Szóval ez a konzolos téma volt. Na most tárgyaltam Karasnásokkal, ez a konzolos, Valter Moto-s cucc rendelésre van, kb 20-23 ezer, meg van LSL, ez fúrós változat, blokktartó csavar helyére megy, kb 25ezer, ez is rendelésre van, mert ahonnan ők szerzik, ott sincs készleten.
Nekem gomba nélkül lett ilyen karistos, bár nem tudom lehet te nagyobbat firkáltál, én kvázi álló helyzetben eldőltem kikanyarodásnál, csak jobb oldalamra.
Hát ez az...
A bukógomba nem csodaszer, leginkább arra találták ki, hogy a motor egy esetleges csúszás után tovább tudjon menni a saját "lábán".
Leginkább pályára találták ki, ennek megfelelően utcán a képességei korlátozottak. (előfordul, hogy beleakad valamibe, átdobja a motort és több kárt csinál, mint hasznot)
Olyat is hallottam, hogy az említett helyre (blokktartó csavar) rögzített gomba esésnél szétcsapta a perselyt, ennek cseréjéhez kb. az egész motort atomjaira kellett bontani....
De: szerintem a gomba olyan, mint a koton: jobb, ha van, de nem kell, mint ha nincs, mikor kéne
Illetve ahogy néztem, első esetben is (a távtartó elem helyére rakva) kell kicsit fúrni a burkolaton, mert a gomba fémnyele vagy milye egy kicsit vastagabb, mint a burkolaton az a lyuk.
Na ettől féltem, nem szeretném kifúrni az idomot, ha egy mód van rá. Mondjuk most magamnak csináltam a problémát, mert nem néztem utána lehetőségeknek rendelés előtt.
Sziasztok! Festés elött áll a mocim azt szeretném megtudni ha a forgalmiban fekete szerepel és én pl pirosra szeretném festetni mert az jobban teccik akkor mennyibe fáj az át iratás? Elég műszakiztatni azt beleírják a forgalmiba hogy színváltozás vagy a forgalmi meg törzskönyv akkor cserés? Ha tudtok valamit erről ne fogjátok vissza magatokat:)
Tegnap vagyis vasárnap találkoztam itt két CBR 600F-el Bodajkon az egyikkel az utcánkban rögtön a másikkal pedig Bodajkról kifele menet ketten ültek rajta és egy doboz is volt hátul, annyira lehúzódtam autóval (fehér opel F Astra) amennyire csak tudtam már majdnem árokba mentem de még egy karlendítéssel se reagált hogy kössz BAZZDDD MEGGG! Szóval melyik bunkó ismer magára?
Ja, hogy már megvan. Akkó, öcsém marad az 1-es verzió. Menj el egy jó szerelőhöz, lekapja az idomot, becsavarja a gombát, kifúrja. Egyébként szépen meg lehet csinálni, nem kell félni a fúrástól.
lsl építőkit
LSL építőkit
Nekem utcán is segített, aránylag lassú tempónál csúsztam el, a gomba letört, de a motoron alig sérült valami
Üdv!
Megkonzultálom ezt egy Honda márkaszervizessel, mégis mi a hivatalos álláspont, aztán meglátom mi legyen.
Ez a konzolos megoldás jobban tetszene, mert nem kell idomot megfurkálni, csak drágább és per pillanat sehol sem találok neten rendelhetőt.
A bukógomba nem csodaszer, leginkább arra találták ki, hogy a motor egy esetleges csúszás után tovább tudjon menni a saját "lábán".
Leginkább pályára találták ki, ennek megfelelően utcán a képességei korlátozottak. (előfordul, hogy beleakad valamibe, átdobja a motort és több kárt csinál, mint hasznot)
Olyat is hallottam, hogy az említett helyre (blokktartó csavar) rögzített gomba esésnél szétcsapta a perselyt, ennek cseréjéhez kb. az egész motort atomjaira kellett bontani....
De: szerintem a gomba olyan, mint a koton: jobb, ha van, de nem kell, mint ha nincs, mikor kéne
Egyébként ha a blokktartó csavarba van belehajtva, az esésnél nem rongálhatja meg a blokkot?
Innen rendeltem, haver ajánlotta: http://hnhracing.uw.hu/
mzgaba@citromail.hu-ra irj mailt, ott megbeszéljük a részleteket.
Amúgy milyen gomba? , kíváncsi vagyok.