Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali helenkark!

Először is, szép a vasad!
Én nem szoktam semilyen motoröblítőt használni olajcserekor, de még az ismeretségi körömben sem hallottam senkitől, hogy használna.
szia.

én 24000 Kilóméterrel vettem a sajátom, most 44000 van benne. Eddig semmit sem cseréltem rajta, most esedékes a lánc, lánckerék és a vezérműlánc feszítő.. olajcserét szoktam hatezrenként (szervizperiódus 12000), egy jó hátsó gumi meg 30-40k (defektet kaptam)
én 5-6 literrel szoktam eljárni, 50-120-as tempóval város/országút vegyesben
az asszony nem szereti a hátsó ülést, de szerintem túloz, mert más jól érezte magát eddig
én már mentem vele 180-at is, egyszer.. ha jól tudom 240+ a vége..

szerintem a leguniverzálisabb motor a piacon, én munkába járok, csavargok vele rövidebb távon, de simán egy seggel le lehet menni vele 1 tank benzint megállás nélkül.. lehet vele szerpentinezni, pályázni, szerintem tökéletes..
http://totalbike.hu/tesztek/cbr600f/
http://totalbike.h
u/tesztek/honcbr600f/
Valamelyik szaki segítségét kérném fesszabályzó ügyben. Service manualban le van írva, hogy a lábak közt milyen ellenállásnak kell lennie k ohm-ban. Na most én mindenhol szakadást mértem így. Valaki rám szólt, hogy dióda mérővel kell mérnem. Úgy csak a + - közt mértem valamit, de a többi láb között semmit sem mér. Valaki tudna nekem ez ügyben segíteni? SH633-12 fesszabályzóról van szó, 5csatlakozós.
A gyertya kérdés az évjárattól is függ, nem?
Mert elvileg a 2000-sben a gyári az nem iridiumos úgy tudom, és 2500-ért vettem gyári Hondát.
Egyébként két személlyel autópályán tartós 160-al 7 liter jött ki átlagban 600 km-re.
Nem kifejezetten túramotor, de azért lehet vele menni hosszabb távot is.
Nekem Givi Maxia van fent hátul. Vaterán vettem hozzá topcase tartó konzolt (Givi) 10e-ért. Asszem a Shoxnál az új 15 ropi. Olajat egyébként 12.000 km-ként kell cserélni. Ami húzos az a gyertya, mivel iridiumos. Én most csináltam rajta a 24e-s szervízt, gyertya 7000/db.
Sziasztok.lenne egy kérdésem.van egy honda cbr600f-em és szeretném megtudni hogy olajcsere előtt szoktatok-e valamilyen motoröblítőt használni?ha igen akkor milyet.segitségeteket előre is köszönöm.további szép estét.
A láncfeszitő egy huszas volt.
A 11liter konkrétan amikor el sem veszed a gázt,a hungaroringen volt hogy picit fölé is tudtam menni
Turadoboz ügyben sajna nem tudok segiteni
Igen, tudtál segíteni. És az a vezérműlánc feszítő drága mulatság volt?
11 literes fogyasztást mekkora tempónál produkál?
Mennyire alkalmas túramotornak, vagyis úgy értem hogy tehető rá valamilyen hátsó doboz?
Ha ránk hallgatsz 600F-et veszel, hidd el, nem bánod meg. Lehet vele normális, nyugodt tempóban közlekedni, de ha kell, megindul mint a gőzmozdony.
Amikor én vettem már kijött az RR is, de utcára az F jobb vétel. 110 ló egy darabig elég lesz neked is (főleg 125 cc után) , nekem a mai napig elég.

Szervíz a szokásos: 6 ezrenként kisszervíz, olajcsere, miegymás, 18-nál légszűrőcsere, 24-nél nagyszervíz, gyertyacsere,szelephézag-ellenőrzés. Pesten több Honda-szervíz is van, de bármelyik szerelő elboldogul vele.

Fogyasztás 6 litertől felfelé, 130 felett exponenciálisan nő

Hátsó ülés nem Goldwing-fotel, de bírható hosszabb távon is. A motor jellegéhez képest kényelmesnek mondják.

