Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennél a -1 +1 es áttételváltoztatásnál mennyivel csal többet az óra?
Nekem most 6.-ban 6.000-nél 120-at, 7.000-nél 140-et, 8.000-nél 160-at mutat az órám.
Az oké, nekünk is Nissin van gyárilag, de ha elkopik vagy elgörbül a tárcsa, akkor sajnos cserélni kell...
nekem NISSIN fékek vannak a 250-es cbr-emen jól fognak plussz ABS
Akinek van egy kis sütnivalója, gyári tárcsát nem vesz. (Újan. Esetleg bontottat, de még az is drága.) Vannak viszont faja tuningtárcsák: Braking, Galfer... link
Lehet, hogy nem mennek el 200.000km-t, dehát senki akar gyári tárcsába "befektetni"
Üdv.Tel:709447195
Hát igen. Arról nem is beszélve, hogy egy "kezdő" gumis (tisztelet a kivételeknek) úgy el tudja hajtogatni a tárcsákat egy gumi leszedésnél, hogy öröm nézni utána a nyolcasokat benne .
igazából ha elmegy 1-200ezer kilómétert, akkor még ér is ennyit, de egy perec után ha megsérül, elég fájdalmas a javítás, jó so space caket kell eladni hogy fussa rá :)
Nem tudok semmi pluszról amitől a gyári tárcsa ilyen drága, de majdnem az összes mocihoz sajnos ilyen gyári tárcsaárak vannak.

Lehet, talán úgy csinálják, mint azt a bizonyos "holland fajtájú" kakaós süteményt: külsőre semmi extra, de amikor befalatoztál belőle... huhhúúú!
WTF hogy ennek darabja ennyi?
heroinból van? :)

egyébként az első tárcsára van valami recept, hogy kb mennyit bír?
nekem a hátsó tárcsára mondták, amikor vettem a motort (24000 km-rel), hogy igazából kicserélhetném, ha a használati utasítást követni akarom, mert a széle már egy kicsit vág, de jobban megéri elégetni rajta még 2-3 garnitúra betétet, max majd sűrűbben cserélem, mert kiba drága..
hát az első tárcsa valóban, bár azon 44000 km után sem látszik semmi, olyan mint az új...
itt felcserélték a KW-ot a LE-vel..
enyém pont ilyen színű, bár ez a karbon dob nagyon csúnya, az ovál acél yoshimura jobban áll a gépnek :)
109LE mind, ahogy a kollégák írták!
Szia!
Egy elérhetőséget tudnál írni a csapágy miatt?
Sziasztok! Az mitől lehet, hogy amikor melegen indítom a motort, olyan alacsony alapjárattal indul, hogy már szinte megáll. Sőt, volt, hogy meg is állt. Aztán ha adok neki egy kis gázfröccsöt, vagy várok 5 mp-et, akkor be is áll az alapjárat a normális értékre. Amúgy nemrég kezdte el csinálni, de mindig csak melegen.
oksa próbálom hívni köszi
Köszi szépen
Gurulj el vele Kaposváron a Csalogány utcába! A Belmoto-nál a Levente biztosan megnézi neked és ad valami tanácsot ebben a témában.
Szia.
Gyári tárcsa: 120000/db
TRW: 60000/db
Grimeca: 50000/db
Az árak körülbelüli, bruttó kisker árak. Pár ezres eltérés lehet.


Nem ajándék, ha tárcsákat kell cserélni a vasunkon! :-/
Egy telefont megér: voda-36-kilenckilenc-389
Fél éve vettem a mocit felemás tárcsával,és az állítólagos új annyira lötyög ,hogy félek már vele menni..Ezért akarom lecserélni őket.
Hali!
Nekem is elöl-1, hátul+1 van fogszámban ami nagyon jót tett a gyorsulásnak, de közúton még nem olyan visítós.
Itt van a hirdetése is.
Szia!Szerintem is elöl változtass, elöl egyel kisebb olyan, mintha hátra +3-ast raknál, viszont lehet, hogy akkor kevés lenne a 108 szemes lánc. Nekem elöl -1, hátul +1 van, így nem kellett hosszabb lánc, viszont sokkal jobb lett szerintem (bár két személlyel így sem kell csodára számítani sajnos)Márkáját meg kiválasztod, az enyémen JT van D.I.D VZM2 525-ös lánccal, egyéb márkákkal kapcsolatban nincs tapasztalatom. Szerintem kérj árat több helyről, és hasonlítgasd őket össze. Én Kutyától rendeltem tavaly, ő volt a legolcsóbb, zzr topicban rátalálsz.
Köszi a linket, tanácsokat, észrevételeket.
Most fő a fejem mit válasszak, fúrni vagy nem fúrni, ez itt a kérdés. Na még agyalok kicsit, aztán eldöntöm.
Mi lelte a tárcsáidat, hogy cserélni kell?

Ha itt nincs senkinek, akkor bontók, aztán ha ott sem, akkor Ebay-n van néhány.
Sziasztok!
2000-es cbr-hez keresnék első tárcsa garnitúrát.
+1 szavazat az előttem szóló véleményéhez.

Más motorokon nekem bevált, a b.nőm 600F-jéhez is a polcon van már. :)