Lehetni mindent lehet, de nem ajánlom. Ha azt akarod, hogy védjen is valamit, nem oda teszed:
Az említett hely alatt van az idom távtartója (egy kiálló fém pöcök) ami nem egy atombiztos rögzítési pont. Még úgy sem ajánlom, hogy a távtartót kivéve a vázba csavarozd bele, mert akkor mindenféle furmányos megoldásokkal ki kell kerülni az idomot (volt aki így csinálta) de nem az igazi.
Szóval a gombának két helye lehet:
- vagy a blokk tartócsavarjára csatlakozik -fúrni kell az idomot
-vagy a vázra konzollal (Valter Moto)- nem kell fúrni
Honda CBR600F-re hova lehet felszerelni bukógombát? Lehet rossz végén fogtam meg a dolgot, gombát megvettem már, most keresem hova tegyem.
Az egyetlen szóba jöhető helynek az oldalidom csúcsánál lévő hely tűnik (kb a térdnél), ott kicsavartam az idomrögzítő csavart de annak sokkal keskenyebb a menete. Alatta van még egy tartókonzol, az is kicsavarhatónak tűnik, az már vastagabb menetű, oda lehet behajtani a gomba tőcsavarját? Kerestem neten képeket, de nem találtam, pontosan hova is szerelik CBR600F-re fel a gombát.
hello enge ma bal oldali konzol érdekelne a váltókar meg ilyenek nem. Az előző gazdája esett a géppel és elferdült a lábtartó konzol. Ha hátulról belebézel a mociba akkor a bal oldali lábtartó lefelé néz.
Mindenkinek köszönöm a válaszokat. Még azt szeretném kérdezni hogy ezek a motorok pontosan hány lóerősek?
mert én már láttam 106 (http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4i-5082794), 107, 114 és 144 (http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600f-5107421) LE-s CBR-t is.
Lehetséges hogy gyárilag ennyi lóerővel gyártják mint az utolsó linkben szereplő motort?
huh mennyien írtak :D igen cbr jó vétel. Nekem jóval öregebb gépem van mint a többieknek. 1997es F3-as cbr. Probléma eddig 2 volt az egyik a vezérműlánc feszítő illetve a feszültségszabályzó. Alkatész ellátottság fasza. Enni annyit eszik amennyire használod. Nem kimondottan iszákos gép amúgy. Jó vétel lesz a cbr. 14 másodperc alatt van 200-on az enyém, gondolom az újabbak gyorsabban. Szóval mennek a kicsikék.
Hali! Megbízható konstrukció annyi biztos! Nekem 2004-es 600 F-em van. Fogyasztása válltozó, nekem 4,5 (nagyon lazán ), és 7 közt mozog. A hátsó ülés egyén kérdése, barátnőm szerint is bírható akár több 100 km-en keresztül is. Óra szerint gyári áttétellel 265-öt megy annyi biztos Kapható hozzá komplett 3 db-os túradobozszett is. Nekem egy givi 46 literes hátsó doboz van fent, és 2 db Oxford nyeregtáska, így a háromba már jelentős mennyiségű holmi fér Szervízintervalluma 6000 km, én akkor csrélek benne olajat is. Nekem is sportszűrő van benne, szerintem hosszabb távon megéri megvenni bele, mert megtérül , ha csak mosod. a A gyertyákat nem muszály 24 000 nél cserélned, mert a 2005-ös 600 RR-be ugyan ez a gyertya van és ott 48 000 a csereperiódus, ha az RR-be jó akkor a 600 F-be is( ezt elmondják a korrektebb szervízekben is szerintem ).50 000 körül nem árt innyektor, vagy karbiszinkron. Megbízhatóságáról annyit, hogy eddig nem cseréltem a kopóalkatrészeken kívül semmit, most több mint 80 000 van benne. Azért nézd meg mit veszel, mert mindent tönkre lehet tenni!
Talán 14000-nél, de nem esküszöm meg, olyankor mindig az utat nézem . Max sebességem ÓRA SZERINT 278 volt talán, ami nyilván nem annyi, mert egyrészt csal, másrészt meg az enyém le van áttételezve elöl -1, hátul +1. GPS-szel még nem mértem.
Hát igen. Én is szerelmes vagyok amióta megvan. Gond nem lesz vele, max vez.lánc feszítő szokott csörögni, más probléma nincs vele, ha van benne olaj, meg benzin, akkor megy. Enyém 03-as, most járok 49000 km.-nél, gond nélkül.
Imádnivaló jó motor
Ismertem már ezt a mocit és volt szerencsém vele.
Most ez a sajátom és hihetetlen technika.Szerintem az újabbak nincsenek ilyen jók.
Szia! Jó választás! Nem mutatja az üzemanyagszintet, csak ha átvált tartalékra, akkor jön elő a négy kis téglalap, és kiírja, hogy RES, majd elkezd villogni a legfelső, majd a felső kettő, aztán három, utána meg mind a négy, de ezt már ne nagyon várd meg! Ha megjelenik, 30-40 km van még benne normál tempóval.
Vettem egy CBR 600F-et tök zsír 17e km. meg minden...
2000.10-havi Ez már az injektoros új lámpás verzió és az lenne a kérdésem van-e benne üzemanyagszint jelző?
Mikor ráadom a gyújtást akkor a műszerfalon a kijelzőn a kockák és az ikonja megjelenik,de mikor beáll már nem mutat semmit.
Ez ilyen vagy mutatnia kellene?
Ja, akinek C-s kell, és véletlenül A-sat vett, vagy raktak bele, az se vágja fel az ereit, nagyjából kompatibilis a kettő, ezt egy NGK szakértő is kijelentette. Persze a belevaló az mindig jobb egy kicsivel.
Persze, évjárat függő. Asszem csak az injektorosokban van, azokban is a régebbiben IMR9A-9H, ami még 800 pízzzel olcsóbb a 9C-9H-nál. Az csak 6.140,- Ft
Szia mzsolty!
A kérdésed nem biztos, hogy ezen az oldalon kellett volna, hogy feltedd. Itt mindenki bele van szerelmesedve a saját CBR-jébe és csak jókat vagyunk hajlandók mondani róluk!
Viccet félretéve: A legjobb mindenes sport motor a piacon. Viszonylag kényelmes még a hátsó ülése is (párom nem szokott panaszkodni a túrák alatt) vígan kilehet rajta bírni több 100 km-t is. A pályán meg hozzáértő kezekben és jó gumikkal meglehet vele leckéztetni egykét nagy arcot is.
Enyémben 45000 km van, semmilyen problémám nem volt eddig vele. A vezérműlánc feszítőt én is kicseréltem már meg a szokásos dolgokat: fékbetétek, lánc lánckerekek, stb...
Olajat én 6000-ként cserélem (sportmotorba szerintem ennyinél illik) Levegőszűrőt meg 3000- ként tisztítom mert sportszűrőt vettem bele, mert az sokkal gazdaságosabb.
Végezetül, ha találsz magadnak egy nem lestrapált példányt nem nagyon tudsz mellé nyúlni!
Jó vételt!
Az említett hely alatt van az idom távtartója (egy kiálló fém pöcök) ami nem egy atombiztos rögzítési pont. Még úgy sem ajánlom, hogy a távtartót kivéve a vázba csavarozd bele, mert akkor mindenféle furmányos megoldásokkal ki kell kerülni az idomot (volt aki így csinálta) de nem az igazi.
Szóval a gombának két helye lehet:
- vagy a blokk tartócsavarjára csatlakozik -fúrni kell az idomot
-vagy a vázra konzollal (Valter Moto)- nem kell fúrni