A vége 240 km/h körül van.
Ja és pályázni istencsászár vele
Halihó!
Csakis ajánlani tudom igazi mindenes!
A szervizről még nagyon nem tudok nyilatkozni 18000van benne,eddig olajat és fékbetétet cseréltem rajta.Illetve vezézmülánc feszitőt ugyanis ez az egyedüli hibájuk egy idő után sajna bemondja az unalmast Nálam 6-11ig eszik de ez abszolút attól függ mennyire tekergeted a pótmétert a kormány végén
A hátsó ülésen még nem ültem de a barátnőm szereti.
Remélem tudtam segiteni.
Sziasztok.
Most állok motorvásárlás előtt, és ebben kérném a segítségeteket.
Véleményeket szeretnék a Honda CBR 600 f tipusú motorról.
Pl.
Milyen a szervízháttere, illetve szervízigénye?
Mekkora a fogyaztása?
Mennyire kényelmes a hátsó ülése?
Mennyi a végsebessége?
Esetleg ha valamit nem kérdeztem meg, de még fontos lehet akkor légyszi azt is írjátok le.
Előre is köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Szia!
Én elsősorban valamilyen test kábelre gondolnék, hogy el van oxidálódva és hol érintkezik hol nem, szerintem mindkét problémát okozhatja. Ez persze csak egy tipp, de érdemes megnézni.
lábtartóid meg vannak még? és ha igen akkor mennyiért?
Sziasztok srácok. Olyan problémám lenne hogy van egy 1997-es 600-as F3-as cbr-em. 2 problémám is van jut eszembe, az első. Menet közben gondol egyet a motort és a fordulatszámmérőm leesik. Vissza csak akkor jön amikor megállok és berakom egyesbe addig csücsül és nem mozdul.
2. Üresben vagyok de a visszajelző lámpa hol ég hol nem. Ez miért van. Válaszotok várom tisztelettel Dávid Zsolt.
Futómű-tuning aranyszabály: 1. először fogalmazd meg a problémát, nem elég, hogy "puha" , mikor puha?
-két személlyel, csomagokkal puha, felkoppan, vagy olyan tepót mész közúton, hogy tuning kell, vagy nem vagy átlagos testalkatú (értsd 80 kg felett) vagy csak ez hiányzik a 2:00-hoz a Ringen?
Ha egyik sem, szerintem hagyd a francba, és motorozd el azt a pénzt.

De: ha valamelyikre igen a válasz, akkor hajrá. Egyébként ez egy értelmes beavatkozás:
A progresszív rugó lényege, hogy a rugóút első harmadában puhább, aztán egyre keményebb a rugó. A kisebb úthibákat szépen kisimítja, és a nagyobbaknál sem koppan fel a teló, illetve pályán is jó lehet.

Finomhangolást igényel, ezért ne bízd akárkire, legjobb ha szakember teszi bele, és a megfelelő olaj is fontos. Nagy valószínűséggel megoldja a gondodat.
Vkinek van bent első telóba progresszív rugó? Tapasztalat, vélemények, ugyanis a 2005-ös évjáraton már nem lehet állítani az első telót és gyárilag elég puhácska.

Megkérdeztem 1-2 szerelőt, de eltérő véleményen voltak, ezért kérdezem, hátha vki rakatott már bele és első kézből van tapasztalata.
Köszi. Reméljük a legjobbakat...
Már 30.000 is szép teljesítmény! Az a baj a lánccal, hogy nem lineárisan nyúlik, és ha egyszer eléri azt az állapotot, onnantól "rohamosan" kezd nyúlni. De mondom mégegyszer, már a 30ekm is király teljesítmény
Na megvolt a láncpucolás. Első lánckereket is megkukkantottam, kipucoltam. 30.000 után semmi baja, lánc is faintos, nem akarom elkiabálni, de szerintem még egyszer ennyit el fog szaladni
Nem tudom megmondani, mert ezen kívül még csináltak pár dolgot (a teljes elejét összetörtem 2010 március 15-én )

Tehát sokba került
Nem iridiumos.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_movistar-5076561

nesztek motor !
Okés! Mennyibe férne el neked?