenőnél vagy valami mindenkinek megfelelő helyen!
HMMM?
Ha esetleg rájöttök hogy mitől csinálta ezt kérlek oszd meg velem is, nagyon kíváncsi vagyok rá!Nekem hidegen úgy csinálja hogy felugrik 1000-re majd egy másodperc és 2500-on van majd szépen lassan vissza hozza magát 1100-re de ott úgy áll hogy kirobbantani sem lehet onnan, nekem ez tetszik a legjobban benne a karburátoros FZR-rem után, hogy alapjárat az félelmetesen durva jóó ,épp hogy csak megérintem a gázkart már ugrik mint a bika! IMÁDOM! Mondjuk azt tudom hogy a srác akié volt minden szezonkezdetkor adót neki egy injektor szinkront, ezt én is így fogom tenni!
Hát én nem tudom szerintem az 1200 magas, hallásra is! Lekopogom nekem 1000-1100 as alapjáraton perfekt!
Tököm tudja az a lényeg hogy megy nemde!
igen. ebben a percben szálltam le róla
Mindenhol gömbölyitett.De azt jó lett volna látni hogy van megcsinálva.Mert én is szeretnék ilyesmi operációt csinálni rajta.De csak egy lehetőség van ha levágsz valamit akkor visszatenni bajos.Mert a motor szuperjó,csak a tartás rajta zsibbasztó.Meg van neked még a moci?
nem koppra elfordul a kormány , csak ha ott van a kezed akkor megnyomja, de nem kellemetlen csak szar
baromira nem értek a szereléshez, de hidegen tuti, hogy a szívató miatt veszi fel a fordulatot rendesen, melegen ez nem kapcsol be..
az én gépemen 1300 most az alapjárat, néha kicsit kevesebb, néha több, de az aggasztana, ha 8-900-ra leesne...
azért egy kisebb koccnál vagy perecnél (akár helyben eldőlés) az egész idomot lekaphatja a kormány, ha egy kicsit is hozzáér valamihez elfordítva..
Ezt nalim8 linkelte be még régebben, talán jó lesz neked.
http://www.manualedereparatie....
Köszönöm a fogyasztással kapcsolatos válaszokat. :)
Tudtok hozzá esetleg manual-t is? (CBR 600 f2)
Magyar főleg, de ha angol az sem baj.

Köszike!
Amúgy egy magán szerelőtől is kérdeztem a dolgot, de azt mondta, hogy ha utána beáll a jó értékre, akkor nem kell vele foglalkozni. Csak engem érdekelne, hogy mégis mitől van.