Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb. 1000 volt az alapjáratom és a győri Honda szervizben mondták, hogy ez nem autó, ennek 1200-1300-nak kell lennie.
De mióta ezt beállították és melegen indítom, akkor kb 800-900-as fordulattal indul és 3-4 mp kell, hogy beálljon 1200-ra, vagy húzok egy kis gázt és utána egyből jó. Hidegen mindig szépen indul. Szóval nem tudom mi lehet vele.
Lehet hogy igazad van, mert én már így vettem! Ha gyárilag egyenes a széle a plexinek, akkor az enyém vágott ha nem akkor ilyen nemtudom. de ha vágott is, akkor is szépen meg lehet csinálni
Szerintem sehol, amennyiben lehetne, akkor daVeFR 7570-es hozzászólásában linkelt pdf-ben benne kellene lennie.
Szevasztok!

Nem tudjátok véletlenül, hogy a 600 FS-ben lehet állítani a villanófényt? Tehát, hogy hol villanjon? Én sehol nem találtam leírást erről.

Köszi előre is a válaszokat!
Mana
Voltunk tegnap Kakucson néhány 600F. Innen vki?

http://www.sportmotor.hu/motor...
Akkor ne nagyon halgass a füledre!

http://campaigns.hondampe.com.... - p.140 (a pdf-ben p.152)
Idle speed: 1300 rpm +/-100rpm

Nekem is 1000 körül volt, de egyszer (pont mikor láttál a lidliből ) volt hogy leállt a gép alapjáratról, és nekem akkor azt mondták a fehérvári hondások hogy 1200 körül a tuti, hogy ott van jól töltés stb. Mondjuk az tény hogy azóta semmi gondom vele, bár fülre tényleg magasnak tűnik az 1200...
Mekkora alapjáratot állítottak be neked?
Csak mert az enyémnek 1000-1100 között van és avval perfektül működik!
A kép amit feltettél a mocidról úgy láttam mintha te megvágtad volna a plexit.A tankba nem ütközött?
Igen, az FS csinálja, de azóta, mióta a szervizben feljebb állították az alapjáratom, mert szerintük alacsony volt. A légszűrő és a Ram Air nem lehet, mert nem olyan régen takarítottam ki.
Nekem volt már 4,8 is de akkor már szinte a Simósok is lenyomtak
Szeva Zsolti.Az én gépem túra alkalmával megelégszik 5 literrel ,ha elgurul a gyógyszer +1-2-3 lityi.
Teszteld le:) amúgy csukló függő ha túrásan mész vele 5,5-6 ha téped neki akár 8-9 et is eszik:)
Sziasztok!

Most vásároltam egy CBR600 f2-t. Az lenne a kérdésem, hogy mennyit fogyaszt egy ilyen motor, ha karbiszinkron, olajcsere és minden rendben van vele.

Köszi!
fasza egyenes tartással is lehetett ülni. kényelmes volt, de a szélvédelemnek lőttek.. bowdenek gyárilag elérnek, a plexi is jó csak bele ütközik a kormány így kevesebbet fordul , ez tologatásnál zavaró, menet közben nem vészes.
Szia,látom a kormányodat.Volna egy kérdésem vele kapcsolatban.Nem kellett a plexiből semmit vágni,és abovdenek is elég hosszúak voltak hozzá?Kicsit egyenesebben is ültél nem volt olyan ráfekvős az ülés rajta?Picit olyan túrás sporttúrás a tartás ilyenkor.Azért kérdezek ennyit mert nekem egy kicsit zsibbadós a fekvős tartás.Picit alakitanék a dolgon én is.Gondolom már nincs meg az átalakitós szetted.
Nekem GIVI topcase tartó van fent. Vaterán vettem asszem 8 v. 10e forcsiért. A shoxnál is lehet kapni, 1-2 éve 15.000,- volt, persze platni nélkül. Doboz GIVI Maxia 52L van fent szintén vaterás cucc. Platnival 2 kulccsal tokkal-vonóval volt 30.000,-.

Érdemes vaterán vagy e-bayen nézegetni, mert újonnan ká drágák.
topcase-ből Givi létezik. link
Mindenre tehető doboz, de nem lesz olcsó...

shad tartókonzol

+70.000 a doboz párban. Vagy puha (textil ) nyeregtáskát teszel rá, az jóval olcsóbb.
Szia!
Ezt neked az FS csinálja?
Csak most olvastam. Sikerült már rájönni mitől van ?
Kezdek fosni már én is nem ám nekem is ilyeneket fog csinálni, mert megvágom a szája szélit!
Én amatőrként azt mondom, hogy injektor szinkron, gyertya, vagy a RAM-Air miatt már kurva szutykos a légszűrő kevés levegőt kap, ezek ilyen alap tippek!
Eeeez igen!
Nagyon komoly oldal ez,itt aztán kedvére módosítgathat az ember.
Kösszépen!
Sziasztok.
Tudom hogy ez a fajta motor nem kifejezetten túramotor, de tehető rá hátsó doboz, illetve oldaltáska vagy oldaldoboz?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr600f-50654
62
Kössz-kössz!
Hali!

A fent említett áttétel módosítás után, ha a közúti sebességjelző 50-et mutat az órám is nagyjából 50-53-at. 180-as közúti sebességjelzésnél 190-et mutat az órám.
8.000-nél nekem így 170-et mutat, a többi fordulaton nem nagyon figyeltem, de 6-ban max. fordulaton 275- 280 a vége ami persze jóval több a ténylegesnél.