Viccen kívül: én a gyári plexit dupla bubisra cseréltem, de nem mondanám, hogy hú de nagy különbség van: 150 körül így is-úgy be kell hajolni.
Akkora plexit úgy sem tudsz felrakni, hogy ne legyen menetszél (pl. BMW R1200RT) vagy ha igen, elég röhejes lesz :)
Bonyolítja a dolgot, hogy testmagasságtól is függ. Akkor van ciki, ha a plexi pont a sisakra tolja a szelet (jobb, ha alatta, vagy felette).
Ha teheted, próbáld ki egy haverét, akinek van túraplexije, vagy bubis stb....
Na most kicsit elbizonytalanodtam...
dupla bubis plexi tetszik a másik nem :) Van értelme a dupla bubisat megvenni ha inkább túrázásra használom a motort?
Szia. A duplabubis plexi (nekem is ilyen van) más, mint a túra plexi. A túra az magasított és visszahajlik kicsit a felső széle, a dupla bubis pedig teljesen másként néz ki.
Az inkább "racing" plexi.
Lefotózom és látod majd a külömbséget magad is...
Sziasztok! Egy dícséret és bizonyíték arra, hogy a CBR600F milyen bizalom ébresztő, kiegyensúlyozott, és kezes motor. http://www.sportmotor.hu/motor... ez a barátnőm első motorja, és egyben első szezonja. Ehhez képest a dőlésszög, amit néhány óra gyakorlással elért, önmagáért beszél.
Szia! Előrebocsájtom, hogy motoron még nem találkoztam ilyennel, viszont autón volt pontosan ilyen. Ott az olaj(+szűrő) csere periódus kb. 2/3-ánál jelentkezett, és az új olajszűrővel megszűnt. Állítólag felakadt a szűrőben lévő szelep felakadt. Nem tudom, a CBR olajszűrőn van e ilyen szelep, de egy olaj szűrő elég olcsó, egy próbát megérhet.
Halihó. Egy olyan problémám van, hogy a CBR elengedi az olajnyomást leállítás után. 10-15perc állás után csörög a blokk amíg nincs meg a megfelelő nyomás. Valami tipp, hogy hol keressem a hibát? Friss olajcsere, kitakarítottam az olaj szívót is, meg azt a szelepet is ami elvileg megakadályozza a visszafolyást.
Épp ma voltam egyik bontósnál és említette, hogy rengeteg motorblokkja van CBR-ekhez. Ha gondolod vedd fel vele a kapcsolatot, egy telefont biztosan megér! ;-) Hivatkozz Gézára a fehérvári Honda Motorcenterből.
Neve: Troják Zoltán
Száma: 0630/855-7633
Sziasztok!
Van valakinek F4i-re használt váltókarja? Az új árát meg sem merem kérdezni :)
Holnap felhívok pár bontót, csak gondoltam előtte érdeklődök itt is, hátha....
Köszi
Szasz vastestvérem! Voltunk persze. Azt kivéve, hogy Sárváron nem tudtunk bemenni a fürdőbe, mert TELTHÁZ volt, azon kívül egy fantasztikus élmény volt az egész nap. Végig vigyorogtam a napot, este 11-fél 12 körül értünk haza. Ha lesznek képek teszek fel majd párat.
Képzeld abszolút kezdőként 0 gyakorlattal, első pályázásom alkalmával gurultam 2.50-et! Tök büszke vok.
Voltatok vasárnap a P.Ringen? Ha igen akkor. hogy tetszett?
Én is szerettem volna kimenni de későn értünk haza a Tiszatóról, jó lett volna egyet veletek karikázni.
Ma csak 3-tól voltam itthon, elmentem kerülni egyet és az első 3 kilométerben 2 helyen helyszíneltek motor mellett a rendőrök. Az egyik sztereotip esetnek tűnt, egy öreg moszkvicsot méregettek, a másiknál meg biciklist üthettek el valami chopperrel. Elég szar érzésem volt utána, nem is mentem messze.
Viccen kívül: én a gyári plexit dupla bubisra cseréltem, de nem mondanám, hogy hú de nagy különbség van: 150 körül így is-úgy be kell hajolni.
Akkora plexit úgy sem tudsz felrakni, hogy ne legyen menetszél (pl. BMW R1200RT) vagy ha igen, elég röhejes lesz :)
Bonyolítja a dolgot, hogy testmagasságtól is függ. Akkor van ciki, ha a plexi pont a sisakra tolja a szelet (jobb, ha alatta, vagy felette).
Ha teheted, próbáld ki egy haverét, akinek van túraplexije, vagy bubis stb....