most vetted a motort?
akkor 2 hét és hozzászoksz.. én még szervizbe is vittem a jelenséggel miután megvettem, mert V motorom volt a cbr előtt, és hülyének néztek, pedig zsibbadt a kezem rendesen..
ha most vetted vagy esetleg kezdő vagy, akkor majd megszokod, kevésbé erősen markolod a gázt stb.. és jobb lesz..
Sziasztok
szeretnék segítséget kérni, HONDA CBR 600 FS 2002 évjáratú gépem van, és a gázkaron nagyon eros a rezonancia. Nem tudom hogy a motor vagy esetleg kormánytól származhat, de 20-30 km után olykor a kezem is elzsibbad. Mennyire szabályos vagy rendellenes ez a dolog, mi lehet a hiba?
Koszi
Sziasztok!
Lenne eladó 4db vadonatúj Honda CBR600F Gyári Irídium gyertya 60%-os áron. A gyertya még a CBR1100F bizonyos évjárataiba is jó. A típusszáma: 31912-MBW-E11 vagy IMR9C-9H A listaára 8080 ft volt most 5000 elviheted darabonként. Ha érdekel valakit kérem írjon a kis.adrian(kukac)freemail.hu címre
D.I.D. láncszettet kb. 46000-ért
feszítő patront kb 20-22000-ért
hátsó sárvédőt pedig karbon-kevlárból tudok majd egész jó áron, de arra picit még várni kell.
Gyári gyertyákat tudok adni majd neked elfogadható áron, rögtön kikeresem melyik kell bele és mondom az árat.
Vedd fel velem e-mailben a kapcsolatot, a részleteket ott megbeszélhetjük.
Aztán van olyan is, hogy buyunlimited ha képben vagy, hogy pontosan milyen termék kell. Én még nem próbáltam, egyszer próbálja ki valaki, kíváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Gyertyát nem úszod meg olcsón, az mindenhol drága, ha belevalót veszel. Esetleg nem irídiumost, az jóval olcsóbb...
Ezt sem próbáltam, de egyszer próbálja ki valaki...
Nem használ valaki MRA-gyártmányú állítható plexiszárnyat?
A 600S-Horneten kéne javítani a szélterelést ,mert nagyobb tempónál a fejemet leakarja vinni a szél.Túraplexit nem is nagyon találtam hozzá,szemezgetek ezzel az állítható szárnnyal,jó lenne ha valaki megosztaná a tapasztalatát.
a sorrend fontossági sorrend, feltételezem a második lépcsőnél elfogy a pénzem, mivel lassan a gyertyacsere is esedékes ami heroin áron megy.. Jöhet márka, kereskedő, bármi, akit érdemes a fentiekkel felkeresni, mert én le vagyok ragadva a Honda Karasnánál, de véges a kreditem... Köszi!
Nyisd meg az e-bayt és ezt a sort másold be a kereső ablakba inkább, akkor lesz választék is: "1999 2000 HONDA CBR 600 CBR600 F4 F-4 SMOKE WINDSCREEN"
Az előző linket ne használd inkább!
Szia! Nekem ugyan ez volt a problémám! Azt hittem futómű... Felújítattam a telókat, mindent visszahúztunk nyomatékra, kereket újra kicentíroztuk, kormánycsapágyat meglestük, végül a 4000 km-es első gumi kopott kagylósra! Én gummára gyanakodnék, meg a kib-szott utakra! Lehet nem is nagyon döntögeted, így középen jobban igénybe van véve, vagyis inkább állandóbban! Meg ne vegyél olyan gummát, amely középen sok mintát tartalmaz, mert jobban meg tudjar rágni az asztfalt a minták perforációjánál! Ezek a gumik nem ezekre az utakra lettek tesztelve...
akkor 2 hét és hozzászoksz.. én még szervizbe is vittem a jelenséggel miután megvettem, mert V motorom volt a cbr előtt, és hülyének néztek, pedig zsibbadt a kezem rendesen..
ha most vetted vagy esetleg kezdő vagy, akkor majd megszokod, kevésbé erősen markolod a gázt stb.. és jobb lesz..
ha eddig nem csinálta, az más téma